2023-04-25, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urlfjdo
Jag tvivlar på att schizofreni ens existerar som ett naturligt fenomen med egna/främmande tankar som gäckar en. Det myntades alltför nära tiden (~40/50-tal) då forskare allt mer laborerade med implantat i hjärnan och diverse radioutrustning.. sedan dess har ju en hel del hänt.

Jag har läst om två, för mig, väldigt betydande 'studier/upptäckter':

1) På en schizofren kvinna som intervjuades av en journalist upptäckte journalisten att hennes hals (adamsäpple m.m.) tycktes röra sig - även när hon inte verbalt sade något. Han fick för sig att fästa någon slags mic vid hennes struphuvud. Lo and behold, nu kunde de externt höra de röster hon tidigare hört i huvudet.

I vilken omfattning vet jag ej, men det korrelerar med de fenomen jag själv är med om. Ju mer de tar över min kropp/mitt sinne, och ju mer voice2skull-skiten är prevalent, desto mer rör sig min hals. Är det samma observation hos er som är berörda?

För något år sedan dök det upp en slags mojäng som blev viral (som fästes på huvudet/pannan) där en kille demonstrerade dess nytta med 'tankeläsning' genom att endast behöva tänka på de varor han skulle handla i affären, och detta översattes till en konkret köplista. I samband med detta läste jag åter en gång om kopplingen mellan hals (att formulera tankeord här utan att yttra dem genom munnen) men sedan dess har jag ej läst något mer om just den.
Uppfinngarna dyker upp snabbt och försvinner nästan ännu snabbare för att göra oss halvt medvetna om vad som är möjligt..

Har dem lyckats styra våra tankebanor mha muskelkontroll av halsen (också?). Vad händer om man reverserar processen? Primas vår kropp av 'feedback' i halsen, som vi är vana vid då egna tankar formuleras, så att det blir ännu svårare att skilja på vad som är vad?

2) Läste om ett experiment (70-tal?) där man hade opererat in en (så vitt jag förstod) typ av 'speaker' direkt i någon del av hjärnan på en människa som visade sig ha direkt inverkan på kroppen hos experimentoffret. Det räckte med att säga en uppmaning i mikrofonen kopplad till speakern, så apade kroppen hos människan vars hjärna fått skiten inplanterad. Ju enklare och tydligare uppmaningar, desto större chans att de ej inhemskt filtreras bort innan de ska utföras. Tänk 'hoppa' vs 'åk till månen'.
En vidareutveckling av detta är hur de styr oss idag.

Det hade varit bra om någon kunde komma på kontramedel, i alla dess former, för att bli kvitt detta helvete. Tjock metallhjälm/bunker/störsändare..?

Googla gärna det jag skrev om, om ni är skeptiska.
Jag är bara glad att jag får dela med mig om det jag lyckats lägga på minnet som kan vara behjälpligt för att förstå hur diaboliska dessa tekniker och dess utövare är, för att alla ska hamna på samma sida som vill göra något åt det hela.

Ja, exakt. Men det är tarmen egentligen och tarmen är ändtarmen. Det är sånt de har kunskaper om. Gud Härskaren har gjort oss för att hålla på med kristus. Så det är saker som händer i sinnet, bilden, ute osv om vartannat.

Alla är på samma sida. Det finns inget annat att ägna sitt liv åt.
Citera
2023-04-25, 18:47
Medlem
Citat:
Eller enklare terrorisera med voice2skull som gör narr av precis allting trevligt och fint som man står för?

Eller så blandar du ihop det med nån enkel dosa hos grannen som avger rösterna som lågfrekvent infraljud 15-25hz. Billigt och simpelt. Infraljud penetrerar väggarna. Överskatta inte nätverkets gimmickar..
Senast redigerad av Signalspaning 2023-04-25 kl. 18:53.
Citera
2023-04-25, 18:49
Medlem
Citat:
Vilka länder kan tänkas inte lägga sina radiobandskapacitet på att dronea hela befolkningen gentemot en mindre del - var slipper man den här skiten?

Ja, det var så det vände för mig. Jag började lägga märke till dem överallt, hela tiden. Det är psykfall som inte har något annat liv än att befolka den här meningslösa skiten. Som då i sin tur försöker lära oss att de faktiskt är sinnessjuka på riktigt och har blivit lurade att tro på skiten.

De lägger ut extrema summor och till slut tröttnade jag på hela skiten, då det är helt meningslöst. De intalar sinnessjuka hjon att de är agenter respektive spioner. Alla jobbar för CIA och NASA. De börjar tro på det och sen kan de inte sluta.

Jag fick ju å andra sidan väldigt bra hjälp i början så det är antagligen frågan om folk som ger och får en ful upplevelse helt planerat. De har aldrig varit tilltänkta att bli något annat än utnyttjade.

