2022-12-19, 21:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Tidslika kurvor inom kvantmekanik gör det möjligt att resa tillbaka i tiden. Nehe. Leta efter ufon då.
Utomjordingar är bara en teori jag har. Jag såg ett oidentifierat flygande föremål för 23 år sen. Föremålet såg exakt ut som det här https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qWEEze/observation-i-huskvarna-far-ufo-beteckning

När jag sa exakt så menade jag det. Vad vi såg är identiska, dvs tre ljuskällor i en triangulär formation som roterade sakta och hade ljusblåa laserstrålar riktade mot varandra.

Det är intressant att killen upplevde irritation i ögonen efteråt. Det gjorde jag inte när jag såg ufot, men jag började uppleva det för ca 5 år sen och det sker fortfarande idag. Förutom ögonen, får jag även irritation i huden. Jag får röda utslag i ansiktet och det känns som brännskada (du vet den där känslan man får om man råkar bränna handen när man lagar mat). Det sker alltid i sambandet med att jag utsätts för den där stickande lukten. Den påminner om ättiksyra eller klorgas och förföljer mig vart jag än flyttar. Otroligt nog så dök lukten även upp i ett attefallshus som jag hyrde i somras. Men jag har aldrig känt den eller fått hudutslag när jag är ute eller på besök hos någon, vilket kan tyda på att det är människor som terroriserar mig.

Folk tror nog att jag är bara galen nu när jag börjar prata om ufo men isåfall är Pentagon och USAF också galna. De har till och med videobevis som de visade upp för USAs kongress för några månader sen.
Senast redigerad av Inst3506 2022-12-19 kl. 22:15.
Citera
2022-12-20, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Utomjordingar är bara en teori jag har. Jag såg ett oidentifierat flygande föremål för 23 år sen. Föremålet såg exakt ut som det här https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qWEEze/observation-i-huskvarna-far-ufo-beteckning

När jag sa exakt så menade jag det. Vad vi såg är identiska, dvs tre ljuskällor i en triangulär formation som roterade sakta och hade ljusblåa laserstrålar riktade mot varandra.

Det är intressant att killen upplevde irritation i ögonen efteråt. Det gjorde jag inte när jag såg ufot, men jag började uppleva det för ca 5 år sen och det sker fortfarande idag. Förutom ögonen, får jag även irritation i huden. Jag får röda utslag i ansiktet och det känns som brännskada (du vet den där känslan man får om man råkar bränna handen när man lagar mat). Det sker alltid i sambandet med att jag utsätts för den där stickande lukten. Den påminner om ättiksyra eller klorgas och förföljer mig vart jag än flyttar. Otroligt nog så dök lukten även upp i ett attefallshus som jag hyrde i somras. Men jag har aldrig känt den eller fått hudutslag när jag är ute eller på besök hos någon, vilket kan tyda på att det är människor som terroriserar mig.

Folk tror nog att jag är bara galen nu när jag börjar prata om ufo men isåfall är Pentagon och USAF också galna. De har till och med videobevis som de visade upp för USAs kongress för några månader sen.

Jag tror du borde lägga din energi på att lära dig om nervsystemet och fysik. Om du sen anser att det inte handlar om det så har du iallafall kunskap som är av värde.
Citera
2022-12-21, 00:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Jag tror du borde lägga din energi på att lära dig om nervsystemet och fysik. Om du sen anser att det inte handlar om det så har du iallafall kunskap som är av värde.
Jaså varför lägger du inte din energi på att uppfinna det som du påstår är möjligt?
Senast redigerad av Inst3506 2022-12-21 kl. 00:26.
Citera
2022-12-21, 16:18
Medlem
Citat:
Jaså varför lägger du inte din energi på att uppfinna det som du påstår är möjligt?

Vad får dig att tro att jag inte gör det?
Citera
2022-12-21, 16:45
Medlem
Kategorier för dårar i den här typen av trådar anser jag vara mikrochips-inpplantat hjärnavläsning, vanpyrer ute efter ert RH-negativa blod, UFO-n, reptilianer i mänsklig skepnad, HAARP, chemtrails, V2K, Matrix, förföljelse med droner, elektromagnetiska smärtvapen, judarna, frimurarna osv osv

Det roliga är att alla dessa dårar med ideer om UFO teknologier oftast helt avfärdar som science fiction att deras skitmobiltelefoner och datorer skulle kunna vara övervakade eller att myndighrter skulle kunna ha huvudrollen i det hela.
Citera
2022-12-21, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Kategorier för dårar i den här typen av trådar anser jag vara mikrochips-inpplantat hjärnavläsning, vanpyrer ute efter ert RH-negativa blod, UFO-n, reptilianer i mänsklig skepnad, HAARP, chemtrails, V2K, Matrix, förföljelse med droner, elektromagnetiska smärtvapen, judarna, frimurarna osv osv

Det roliga är att alla dessa dårar med ideer om UFO teknologier oftast helt avfärdar som science fiction att deras skitmobiltelefoner och datorer skulle kunna vara övervakade eller att myndighrter skulle kunna ha huvudrollen i det hela.

