2021-03-20, 18:13
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Här har ni en uppdaterad 2015-version av dokumentet som troligen är bättre: https://drive.google.com/file/d/0B7Tlcrz9ZntGRHJhN3J0VTJvYXc/view - OBS: mycket om ämnet i fråga & Targeted Individuals börjar på 90-talet dock rekommenderar jag att ni läser från 80-talet.

Exempelvis:
"1995 (August 24) – The release of Windows 95. It will later be discovered to have
a secret backdoor built into it for NSA access. Microsoft holds 90% of the market
share of computer users, with their Windows operating system running on most
home and office computers.

1999 – It’s discovered that Microsoft has provided the NSA with a key to allow them
backdoor entrance into every copy of Windows 95osr2, Windows 98, Windows 98 SE,
Windows NT 4, and the soon to be released Windows 2000.

2005 – The NSA implements information technology called ‘Turbulence’, an
extension of their ECHELON system that includes offensive cyber-warfare
capabilities, such as injecting malware into remote computers."
"2005 – The online organization Freedom From Covert Harassment and Surveillance
(FFCHS) is established by ex-NSA employee Derrick Robinson. FFCHS will position
itself as a support group for people who believe that they are being targeted by
government COINTELPRO tactics, electronic harassment, or mind-control. Through
their activities and promoted material, FFCHS will encourage anybody, whether real
targets or imagined, sane or delusional, to claim that they are victims of government
harassment. FFCHS w ill promote the most unrealistic claims about the purported
technologies used in this targeting, misleading many people about their capabilities
while ignoring more plausible targeting methods. FFCHS will come to reflect many
characteristics of a cult, drawing in the most gullible people who tend to fall for
traditional cult-oriented mind-control tactics. Through its heavy promotion over the
years among a growing online community of purported government targets, FFCHS
will be in an ideal position to identify, monitor, recruit, contain, and control anyone
who already is or might make a good candidate for mind-control. Much of their
efforts will serve to destroy the credibility of those people who are actually being
targeted by encouraging obviously false or delusional claims to be made as well."
Senast redigerad av RiktigTI 2021-03-20 kl. 18:15.
Citera
2021-03-20, 19:12
Avslutad
Citat:
"2005 – The online organization Freedom From Covert Harassment and Surveillance
(FFCHS) is established by ex-NSA employee Derrick Robinson. FFCHS will position
itself as a support group for people who believe that they are being targeted by
government COINTELPRO tactics, electronic harassment, or mind-control. Through
their activities and promoted material, FFCHS will encourage anybody, whether real
targets or imagined, sane or delusional, to claim that they are victims of government
harassment. FFCHS w ill promote the most unrealistic claims about the purported
technologies used in this targeting, misleading many people about their capabilities
while ignoring more plausible targeting methods. FFCHS will come to reflect many
characteristics of a cult, drawing in the most gullible people who tend to fall for
traditional cult-oriented mind-control tactics. Through its heavy promotion over the
years among a growing online community of purported government targets, FFCHS
will be in an ideal position to identify, monitor, recruit, contain, and control anyone
who already is or might make a good candidate for mind-control. Much of their
efforts will serve to destroy the credibility of those people who are actually being
targeted by encouraging obviously false or delusional claims to be made as well."

Tyvärr verkar deras hemsida inte finnas kvar dock...
Men kan ju undra varför...

Jag försökte posta min historia vad jag varit med om på ön på en sida (thaivisa) men den stoppades också ifrån att bli publicerad...

Min historia blev stoppad ifrån ett annat ställe också f ö v (och på det communityt så spärrade de även meddelandefunktionen för mig efter att jag skickade ut min berättelse till två där)...

Även om det skulle mena väl var det ju 7 månaders total terror med avlyssning och street theater...
Total galenskap egentligen.
Citera
2021-03-21, 17:25
Medlem
regafras avatar
Terrorism close calls, episod "the student bomb maker" Googla på denna och se den ca 24 minuter in för att få en idé om hur väl de kan övervaka med kamera i hemmet , på puben etc.

För den som tror på att de måste vara tankeläsning så tänk om, du kan göra omedvetna ögonrörelser/rörelser/ ansiktsuttryck om du är sugen på något och få en pik om det.
För att trakassera något så den tror att han har ett chip i huvudet behövs tydligen bara lite studier av personen där du presenteras för annonser eller artiklar på nätet för att en med mycket fritid ska misstänka skalärvågor och mikroship, vilket ställer till stor skada för den personen då många med IQ skonummer inte kan komma på alternativa förklaringsmodeller annat än psykisk sjukdom. Jag tänker det samma först men undrar lite vad personen kan varit utsatt för och får ett par förklaringsmodeller.

Filmen som jag nämnt ovan visar att filmupptagning går bra även hos en tekniskt tränad person. Personligen har jag detekterat en bugg med billig utrustning men vet inte hur jag ska kunna ta fram den utan att skada inredningen. För 3 år sedan så fick jag en tydlig pik på att man ännu har insyn hos mig, jag tar inte upp hur nu då jag kommer minnas den kvinnliga S terroristen som uppenbart ville störa mig på mitt då nya jobb, och kan beskriva dennes signalement och peka ut på en konfrontation.
Senast redigerad av regafra 2021-03-21 kl. 18:05.
Citera
2021-03-21, 18:30
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Intressant. Jag känner igen allt här och i det andra inlägget av dig - det är förmodlingen så som de arbetar.

Mest irriterande är nog de där operationerna då de försöker få en att tro att de tror att man hyser specifika fördomar - som de då vill få en att bryta. Det är verkligen irriterande och det är omöjligt att veta om de verkligen tror det om en eller om det handlar om ren terror / trakasserier.