Ett av nätverkets huvudintressen är att kolla om folk är döda. Det är trots allt döden man jobbar med och folk får sina dödsfall planerade i detalj.
Citera
2023-04-25, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Eller så blandar du ihop det med nån enkel dosa hos grannen som avger rösterna som lågfrekvent infraljud 15-25hz. Billigt och simpelt. Infraljud penetrerar väggarna. Överskatta inte nätverkets gimmickar..

Tack. Har läst om det innan, kan kanske hjälpa.
Men hur vettigt är det att behöva spamma tillbaka?
Grannen har ju skaffat ungar som ska lära sig hur man otuktar i ur och skur efter egen favur med bravur, eller hur?
Citera
2023-04-25, 19:12
Medlem
Gang stalking är egentligen något annat än det folk upplever i Sverige. Det jag ser som bästa exemplet på faktisk gang stalking är musik som gjordes av knarkare.

Vad gjorde man med dem? För det första ägde man sönder dem så att de knarkade ihjäl sig på ett exakt förutsägbart sätt. Sen skapade man en serie med roliga genrer att knarka till.

Det började med utsvultna afroamerikaner på 20-/30-talet. Från 40- till tidigt 60-tal bygger man upp dem till snobbiga artister. Parallellt bygger man tre konkreta spår som 60-talets många artister fick hålla som förebilder.

Den ena strömmen kan vi kalla för exotica. Den genren är till för sprit och barbiturater. Ett gott exempel på hur det kan gå med ett livsöd är Eden Ahbez som dog när han blev påkörda av en bil vid 90+ års ålder.

Sen har man en hybrid som bygger på gräs, koks och heroin och rinner ut i två spår, hard bop och hard rock kan vi kalla dem. Det är tunga knarkare som ramlar ner för trappor, kör ihjäl sig och sticker ut huvudet ur tunnelbanefönster... Om de inte försvinner mystiskt eller dör under mer spektakulära former.

Till sist kan man se en tredje ström, third stream då kan vi prata om. Det är extremt hårdprodat och driver fram den maximala ambitionsnivån en musiker kan hålla. Det här är intellektuella som håller på med LSD.

Det vi ser sen är det glada sextiotalet med en massa dödsfall som vi kalla för 27-klubben. Där ser man upp till dem som knarkar mest och värst. Knulla är något man ser sig själv som till för att bara bli klar med.

Någon fick allt det här att hända och det var amerikanska gang stalkare. Musikerna var deras targets. Över till Sverige så kallas gang stalking för att "jobba" och går ut på att man mobbar ut alla som inte gör det genom att göra vad man vill med dem.

På samma sätt är det med alla krig och katastrofer. Hela världshistorien är genomförd enligt samma principer som "jobba", alltså det vi kallar för gang stalking.

Vad är skillnaden? Att det finns några hundra tusen personer i Stockholm som tävlar om att komma närmast varje dag. Närmast betyder närmast Kristus. Och att dessa människor i princip är amerikanska gang stalkares offer. De vill alltså som regel bli utsatta självmant. För att få veta allt om kristus (begreppet).

NASA är en myndighet som i grunden inte har något annat uppdrag än att testa om kristus kommer från rymden. CIA är till för att testa om Kristus kommer från himlen.

Det är nätverket som har legat bakom allting som har hänt i hela världshistorien och allting som finns på jordens yta.

Gang stalking är till för att få folk att göra saker, men i Sveriges fall är det i princip a) göra folk intresserade av kristus och b) tvinga folk att fortsätta vara intresserade av kristus och c) utesluta allt annat intresse.

Så att, om någon som har med den här skiten att göra stör dig så är det ett gökur som inte förstår skillnaden mellan namnet och begreppet. Någon som inte kan prata helt fritt och vardagligt om allt som gäller kristus går det till slut inte att få kontakt med p g a all deras strålning av hjärnan så att det verkar trovärdigt att kristus är till för att utesluta dem ur all mänsklig gemenskap.
Senast redigerad av Ben-Benn 2023-04-25 kl. 19:33.
Citera
2023-04-25, 20:25
Medlem
De kan ändra vad du läser / innehållet på skärmen.
Bara så att ni vet. Inte speciellt svårt. Blir saker för weird (typ att allting skulle smygreferera tillbaka till er) se till att shitchecka det hela genom att crossreferencea med en neutral device. När detta händer är man oftast ensam, eller ej har någon/några vid sig som man bör lita på.

De gillar att försätta dig i ett dilyriskt stadie där du tankemässigt skenar iväg -> psyket -> sätta in något nytt uppdaterat djävulskap. Se till att ej gå på den nöten någonsin. Brukar vara svårt att skilja sinnen emellan då, samt att synen blir diffus och saker och ting typ blandas ihop på ett skumt sätt.