Du nämnde inte inte min teori om tidsresor genom att titta på nervsystemet, men jag kanske är en av "dårarna" ändå.

De tittar säker på mobilen och datorn, men det kan inte vara det enda som det handlar. Det förklarar inte varför folk fortfarande upplever sig som förföljda trots att det inte har någon mobil eller annan teknik med sig?
Citera
2022-12-21, 21:45
Avslutad
Citat:

Det skulle verkligen vara schysst om du kunde förklara hur det kunde dyka upp i ett attefallshus? Via el- eller avloppsrör? Den jag bor med som är skeptisk till det övernaturliga och gangstalking brukar kunna intyga att lukten jag upplever faktiskt ÄR där och att det inte är någon fråga om hallucinationer. Min hund reagerar också på doften. Vi pratar inte om vanliga dofter tex mat, rökning, svett och dylik.

Det bör tilläggas att det luktar inget utanför vår bostad när det sker. Och stalkers tycks veta vilket rum jag befinner mig i samt vart i rummet, så jag brukar vara tvungen att ropa på den jag bor med så han kommer till mig och känner det själv. Han kan inte förklara hur det kan ske.
Senast redigerad av Inst3506 2022-12-21 kl. 22:17.
Citera
2022-12-22, 07:34
Medlem
Citat:
Det skulle verkligen vara schysst om du kunde förklara hur det kunde dyka upp i ett attefallshus? Via el- eller avloppsrör? Den jag bor med som är skeptisk till det övernaturliga och gangstalking brukar kunna intyga att lukten jag upplever faktiskt ÄR där och att det inte är någon fråga om hallucinationer. Min hund reagerar också på doften. Vi pratar inte om vanliga dofter tex mat, rökning, svett och dylik.

Det bör tilläggas att det luktar inget utanför vår bostad när det sker. Och stalkers tycks veta vilket rum jag befinner mig i samt vart i rummet, så jag brukar vara tvungen att ropa på den jag bor med så han kommer till mig och känner det själv. Han kan inte förklara hur det kan ske.

Du låter nästan som att uttöver dina stalkers kan något demoniskt ha kopplats till dig. Något som livnär sig på negativ energi och psykiskt illamående.. Jaga bort den snabbt.
Citera
2022-12-22, 17:32
Medlem
Senaste av gang stalkarnas snackande i min omgivning

Efter privata facebookmeddelanden tillbaks till mig själv riktat till dem:
"Det är så vi arbetar"
"Aktiv pestkontroll"
"Det var Inte vårt nätverk utan regimen som låg bakom det som hände henne"

Strax efter min senaste flashback kommentar:
"Vi är spöken.. apspöken"
"Buuuhuuu"

Strax efter obesvarat samtal:
"Ett av våra misslyckade rekryteringar försökte ringa honom just"
Citera
2022-12-22, 18:54
Medlem
Citat:

"Det är så vi arbetar"
"Aktiv pestkontroll"

"Buuuhuuu"

De driver med dig. De kan se vad du tror att det här handlar och så driver de med dig för att du ska inbilla dig ännu mer konstiga saker. Sök på slutna tidslika kurvor och dmn när du sover och se vad de säger då. Skulle du kunna tänka "Pekkilibo hälsar, och vilken frukt är det som gäller?" Om de säger någon frukt skriv gärna det här.
Citera
2022-12-22, 22:56
Avslutad
Citat:
Du låter nästan som att uttöver dina stalkers kan något demoniskt ha kopplats till dig. Något som livnär sig på negativ energi och psykiskt illamående.. Jaga bort den snabbt.

Oavsett vem de är så vet jag inte hur de gör det. De kan även störa / tillfälligt slå ut elektroniken jag använder just då om jag ignorerar de plågande symtomen som man får av att andas in det ämnet som de för in i min lägenhet. Jag tolkar det som att de vill att jag ska sluta med den aktiviteten jag ägnar mig åt just då, och istället gå och lägga mig tex. De tycks ogilla när jag är uppe så sent. Fråga mig inte varför.

Citat:

"Det är så vi arbetar"
"Aktiv pestkontroll"

"Buuuhuuu"

Det där låter lite otäckt, för jag fick ett missat samtal från ett okänt nummer idag vilket inte händer ofta om man bortser telefonförsäljare. Försökte ringa tillbaka men kom till röstbrevlådan varje gång så lämnade ett meddelande men han har inte ringt igen.
Senast redigerad av Inst3506 2022-12-22 kl. 23:29.
Citera
2022-12-23, 01:05
Avslutad
Citat:

"Det är så vi arbetar"
"Aktiv pestkontroll"

"Buuuhuuu"

Förresten, kan du berätta mer om dessa stalkers i din omgivning? Har du sett dem eller bara hört dem prata? Varför skriver du till dig själv på nätet istället för att prata direkt med dem om du kan höra dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in