Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Hur kan du vara säker på det?
Om det är såsom du påstår är det mycket enkelt att skaffa konkreta bevis för det. Det tar mindre än 5 minuter att hitta ett spionprogram på din dator. Klarar du inte av söka igenom din dator själv så föreslår jag att du skaffar hjälp.
Så länge du inte kan stödja ditt påstående med bevisning så är det bara tomma ord som saknar all trovärdighet. Jag och de flesta andra bedömer det som extremt osannolikt att dina stalkers kan se vad som händer på dina skärmar.
Hur jag kan vara säker på ATT de ser detta har jag redan förklarat. HUR de gör det har jag än så länge ingen aning om. En möjlig teori är ju att det kan finnas avancerad och hemlig teknologi inplanterad i moderna datorer och mobiltelefoner som gemene man inte har blivit upplysta om att de ens existerar. Eller så finns det någon annan förklaring.
På mobilen har jag installerat en app som heter
Malwarebytes Anti-Malware Mobile, detta gjorde jag för några månader sedan. Har kört ett antal Scans och resultatet blir:
Malware found: 0
The scanner found no malware on your device
Trots detta har jag blivit övertygad om att min mobiltrafik är övervakad på något sätt. Även när det gäller samtal till t ex Försäkringskassan och andra myndigheter så når en viss procent av samtalen inte fram till den verkliga Försäkringskassan utan styrs om till en annan slags central där perps svarar och låtsas. Detta låter ju givetvis som science fiction och är i vanlig ordning inget som jag kan bevisa här, det är jag medveten om, så jag förstår att ni som inte själva är TI's tror att jag bara hittar på eller helt enkelt är spritt språngande galen.
På datorn finns ett program som heter
F-Secure Internet Security. Detta program lade personalen på Elgiganten in i samband med att de förberedde min dator efter inköpet. De försäkrade mig om att det var det enda jag behövde för att skydda datorn samt att det skulle räcka i tre år.
Har kört genomsökning, virusrensning, spionprogramsrensning samt riskprogramkontroll via detta F-Secure och resutatet säger:
Genomsökningen har slutförts. Inga skadeprogram hittades.
Så hur bevakningen sker förblir ett mysterium för mig än så länge. Och du behöver givetvis inte tro på mitt ord, du har all rätt att bedöma det som tomma ord också om det känns mest sannolikt för dig. Men se tiden an lite, så kanske nya saker avslöjas i framtiden som ger mer klarhet i sådana här frågor. Just nu pågår ett slags uppvaknande av fler och fler människor om att världen inte är sådan som vi har blivit itutade att den skulle vara under vår uppväxt, i skolor, på utbildningscenter och av politiker. Många fler slöjor börjar falla och det som blir synligt är en annan sanning om världen där omfattande korruption, lögner m.m. nu uppdagas på löpande band.