2015-09-05, 18:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Såg att jag missat lite komman och punkter så jag tänkte själv "vad har jag skrivit där"

Man får läsa mina texter lugnt och se sammanhanget, jag är ju ingen författare som har skrift som hobby tyvärr .

Jag skriver som sagt här för att flera ska kunna söka texter om dessa metoder och förstår att FBL kan vem som helst skriva på.

Det är bara du som vet av oss två, om du vet vem jag är, om du har någon kontakt med min ena nya granne vilket jag aldrig nämnt någon misstanke om.

Många svarar reflexmässigt på detta som de tolkar som trams, trollande , skämt och andra ser att detta är riktigt och vill stoppa alt hjälpa till att bringa klarhet i . Vissa som är hjälpsamma kan ha sin egen agenda och "hjälpa" till så mycket så att andra tror att det är en bunt sjuklingar som håller varandra om ryggen.

Jag menar om man nämner metoder som inte ens går att återskapa så bör man kanske vänta med det än att låta som en UFO fantast som sätt spår efter ett UFO. Jag har varit med om vanlig enkla ljud metoder och annat som jag själv skulle kunna upprepa med tex riktat ljud, väcka någon frekvent hota och mycket annat smått och gott. och som jag tidigare nämnt så tror jag inte att det är så många som har denna uppvaktning jag har haft (och ännu lever) men vet att andra kan ordna närmare störning som grannar som inte gillar en ny inflyttad etc skulle kunna ge ett helsike för en person så återigen skaffa inspelningsutrustning direkt, kan vara bra till fågelskådning om inte annat.

En person som nått en bra ställning i samhället, kan göra mycket för att dölja sådant som kan dra ned dem därifrån och det med kännedom om någons vanor, böjelser tex och utkräver tjänster med subtila hot . Så är tydligen världen inordna och man får förstå att skydda sig själv och på så sätt även slå sådana metoder ur tankarna på de som vill tänkas utnyttja dem

Om fler förstår att dessa metoder används och de som utför dem kan ha vad som helst som svepskäl till att inte få ångest över sina handlingar och dessutom inte tjäna på att vanligt folk får det bättre för att de skulle ha ork och tid att ta reda på saker så är detta ett allvarligt samhällsproblem med folk som inte går att lagföra och vars ända tanke är att rädda sig själva.

Inte för det spelar någon roll vad jag säger (antar jag) men jag har ingen aning om vem du eller din granne är.
Sen vill jag sägaatt jag inte alls tror du trollar eller tramsar, jag är rätt övertygad om att dina påstådda upplevelser är fullt verkliga för dig, däremot tror jag inte verkligheten utspelar sig så som du uppfattar den. Dvs, jag tror att du upplever att du är stalkad, men jag tror inte du är stalkad på riktigt..
Citera
2015-09-05, 18:13
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Inte för det spelar någon roll vad jag säger (antar jag) men jag har ingen aning om vem du eller din granne är.
Sen vill jag sägaatt jag inte alls tror du trollar eller tramsar, jag är rätt övertygad om att dina påstådda upplevelser är fullt verkliga för dig, däremot tror jag inte verkligheten utspelar sig så som du uppfattar den. Dvs, jag tror att du upplever att du är stalkad, men jag tror inte du är stalkad på riktigt..

Som sagt man få tro vad man vill, och jag kommer alltid att fundera på om det är dessa igen efter att jag väl satt dem på kåken. Men jag har lärt mig att inte bry mig så mycket utan mera dokumentera efter nu nästan 20 år och sållat sådant som är/kan vara normalt.

Det är bättre att de beskriver vad de gjort och sedan kan andra lägga pusslet om det behövs runt omkring med deras släkt och vänner . Självklart så försöker folk skydda varandras snedsteg och är det deras pengapung dessutom som behövs skyddas så är det lättare att förstå deras gå över lik mentalitet.

Sedan att vissa sätter upp skygglappar får man också förstå då detta är inte roligt eller trevligt och en del vill nog inte känna till detta utan ropar "nej nej inte sant nej nej ".
Citera
2015-09-05, 18:38
Medlem
Citat:
Självklart så ger jag dig mixade signaler för jag har i snart 20 år vant mig vid att först förklara naturligt, sedan att naturligt används av dessa för att det ska låta naturligt, städaren kan ju faktisk vara med på ett hörn.. Du har nämnt en kaffekopp i dina sopor och där har du och även jag ett handfast bevis , jag på grund av din utsaga och jag ser ingen anledning i dina texter till något annat än att du beskriver allt så noggrant som möjligt.

