Citat:
Ursprungligen postat av
Recursion2.0
Tidslika kurvor inom kvantmekanik gör det möjligt att resa tillbaka i tiden. Nehe. Leta efter ufon då.
Utomjordingar är bara en teori jag har. Jag såg ett oidentifierat flygande föremål för 23 år sen. Föremålet såg exakt ut som det här
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qWEEze/observation-i-huskvarna-far-ufo-beteckning
När jag sa exakt så menade jag det. Vad vi såg är identiska, dvs tre ljuskällor i en triangulär formation som roterade sakta och hade ljusblåa laserstrålar riktade mot varandra.
Det är intressant att killen upplevde irritation i ögonen efteråt. Det gjorde jag inte när jag såg ufot, men jag började uppleva det för ca 5 år sen och det sker fortfarande idag. Förutom ögonen, får jag även irritation i huden. Jag får röda utslag i ansiktet och det känns som brännskada (du vet den där känslan man får om man råkar bränna handen när man lagar mat). Det sker alltid i sambandet med att jag utsätts för den där stickande lukten. Den påminner om ättiksyra eller klorgas och förföljer mig vart jag än flyttar. Otroligt nog så dök lukten även upp i ett attefallshus som jag hyrde i somras. Men jag har aldrig känt den eller fått hudutslag när jag är ute eller på besök hos någon, vilket kan tyda på att det är människor som terroriserar mig.
Folk tror nog att jag är bara galen nu när jag börjar prata om ufo men isåfall är Pentagon och USAF också galna. De har till och med videobevis som de visade upp för USAs kongress för några månader sen.