2023-03-07, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Vilka är politikerna?

Vill också veta vilka de är. Böjare är de vilket som och det vet alla.
Citera
2023-03-08, 05:37
Avslutad
Jag är inte riktigt övertygad om att gangstalkare är människor. Sparka en grannes dörr är/var tydligen en Tiktok trend så det kan varit några vanliga ungdomar som gjort det mot oss. Att mitt antivirusprogram stängs av kan förklaras med att min datorn är infekterad med trojan och har ingenting med rl gangstalking att göra.

Jag har noterat hur TIs skyllar allt negativt som händer dem på gangstalkare. Vissa blir så paranoida att om de gör en youtube video och en bil åker förbi högljutt eller en polisbil med sirener så beror det på att de försöker tystas ner och om de ser folk ute klia sig i ansiktet så tror de att det är ett hemligt budskap till andra runt dem.

Det låter dessvärre som paranoid psykos.
Citera
2023-03-08, 13:55
Medlem
Casual-Cultures avatar
Ni som blir/blivit utsatta vet ni vad det är för människor som sysslar med detta? är det folk med psykisk ohälsa som vill utsätta andra för samma sak som dom upplevt eller hur resonerar ni? Det finns alltid folk som stör säg på en och jävlas men att man skulle lägga ner sin egen tid på att förfölja nån man stör säg på köper jag inte riktigt eftersom jag själv aldrig hade orkat med det.

Gang-stalking upplever jag lite som att det känns precis som när man har span av polisen man är lixom aldrig ensam oavsett vart man en går det dyker alltid upp nån oavsett om du står i nån skum skog eller ej då är ju nånting fel.
Senast redigerad av Casual-Culture 2023-03-08 kl. 13:58.
Citera
2023-03-08, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Ni som blir/blivit utsatta vet ni vad det är för människor som sysslar med detta? är det folk med psykisk ohälsa som vill utsätta andra för samma sak som dom upplevt eller hur resonerar ni? Det finns alltid folk som stör säg på en och jävlas men att man skulle lägga ner sin egen tid på att förfölja nån man stör säg på köper jag inte riktigt eftersom jag själv aldrig hade orkat med det.

Gang-stalking upplever jag lite som att det känns precis som när man har span av polisen man är lixom aldrig ensam oavsett vart man en går det dyker alltid upp nån oavsett om du står i nån skum skog eller ej då är ju nånting fel.

För min del är det barn till politiker (moderaterna) och män i högt uppsata positioner tex VDn på södersjukhuset och KI.
Citera
2023-03-08, 18:31
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
För min del är det barn till politiker (moderaterna) och män i högt uppsata positioner tex VDn på södersjukhuset och KI.

Men då måste det ju vara samma personer som du ser hela tiden fast olika för varje gång kanske? Varför inte börja förfölja dom? Ta reda på någons namn och förstör livet för personen så som du upplever.
Sen en personlig fråga har du några vänner du umgås med?
Citera
2023-03-08, 18:32
Medlem
Citat:

Utomlands har jag åtminstone sju släktingar som är med i nätverken och jag har själv varit listad för rekrytering. Jag känner till nätverkens kommunikationsappar och jag kan några dussin vanliga civila med för och efternamn.

Min mobil och fator har varit avlyssnade och den som hållot på mot mig mest var en Gábor Horváth och Ulf Hugsén. Varje dag på morgnarma nån gång vid 5-7 tiden utanför på gatan mordhotade de mig högljutt. Ulf gömmer sog numera på en fiskebåt i norra Norge medan Gábor fram till i år är utvisad för smugglandet av 7 kilogram Amfetamin.

I Ungern är det Információs Hivatal(Informationsbyrån) som står bakom nätverken. Har Sverige ssmma struktur så borde det vara Kontoret för Särskild Inhämtning inte Säkerhetspolisen som ligger bakom. Nätverken är det samma som HUMINT personbaserad underrättelseinhämtning genom den lokala civilbefolkningen. Deras kontaktpersoner i ungern heter innehavande officerare och i Sverige underhållshanläggare.
Senast redigerad av Signalspaning 2023-03-08 kl. 18:36.
Citera
2023-03-08, 18:41
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Utomlands har jag åtminstone sju släktingar som är med i nätverken och jag har själv varit listad för rekrytering. Jag känner till nätverkens kommunikationsappar och jag kan några dussin vanliga civila med för och efternamn.

Min mobil och fator har varit avlyssnade och den som hållot på mot mig mest var en Gábor Horváth och Ulf Hugsén. Varje dag på morgnarma nån gång vid 5-7 tiden utanför på gatan mordhotade de mig högljutt. Ulf gömmer sog numera på en fiskebåt i norra Norge medan Gábor fram till i år är utvisad för smugglandet av 7 kilogram Amfetamin.