Har själv varit med om "skojerier" där de verkligen överdrivit ( kanske) för att det ska låta konstigt om jag berättar och som jag väntar med och tar det enkla först. Om du kollar med telefon appen eller någon som du googlar upp själv så kan du se om brevinkastet rör sig , har du sedan polislås så kan du sätta en påskfjäder där för att se om någon blåser in genom den , givetvis med kamera app aktiv mot.

Att utesluta naturliga förklaringar är ju viktigt. Ibland har jag nog varit lite slarvig med att inte inkludera i min text alla steg i den process som jag går igenom för att dra slutsatser när sådana här saker händer, så som t ex trappstädning eller postleverans i detta fall.

Javisst, de överdriver ibland eller gör helt absurda grejer för att det ska låta jättemärkligt när man berättar om det. Ett exempel på detta som de har använt mot mig är att strategiskt placera ut döda fåglar om och om igen på platser som jag brukar gå till.

Vet inte ännu om jag verkligen ska göra kamerainspelningar? Avvaktar ett tag framöver för att tänka igenom det förslaget.
Citera
2015-09-05, 18:59
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Att utesluta naturliga förklaringar är ju viktigt. Ibland har jag nog varit lite slarvig med att inte inkludera i min text alla steg i den process som jag går igenom för att dra slutsatser när sådana här saker händer, så som t ex trappstädning eller postleverans i detta fall.

Javisst, de överdriver ibland eller gör helt absurda grejer för att det ska låta jättemärkligt när man berättar om det. Ett exempel på detta som de har använt mot mig är att strategiskt placera ut döda fåglar om och om igen på platser som jag brukar gå till.

Vet inte ännu om jag verkligen ska göra kamerainspelningar? Avvaktar ett tag framöver för att tänka igenom det förslaget.

Du kan inte lita på att jag eller någon annan inte är en så kallad" Perps" , men om jag ger ett råd/ förslag så kan du ju själv analysera nyttan med det som tex inspelning då du går ut. Det där med fåglarna kan ju andra tolk att det dör ju fåglar hela tiden och "jag har minsann sätt döda fåglar lite varstans" , men om de ofta på ställen såg det så skulle det förstå att det inte var naturligt. Man kan byta ut det mot en legobit eller vad som helst, finns massa legobitar men om jag bara hittar en bit hemma hos mig så är det ju någon som lagt den där och skulle jag börja se dem frekvent utanför bilen på parkeringen , utanför jobbets entré, lunch stället jag brukar käka på så förstår man att det är för ofta och visst kan det vara en slump men rent matematisk så är det någon som vill få dig att förstå att du är kollad/vill att du ska börja analysera/tänka sönder dig . Sedan vid senare tillfälle om man råkar få se en legobit på ett ställe dit man planerat ett besök så minns man ju händelsen och det kan vara meningen eller en slump, tror att det är där dessa gossar som inte fattar "vinkarna" går bet och börjar hagla diagnoser.

Sådant tar jag ibland en bild på och det skadar inte att ha den sparad och om jag ser det på flerställen och har det på kameran så kan fler förstå att det är något som mattematiskt slumpartat inte går ihop.

Sedan finns det väl de som är dåliga och läser dett aoch börjar plåta varje grej och mår sämre så man får hoppas att de inte ser dessa texter, men man måste ju få yttra sig om övergrepp och tortyr. Om man inte skrev om flygolyckor kanske färre skulle vara flygrädda men det existerar flygolyckor och folk har rätt att känna till dessa så man skriver om dem.
Senast redigerad av Harfager 2015-09-05 kl. 19:26.
Citera
2015-09-05, 19:08
Medlem
Kan tillägga följande också:

Mitt experiment med ljudinspelningarna bekräftar också att de har min mobil under ständig bevakning. Idag hade jag mobilen på, lämnade den hemma utan att slå på själva ljudinspelningen. I o m att de under dessa omständigheter tog tillfället i akt för att spraya rikligt med kemikalier hemma hos mig tyder på att de visste om att inspelningen inte var på. Även att denna obehagliga lukt till största delen har uteblivit, eller uppträtt mycket mer sällan, precis i samband med att jag skrev här i tråden om att jag skulle utföra experimentet kan vara en bekräftelse på att de läser här och ständigt bevakar all min internettrafik.
Citera
2015-09-05, 19:21
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Kan tillägga följande också:

Mitt experiment med ljudinspelningarna bekräftar också att de har min mobil under ständig bevakning. Idag hade jag mobilen på, lämnade den hemma utan att slå på själva ljudinspelningen. I o m att de under dessa omständigheter tog tillfället i akt för att spraya rikligt med kemikalier hemma hos mig tyder på att de visste om att inspelningen inte var på. Även att denna obehagliga lukt till största delen har uteblivit, eller uppträtt mycket mer sällan, precis i samband med att jag skrev här i tråden om att jag skulle utföra experimentet kan vara en bekräftelse på att de läser här och ständigt bevakar all min internettrafik.

