2023-04-30, 15:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av urlfjdo
Skaffa någon SmartWatch som har koll på dina värden och burrar / påminner dig om när du ska andas lite extra..

Tack för tipset. Går ju inte att andas extra när rummet är fyllt med CO2. Mina mätare av olika tillverkare visar på hög koldioxid och varningslampan lyser rött. Mina pulsixometer av olika modell visar dessutom då att jag har lägre blodsyre än normalt. Öppnar jag fönstret så höjer de koncentrationen.
Citera
2023-04-30, 18:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av urlfjdo
https://m.youtube.com/watch?v=I58Nq7cdxe4

Här är en kille som visar någon device som ska kunna slå ut diverse chip m.m.

Han säger någonstans efter halva klippet, när han ska visa någonting mer detaljerat, något i stil med "I don't .. with the fishes". Åsyftar han sig själv då eller potentiella TI's som tittar?

Det är jävligt märkligt att allting ska vara så diffust och low-res när det gäller info/logotyper/videos osv., när det viktigaste för en TI borde vara att perfekt kunna replikera viktig kunskap till andra TI's..?

YouTube-kanalen som den ligger på har en del videos inom ämnet. Oroväckande många svenskar som framträder i publika intervjuer (nu när man väl hittat dem).. Alltid lite halväldre Svenssonforskare som själv snackar teknikaliteter, AI, och vill scannas, istället för att snacka om vart fan man vänder sig för att slå ut skiten, hitta förövarna eller vart man kan fly.
Gör man inte det om intervjutillfällena är få och publiken svår att få ihop??
#insidejob
Om TI's som hävdar att de har chips implanterad i sin kropp verkligen har det så kan de gå till vilket sjukhus som helst och låtsas att de har ont i den kroppsdelen där de tror chips sitter i så de får en remiss för röntgen men det händer aldrig.
Citera
2023-04-30, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Om TI's som hävdar att de har chips implanterad i sin kropp verkligen har det så kan de gå till vilket sjukhus som helst och låtsas att de har ont i den kroppsdelen där de tror chips sitter i så de får en remiss för röntgen men det händer aldrig.

Sant. Men mitt mindset är så skadat att:
1) förstår dem att det är något chip så säger dem ingenting eller låtsas spela dumma samtidigt som de stirrar ner dig med den där läskiga blicken
2) med eller utan snake-eyes.. jag kan omöjligt vara den enda som upplevt detta 'fenomen' - i alldeles för stor utsträckning. Man kan skylla på någon GUI-overlay i vad dem nu petat in i ögat på en.. men nej?
Citera
2023-05-01, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Jag har aldrig räknat ut säkerhetspolisen heller med tanke på deras gamla struktur. Så här såg den ut för 30 år sen.

Byrå A Säkerhetsskyddsbyrå
Byrå B Operativ byrå

BI komtrasubversionsroteln
Uppgift: Övervakning och kontroll av svenska nazister och kommunister, kontakter med försvaret.
BII utländsk underrättelseverksamhet
BIII Central för spaning med centralt spaningsregister
BIV Utländsk underrättelseverksamhet
BV Teknisk spaning och övervakning samt telefonkontroll
BB Översikter över svenska ytterlighetsorganisationer.
arbetet med flera specialregister som tex alla som varit i kontakt med psykiatrin

Alla byråer makes sence tycker jag, i syfte att skydda ett land, men varför hålla koll på psykfall i större utsträckning? Såna är ju oftast helt harmlösa.
Citera
2023-05-01, 19:38
Medlem
Lukten alla pratar om heter mysk. Den får tjejer att sära på benen och killar får stånd. I övrigt kallar vi den för "den svarta färgen" och vet att man får krupp av att andas den.

Syftet med all strålning som inte är direkt dödlig eller går ut på att göra någon sjuk är att sätta tryck på två centrum i hjärnan så att väte bränner ut dem.

Psykologiskt så omvänds man att göra det mot sig själv. Om ett av de där centrumen i hjärnan får tillräckligt mycket mindre substans än det andra så kan personen inte testa verkligheten längre.

Centrumen testar verkligheten genom att jämföra bilden av den. En psykopat har upp till 15 % mindre substans än en frisk människa. Men vad jag förstår räcker det med små skillnader för att någon ska sluta testa verkligheten och börja testa sig själv och bara vara intresserad av att jämföra sig med andra personer.

På det sättet blir det en ordning med att de som klarar sig bäst har kristus, de som klarar sig sen har gruppen och de som klarar sig sämst blir förbrukade så att man får göra vad man vill med dem.
Senast redigerad av Ben-Benn 2023-05-01 kl. 19:40.
Citera
2023-05-02, 14:03
Medlem
Men en sak som jag inte förstår är varför dom ser det som så viktigt att få min mig att göra som dom vill?

Att dom är beredda att investera 1000 tals € eller ibland närmare miljon för att jag ska agera som dom har tänkt att jag ska agera ?

När dom kunde få mig att göra samma sak men betydligt billigare om dom ville.

Men det ska ske med våld tortyr och tvång och isolering kanske inte den bästa metoden att få någon att göra som man vill.
Citera
2023-05-02, 15:02
Medlem
Tydligen har de de er uppe som dårar med allvarliga vanföreställningar. Gang stalkarna är era övervakare.
Citera
2023-05-02, 19:22
Avslutad
Citat:
Tydligen har de de er uppe som dårar med allvarliga vanföreställningar. Gang stalkarna är era övervakare.