I Ungern är det Információs Hivatal(Informationsbyrån) som står bakom nätverken. Har Sverige ssmma struktur så borde det vara Kontoret för Särskild Inhämtning inte Säkerhetspolisen som ligger bakom. Nätverken är det samma som HUMINT personbaserad underrättelseinhämtning genom den lokala civilbefolkningen. Deras kontaktpersoner i ungern heter innehavande officerare och i Sverige underhållshanläggare.

Om du visste vilka det var varför gjorde du då ingenting mot dom? Och varför valde dom just dig?
Citera
2023-03-08, 19:09
Medlem
Citat:
Men då måste det ju vara samma personer som du ser hela tiden fast olika för varje gång kanske? Varför inte börja förfölja dom? Ta reda på någons namn och förstör livet för personen så som du upplever.
Sen en personlig fråga har du några vänner du umgås med?

Det är något som jag har gjort då jag vet vilka de är, de gick i grundskolan med mig. En helt absurd situation uppstod där ingen svarade eller så gav de exakt samma svar där de förnekade allting på ett planerat sätt. Det var konstigt för ingen tog upp en konflikt.

Jag gjorde det anonymt så att de inte kan bevisa eller veta att det är jag, men de visste ändå att det var jag. Jag är inte förföljd på samma sätt längre, nu är jag mest arg över vad som har hänt mig.

Nej inte direkt.
Citera
2023-03-08, 20:31
Medlem
Citat:
Om du visste vilka det var varför gjorde du då ingenting mot dom? Och varför valde dom just dig?

Göra som vadå? Uffes byggbolag lät jag inte renovera mitt badrum i min lägenhet så de rapporterade mig som rasistnazist Gábor ville åt mina pengar genom att hänga på tåget mot mig i Sverige så han påstod att jag kapat hans stuga och jag blev uppsatt som bedragare och tjuv vid den ungerska underrättelsen. Sedan påstod en 13 årig prostituerad iranska i deras nätverk att hon var kär i mig så blev jag uppsatt som pedofil. Jag är väl typ den ende som inte legat med henne men så funkar deras jävla nätverk. Polisanmälde hoten och polisen lastade efter att anmälan registrerats av mig vid psykiatrisk tvångsintagning och blev utsläppt halvår senare lagom till brevet om att utredningen lagts ned.
Senast redigerad av Signalspaning 2023-03-08 kl. 20:38.
Citera
2023-03-08, 20:50
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Göra som vadå? Uffes byggbolag lät jag inte renovera mitt badrum i min lägenhet så de rapporterade mig som rasistnazist Gábor ville åt mina pengar genom att hänga på tåget mot mig i Sverige så han påstod att jag kapat hans stuga och jag blev uppsatt som bedragare och tjuv vid den ungerska underrättelsen. Sedan påstod en 13 årig prostituerad iranska i deras nätverk att hon var kär i mig så blev jag uppsatt som pedofil. Jag är väl typ den ende som inte legat med henne men så funkar deras jävla nätverk. Polisanmälde hoten och polisen lastade efter att anmälan registrerats av mig vid psykiatrisk tvångsintagning och blev utsläppt halvår senare lagom till brevet om att utredningen lagts ned.

Det roliga är att jag tror dig du har nog råkat ut för psykopater som har förstört ditt psyke som gjort att du blivit misstänksam mot alla jag lider med dig vi som har koll vet att det finns onda människor som trakasserar andra människor så att dom blir precis som dig till slut.
Citera
2023-03-08, 23:08
Medlem
Citat:
Det roliga är att jag tror dig.

De där horungenätverken är statligt subventionerade. Så är det bara.
Citera
2023-03-09, 20:02
Avslutad
Om de verkligen är vad ni påstår att de är, hur kan de veta exakt vart i rummet jag befinner mig och vart min pappa befinner sig? Och hur kan de veta vem av oss använder kranvatten för tillfället? Jag är med om det "omöjliga" som några "galningar" i denna tråd påstod sig vara med om, de förgiftar mitt kranvatten varje gång jag använder det men slutar så fort min pappa använder det. Vatten i mitt glas smakar alltid vidrigt. Nästan omöjligt att dricka. Min syster reagerade direkt när jag lät henne smaka det en gång utan att jag berättat varför innan. Kokar jag vatten så börjar det lukta klor eller liknande i hela köket men det luktar inget om farsan är hemma och kokar vattnen.

Jag vet iallafall att dessa användare inte lider av vanföreställningar angående dricksvatten, hur galna de än låter.
(FB) Förekommer organiserad gang stalking?
(FB) Förekommer organiserad gang stalking?

Gangstalkare tycks endast rikta in sig på människor med psykiska ohälsa.
Senast redigerad av Inst3506 2023-03-09 kl. 20:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in