Om du sätter på flygplans läget på telefonen så behövs troligen mer avancerad teknik för att avgör om inspelning är på eller inte då den stänger kommunikation med både tele och data nätet. Jag stänger av den då jag märkte att sms och inringande stängde av ljudinspelningen. Har i o f numera att par telefoner och såg att en billig ny smartphone kostade under 500 kr i butik med 2 MP kamera och android, köpte ingen då jag tyckte att 2 MP var för lite då jag inte vet om tex 5 eller 8 MP gör kamera appen känsligare ? Skarpa bilder är alltid bra.
Citera
2015-09-05, 19:31
Medlem
Felpost
Senast redigerad av rosalotus 2015-09-05 kl. 19:34.
Citera
2015-09-05, 19:37
Medlem
Citat:
Om du sätter på flygplans läget på telefonen så behövs troligen mer avancerad teknik för att avgör om inspelning är på eller inte då den stänger kommunikation med både tele och data nätet. Jag stänger av den då jag märkte att sms och inringande stängde av ljudinspelningen. Har i o f numera att par telefoner och såg att en billig ny smartphone kostade under 500 kr i butik med 2 MP kamera och android, köpte ingen då jag tyckte att 2 MP var för lite då jag inte vet om tex 5 eller 8 MP gör kamera appen känsligare ? Skarpa bilder är alltid bra.

Har inte haft något flygplansläge påslaget.

Nu gjorde du det igen. Tillåt mig att åtminstone tvivla ... godkväll!
Citera
2015-09-05, 19:51
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Har inte haft något flygplansläge påslaget.

Nu gjorde du det igen. Tillåt mig att åtminstone tvivla ... godkväll!

Vad gjorde jag igen ? Du menar inlägget innan ? Visst måste jag även nämna att det finns folk som hallucinerar. Jag själv då jag stannade uppe efter att jag tagit en imovane , då jag såg gardin/väggbonad fladdra , hade jag inte vetat att syn påverkan var vanlig just om man inte lägger sig på denna tablett så hade jag skitit ner mig , men då jag läst bipacksedeln så studerade jag fenomenet och insåg med föremål bredvid att det inte fladdrade.

Flygplans läget är bra då man har inspelningen på, inte bra om du har kamera rörelse appen då den behöver sända SMS och Mejl via nätet och jag vet inte om det sparas på SD -kort om den inte är på för data och teletrafik
Senast redigerad av Harfager 2015-09-05 kl. 19:53.
Citera
2015-09-05, 20:13
Medlem
Citat:
Vad gjorde jag igen ? Du menar inlägget innan ? Visst måste jag även nämna att det finns folk som hallucinerar. Jag själv då jag stannade uppe efter att jag tagit en imovane , då jag såg gardin/väggbonad fladdra , hade jag inte vetat att syn påverkan var vanlig just om man inte lägger sig på denna tablett så hade jag skitit ner mig , men då jag läst bipacksedeln så studerade jag fenomenet och insåg med föremål bredvid att det inte fladdrade.

Flygplans läget är bra då man har inspelningen på, inte bra om du har kamera rörelse appen då den behöver sända SMS och Mejl via nätet och jag vet inte om det sparas på SD -kort om den inte är på för data och teletrafik

Jag menar att ditt inlägg uttryckte saker som i värsta fall kan skapa tvivel om det går att följa min mobiltrafik eller inte.

Saken är den att jag vet med säkerhet att dessa stalkers ser precis allt som händer på min mobilskärm samt på min datorskärm. Under ett flertal år nu så bakas det som jag gör in i olika texter på ett poesiforum på nätet där jag tidigare var medlem. Detta döljer man genom att kalla det för POESI. Denna verbala misshandel av mig och mitt liv pågår alltså dagligen på ett öppet forum på nätet där man plockar stoff ur mitt liv genom mina ord och handlingar och subtilt infogar detta i poetiska texter som väldigt ofta förlöjligar mig, ljuger om mig och ibland låtsas vara kärleksfulla mot mig. Men den förvridna kärleken som de där egentligen skriver om är att de "älskar mig" för att de har tillgång till mitt liv och kan därför misshandla mig på så sätt att de gör mig till deras ofrivilliga musa.