Vet inte om du syftar på mig också men det jag skrev är iallafall sant. Jag har inget emot tanken att jag lider av schizofreni men mina mätare talar emot det, liksom mina kroppsliga symtom. Allt tyder på att jag exponeras för något giftigt ämne men koncentrationen är tydligen inte tillräckligt hög för att jag ska behöva åka in på akuten, men koncentrationen är däremot skadlig om man utsätts för det upprepande gånger under lång tid. Sånt är dessutom svårt att bevisa.

Mina gangstalkare är intelligenta och sadistiska och gillar tortyr. En teori är att de har ljugit för någon av mina grannar om mig tex att jag stör dem med flit, är pedofil, ägnar mig åt tidelag eller liknande så att de släpps in hos grannen. De kan även ha ljugit om vilka ämnen de utsätter oss för.

Jag exponeras för flera olika ämnen, antagligen för att göra det svårare för läkare att ta reda på vilket ämne jag råkat ut för om jag uppsöker vård och uppger olika symtom och dofter och för att jag ska verka galen och inte tas på allvar. Somliga ämnen har en lukt och det är inte samma lukt. Lyckas min farsa känna lukten innan det försvinner helt så beskriver han alltid samma doft som jag känner, så det är ingen fråga om inbillning. Sen reagerar min hund samtidigt som jag och börjar sniffa. Sover hunden när det sker så väcks den av det.
Senast redigerad av Inst3506 2023-05-02 kl. 19:26.
Citera
2023-05-02, 22:29
Medlem
Citat:
Vet inte om du syftar på mig också men det jag skrev är iallafall sant. Jag har inget emot tanken att jag lider av schizofreni men mina mätare talar emot det, liksom mina kroppsliga symtom. Allt tyder på att jag exponeras för något giftigt ämne men koncentrationen är tydligen inte tillräckligt hög för att jag ska behöva åka in på akuten, men koncentrationen är däremot skadlig om man utsätts för det upprepande gånger under lång tid. Sånt är dessutom svårt att bevisa.

Mina gangstalkare är intelligenta och sadistiska och gillar tortyr. En teori är att de har ljugit för någon av mina grannar om mig tex att jag stör dem med flit, är pedofil, ägnar mig åt tidelag eller liknande så att de släpps in hos grannen. De kan även ha ljugit om vilka ämnen de utsätter oss för..

Titta bara omkring i den här typen av trådar. Dårarna utgör kärnan. Säkert det enda brott man inte kan sitta av och som gäller obestämd tid.

Saker funkar ofta tvärtom i det där nätverket. Jag ör övertygad att de skrivit till något som "störande mot grannar" på dig. Allt för att få dem känna dig som moder theresa när de "ger igen" och så känner de ju dina triggrrs "lukt". För många av dem är du inget annat än ett cirkusnumne och något de inte vill ha i närheten men så bor de ju typ överallt.
Senast redigerad av Signalspaning 2023-05-02 kl. 22:55.
Citera
2023-05-02, 23:05
Avslutad
Citat:
Titta bara omkring i den här typen av trådar. Dårarna utgör kärnan. Säkert det enda brott man inte kan sitta av och som gäller obestämd tid.

Saker funkar ofta tvärtom i det där nätverket. Jag ör övertygad att de skrivit till något som "störande mot grannar" på dig. Allt för att få dem känna dig som moder theresa när de "ger igen" och så känner de ju dina triggrrs "lukt". För många av dem är du inget annat än ett cirkusnumne och något de inte vill ha i närheten men så bor de ju typ överallt.

Ja det är jag också övertygad om. Ingen har sagt till mig att jag stör dem. Har även frågat dem. De nekar. Jag bad hyresvärden att fråga dem åt mig men de nekar fortfarande. Men de har ändå mage att tortera mig så fort jag gör en viss sak.

Det är riktigt fult. Jag tror inte att det är fler grannar som ligger bakom utan bara en viss granne som är lika knäpp som mina gangstalkare. Tror jag vet vem det är.
Citera
2023-05-02, 23:20
Medlem
Citat:
Ja det är jag också övertygad om. Ingen har sagt till mig att jag stör dem. Har även frågat dem. De nekar. Jag bad hyresvärden att fråga dem åt mig men de nekar fortfarande. Men de har ändå mage att tortera mig så fort jag gör en viss sak.

Det är riktigt fult. Jag tror inte att det är fler grannar som ligger bakom utan bara en viss granne som är lika knäpp som mina gangstalkare. Tror jag vet vem det är.

Får jag fråga vad det är för viss sak som triggar igång dom?
Frågar eftersom jag upplever samma sak nämligen.. 😶
Citera
2023-05-02, 23:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheArGill
Får jag fråga vad det är för viss sak som triggar igång dom?
Frågar eftersom jag upplever samma sak nämligen.. 😶

Om jag äter, duschar, sover för länge och om jag andas på ett visst sätt som kanske låter men jag vet inte. Mina gangstalkare tycks iallafall kunna höra det.

Som sagt, ingen granne har sagt det till mig. Ibland undrar jag om det är ett känsligt ämne att prata om. Men det betyder inte att det är ok att tortera mig för det. Om man tycker det är pinsamt att säga det face to face så kan man alltid skriva ett anonymt brev eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in