Är det öst som spelar väst nazistyle för att sedan ha en ursäkt att invadera skiten? Eller är öst egentligen de med öppna kort?

Araberna får lära sig innan de kommer hit att vi i västvärlden styrs med radiovågor. Första europeiska 'gott-så-när-täckande' GSM-nätverket + Berlinmurens förfall är jävligt nära varandra i tidslinjen.

De vill att ni ska få panik över att 'själva planera er egen död'. Så absurt, och så det ska tas.. Helt efterblivet. De gör allt för att ej få/känna skuld på något skumt plan. Men vad tror ni dem hade velat böla över om de fick själva träffa en äkta psykolog?
Eller hade dem först varit tvungen att ta reda på om denna skulle döma dem? Same shit.

Vi måste hjälpa varandra. Söker ni efter TI's / Targeted Individuals och analyserar deras utseenden så är det i grund och botten ganska helylle folk som trasats sönder genom åren. Men det är också folket som ej bryr sig om utseende till den grad som herrefolket verkar göra.. i smyg?
*Sniffsniff*
Citera
2023-04-25, 20:35
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn
Gang stalking är egentligen något annat än det folk upplever i Sverige. Det jag ser som bästa exemplet på faktisk gang stalking är musik som gjordes av knarkare.

Vad gjorde man med dem? För det första ägde man sönder dem så att de knarkade ihjäl sig på ett exakt förutsägbart sätt. Sen skapade man en serie med roliga genrer att knarka till.

Det började med utsvultna afroamerikaner på 20-/30-talet. Från 40- till tidigt 60-tal bygger man upp dem till snobbiga artister. Parallellt bygger man tre konkreta spår som 60-talets många artister fick hålla som förebilder.

Den ena strömmen kan vi kalla för exotica. Den genren är till för sprit och barbiturater. Ett gott exempel på hur det kan gå med ett livsöd är Eden Ahbez som dog när han blev påkörda av en bil vid 90+ års ålder.

Sen har man en hybrid som bygger på gräs, koks och heroin och rinner ut i två spår, hard bop och hard rock kan vi kalla dem. Det är tunga knarkare som ramlar ner för trappor, kör ihjäl sig och sticker ut huvudet ur tunnelbanefönster... Om de inte försvinner mystiskt eller dör under mer spektakulära former.

Till sist kan man se en tredje ström, third stream då kan vi prata om. Det är extremt hårdprodat och driver fram den maximala ambitionsnivån en musiker kan hålla. Det här är intellektuella som håller på med LSD.

Det vi ser sen är det glada sextiotalet med en massa dödsfall som vi kalla för 27-klubben. Där ser man upp till dem som knarkar mest och värst. Knulla är något man ser sig själv som till för att bara bli klar med.

Någon fick allt det här att hända och det var amerikanska gang stalkare. Musikerna var deras targets. Över till Sverige så kallas gang stalking för att "jobba" och går ut på att man mobbar ut alla som inte gör det genom att göra vad man vill med dem.

På samma sätt är det med alla krig och katastrofer. Hela världshistorien är genomförd enligt samma principer som "jobba", alltså det vi kallar för gang stalking.

Vad är skillnaden? Att det finns några hundra tusen personer i Stockholm som tävlar om att komma närmast varje dag. Närmast betyder närmast Kristus. Och att dessa människor i princip är amerikanska gang stalkares offer. De vill alltså som regel bli utsatta självmant. För att få veta allt om kristus (begreppet).

NASA är en myndighet som i grunden inte har något annat uppdrag än att testa om kristus kommer från rymden. CIA är till för att testa om Kristus kommer från himlen.

Det är nätverket som har legat bakom allting som har hänt i hela världshistorien och allting som finns på jordens yta.

Gang stalking är till för att få folk att göra saker, men i Sveriges fall är det i princip a) göra folk intresserade av kristus och b) tvinga folk att fortsätta vara intresserade av kristus och c) utesluta allt annat intresse.

Så att, om någon som har med den här skiten att göra stör dig så är det ett gökur som inte förstår skillnaden mellan namnet och begreppet. Någon som inte kan prata helt fritt och vardagligt om allt som gäller kristus går det till slut inte att få kontakt med p g a all deras strålning av hjärnan så att det verkar trovärdigt att kristus är till för att utesluta dem ur all mänsklig gemenskap.

Det du skriver om Kristus är väldigt bekant för mig och mitt fall då jag länge misstänkt ett religiöst sällskap/sekt/kult som driver deras agenda. De kallas vardagligt för "Illuminati" och enligt Illuminati-experter är Vatikanen/katolska kyrkan/Jesuiter högst upp i pyramiden gällande den de facto religiösa agendan. Katolska kyrkan har i sig historiskt bildat de första spionnätverken och bedrivit krig i Jerusalem mot muslimer och andra som pratar emot katolska tron.