Detta skulle kunna vara tillfälligheter om det skedde bara ibland, men pga att det nu har pågått i flera års tid, dagligen, och jag hela tiden får saker som händer i mitt liv infogade i dessa texter så vet jag med säkerhet att de alltid bevakar mig.
Citera
2015-09-05, 20:28
Medlem
En teori om varför de t ex använder sig av döda fåglar i sin trakassering:

De använder väldigt ofta satanistisk symbolik i sina handlingar som jag under årens lopp har kommit att förstå att det handlar om morbida ritualer för dem. En död fågel är en symbol som lätt går att förstå och den innehåller även en hint om att de är ute efter själen - att döda friheten, förmågan att "flyga fritt".

Tro det eller ej, men inbokade möten för mig hos olika myndigheter infaller nästan uteslutande klockan nio eller elva eller/och på datum som innehåller dessa symboliska dödsnummer för den satanistiska eliten. Så detta med gangstalking är ett fenomen som inte bara är ett tortyrbrott där kriminella handlingar ingår, det är dessutom en del i en mycket större och omfattande agenda.
Citera
2015-09-05, 20:41
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jag menar att ditt inlägg uttryckte saker som i värsta fall kan skapa tvivel om det går att följa min mobiltrafik eller inte.

Saken är den att jag vet med säkerhet att dessa stalkers ser precis allt som händer på min mobilskärm samt på min datorskärm. Under ett flertal år nu så bakas det som jag gör in i olika texter på ett poesiforum på nätet där jag tidigare var medlem. Detta döljer man genom att kalla det för POESI. Denna verbala misshandel av mig och mitt liv pågår alltså dagligen på ett öppet forum på nätet där man plockar stoff ur mitt liv genom mina ord och handlingar och subtilt infogar detta i poetiska texter som väldigt ofta förlöjligar mig, ljuger om mig och ibland låtsas vara kärleksfulla mot mig. Men den förvridna kärleken som de där egentligen skriver om är att de "älskar mig" för att de har tillgång till mitt liv och kan därför misshandla mig på så sätt att de gör mig till deras ofrivilliga musa.

Detta skulle kunna vara tillfälligheter om det skedde bara ibland, men pga att det nu har pågått i flera års tid, dagligen, och jag hela tiden får saker som händer i mitt liv infogade i dessa texter så vet jag med säkerhet att de alltid bevakar mig.

Du måste ge konkreta exempel på vad du gjort en dag och sedan vad som står på dessa ställen du går in på. Jag hade insyn på minst två ställen och jag gjorde en grej som jag sedan fick höra en liknelse då jag åkte till ett nyligen stamhak för mig och möte direkt en som var inställsam och ville prata, lite pinsamt men jag fick en klar hint om att de faktisk hade insyn . Det var första gången som jag förstod att de kunde se in i lägenheten även om persiennerna var vinklade, har ett par till exempel på det men lite annorlunda då en viss väckande störning upphörde då jag reste mig upp på natten och jag hade lyssnat bra länge vaken och först trott att det var bygget utanför men det var för tidigt för dem mitt in natten.

Finns olika sätt man kan se in i en lägenhet dels troligen genom en modifierad/ ombyggd (tekniken menar jag) ultraljuds eller frekvens detektor som "ser " och tänder ljuset i trappen innan du hunnit fram till dörren ( Energibesparing ) och vanlig bildkamera teknik.

Om dit konkreta exempel är tex att du prövade en rosa tröja och sedan får läsa något liknande på dessa sidor upprepade gånger med snarlika händelser så skaffa till att börja med en tejp och sätt framför webbkamera linsen eller dra ut sladden till denna då du inte använder den. Sedan tanka ned antivirusprogram tex denna Malverebytes, anti malwere och använd uppdaterade virusprogram gärna köp versioner för det sitter många fjuniga tonåringar och vill spana på kvinnor, och har de fått upp din webbkamera och dessutom ser varje knapptryckning med key loggers så vet de vilka sidor du går på och kanske tänker att om hon nu hajjar så ber hon mig komma över Ungefär (hur man nu skulle hajja det ) .

Sedan om det går att följa din mobiltrafik eller inte, tydligen så även om man stänger av GPS så kan företag se vart man rörst sig och då finns det säker hackare som kan göra samma sak om man inte uppdaterar och skannar telefonen, jag bryr mig inte så jag nojjar inte över det, men har man företagshemligheter så kan det ju vara känsligare eller om man tex är otrogen etc.
Senast redigerad av Harfager 2015-09-05 kl. 20:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in