Specifikt kan jag även inflika den ökände "TI-aktivisten" och CIA-vetenskapsmannen Dr. Robert Duncan i sin bok "Project: Soul Catcher" (vilket jag läst) har ett kapitel om underrättelsetjänsternas Demi-Gods (gudalik teknologi) och han hävdar ett "vapen" för beteendeförändring i DoD (Department of Defense) har akronym C.H.R.I.S.T.... Vidare är S.A.T.A.N. också ett vapen som han påstår finns vilket står för Silent Assasination Through Adaptive Networks.

Jag har själv märkt av att de som har mest intresse om mig som Gang Stalkers är de troende eller att ska bli troende.

Det du beskriver låter rimligt på en nivå för min del. Alltså vad de vill utav mig vilket är en typ av beteende- och trossystemförändring eller liknande - att göra mig till en religiös extremist eller liknande. Att tro på den bibliska verklighet om demoner, Satan, Kristus, Gud... Allt de gör är att få det se ut som övernaturligt.
Citera
2023-04-25, 20:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ben-Benn

Lång text men problemet kvarstår.. Att det inte finns någon trovärdig avhoppare som kan styrka ditt eller våra påståenden.

Så allt vi kan göra är spekulera i vilka de är och varför de gör det.
Citera
2023-04-25, 20:47
Medlem
urress avatar
Om man tittar på dagens samhälle är det mer som arbetar för att människor inte ska vara troende. Men självklart kan man bli trakasserad av religiösa och icke religiösa individer.
Citera
2023-04-25, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urres
Om man tittar på dagens samhälle är det mer som arbetar för att människor inte ska vara troende. Men självklart kan man bli trakasserad av religiösa och icke religiösa individer.

Varför skulle folket som fått samma svenska moralfilosofi under hela uppväxten (lagom portionerat) vändas mot sig själv?
Det är fan inte logiskt.
Citera
2023-04-26, 13:51
Medlem
Jag har blivit gang stalkad ända sedan 90 talet så jag har många års erfarenhet av deras metoder.

Men en sak som jag inte förstår är om syftet var att bara kontrollera oss?

Så kunde dom ha gett oss en ganska hygglig tillvaro utan bekymmer och utan att vi någon gång skulle behöva oroa oss över den nuvarande politiska situationen i landet vi skulle ha hållit med om allt som politikerna gör osv.

Men dom vill kontrollera och samtidigt förnedra oss på det mest nedvärderande sätt som dom kan och samtidigt vända alla emot oss och du måste gilla vad dom gör mot dig och tycka att det är rätt eftersom du är sådan hemsk person.

Vad är liksom grejen?

Det brukar oftast jämföras med Stasi och deras Zersetzung vilket var en slags politisk förföljelse mot politiska oliktänkande i öst Tyskland. Men det som skiljer gang stalking från Zersetzung är att det verkar vara väldigt ockult och anti kristen.

Mina gang stalkare är väldigt hatiska mot kristendomen av någon anledning så det verkar vara som någon sagt här tidigare att gang stalkarnas religion är en konstig blandning mellan nazism och satanism och man behöver inte vara jude eller zigenare för att bli utsatt för dom i princip alla kan bli utsatt för deras stalking.

Men en sak som jag tror att är disinformation är användning av directed-energy weapons. Gang stalkarna har inte den tekniska kunskap för att använda något sådant åtminstone inte mina gang stalkare.

Mina gang stalkare använder biologiska vapen mot mig och dom gör det på det mest otroliga sätt genom att infektera sig själva med olika typer av virus för att kunna göra mig sjuk.

Och jo dom brukar själva bli sjuka sedan efteråt men dom verkar inte bry sig för det verkar vara väldigt viktigt att göra mig sjuk precis som en självmords pilot.

Jag hade inte vetat att det var så dom gör men jag tog dom på bar gärning när en av dem var hemma hos mig han hade bara tagit medicin för att dölja symptom men något gick fel så resultatet var att han låg där på soffan och nästan kvävdes.

Så det är fruktansvärt onda personer vi har att göra med det finns inte ord för sådana människor 🙄
Citera
2023-04-26, 15:10
Medlem
Vi behöver bara vara extremt konkreta i hur vi går framåt.

1) 15-25Hz för röster som tränger igenom väggar.
Vad händer om man stör tillbaka i denna range?

2) Nita någon random på stan och sno mobilen för att hitta den där appen som de alla har tillgång till..?

3) Länder som verkar vara en fristad för utsatta:
Kina, Serbien, Turkiet m.fl. Antagligen länder som vi har blivit pådyvlade en negativ bild av. Vore intressant om någon kan dela med sig av erfarenheter där det slutat helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in