Det som talar föratt de egentligen bara är ute efter att trakassera en är ju vidden av påhoppen. Ena gången rör det sig om det ena och andra gången om det andra.

Även grymt irriterande när de som styr ger fotfolket uppdrag att se rädda ut (eller någon lögn om en som får dem att se så ut) - och sedan möter man några eller någon tjommare som ser ut som om man vore livsfarlig / en skrämmande person. Skedde i Malmö sist. Man kan ju undra vad det är för lögner som spridits om en liksom.

De irriterade sig f ö v ordentligt över att jag gillade att äta lunch ute även efter en viss tid i Malmö (men jag tröttnade även på det efter ett tag ändå) så när jag gjorde det så började de köra för full rulle att försöka stressa upp en. Dock riktigt söta tjejer på centralstationen i Malmö skickade de på mig under lunchen (och på andra ställen i Malmö).

En del av dem skiner upp fullständigt när de ser en; är väl tänkt att ligga runt med dessa brudar var det tänkt / kanske framtida fru också, vem det.

Tror anledningen till att de körde med mingamesen är för att höja ens stressnivå så att en lättare blir attraherad av någon soft brudar som man börjar prata med. Är ju ett vetenskapligt faktum att attraktion lättare uppstår under stress. Sedan är man ju också mer mottaglig för mer nice normala människor efter att ha några dårar efter sig - men de jobbar i samma gäng ju - och det hela är ett försök till att manipulera en. Även om de eventuellt vill väl blir man ju irriterad och det känns farligt att lyda manipuleringen.

Tjejen jag är mest intresserad var ju tyvärr världens lockbete för att få mig att gå med på avlyssning och en massa annat fuffens i new age-byn. Samtidigt var hon själv också offer för manipulering faktiskt. Ovetandes deltog jag faktiskt i mindgames där hon manipulerades till att gilla mig också (bra match ändå förutom den extra manipuleringen).

Så knäppt allting.

Boss nr 1 (på ön) sade intressanta saker att det hela handlade om problemet med fri vilja. Hon sade också att det var ett problem att män ville vara fria.

Det konstiga är att hon även sade att "knepet" var att inte förändras, av manipuleringen - som hon själv var ansvarig för...

Hon verkade även gå igång stenhårt på att dominera mig, att använda hela byn och ön med att köra mindgames på mig. Helknäppt. Var är det för fel liksom? Tydligen grava fel uppe i hjärnkontoret...

Man kan ju undra vad det är för en dåre som satte en på listan ifrån första början och varför. De första som började kör en del GS i Sthlm var autonoma, det kände jag igen, och en annan där är gammal bekant. Jag mailade och frågade vad de höll på med, samt också mailat och frågat vem huvudmannen för operationen är; dock inte fått något svar.

Ångrar lite smått att man inte plockade nummer ifrån alla tjejer i Malmö sist exempelvis. Var liksom opepp av nämnda anledningar och gillar inte manipulering heller. Tror absolut inte de var knäppa dock - utan säkert liknande världsbild som mig tänker jag absolut. Tänker att det faktiskt var rätt bra matchningar och att det var betalning efter terrorn som jag varit med om på ön främst.

Eftersom i alla fall min mor och även vänner, säkert alla vänner i Sverige, är med lite på det hela så bör huvudmannen ändå vara någon säkerhetstjänst tänker jag. Som jag ser det är det bara någon säkerhetstjänst som skulle kunna komma undan genom att manipulera släkt och vänner så. Samt restaurangägare ju.

Polisen verkar som sagt känna till operationen också, vilket ju talar för att det är någon säkerhetstjänst eller liknande. Vilka andra förutom en säkerhetstjänst skulle kunna ha en sådan auktoritet över släkt, vänner och affärsinnehavare etc liksom.

När jag pressade min mor så smått angående hela sade hon att det var olika grupper med olika agendor och de var efter mig för att de tyckte jag såg så bra ut. Det var också det som boss nr 1 på ön sade - att det var olika och inte en grupp som var efter mig.

Borde väl varit mer företagsam och tagit nummer utav helsike ifrån alla de skickade på mig men som sagt var jag intresserad två andra.

Just om fria vilja som du är inne på är intressant aspekt på det hela. Den här hemsidan om fri vilja & Targeted Individuals blev bokstavligen bannad från att publiceras som länk på Facebook efter att jag skrivit om den & länkat: https://proparanoid.wordpress.com/2013/05/13/free-will-a-tis-greatest-asset-oft-hardest-to-employ/
"What you believe determines how you react under and are able to defend against targeting. That’s a key reason that targets are psychologically profiled before targeting even begins; the enemy needs to know what chains best to jerk. Turns out, there’s a simple way to jerk back.

Permission to repost hereby granted provided entire post with all links in tact, including this paragraph, are included.

What can you do if you are a targeted individual?

What you will learn reading this in-depth post…
  • That belief structures define us, establish our psychology, and our responses to stimuli;
  • There are many ways targeting both takes advantage of and yet alters beliefs to weaken the will to resist;
  • Will power equates to Free Will, the greatest gift of God to Man short of salvation through Christ and life, itself;
  • The pitfalls of targeting psychology as it relates to Free Will, and;
  • How to use Free Will to thwart targeting and run psyops on the perps."
Varför i helsike är de på dig för att de tycker att du ser bra ut enligt den personen... Å andra sidan: hur bra ser du ut i realitet?
Senast redigerad av RiktigTI 2021-03-21 kl. 18:34.
Citera
2021-03-21, 20:41
Medlem
Citat:
Just om fria vilja som du är inne på är intressant aspekt på det hela. Den här hemsidan om fri vilja & Targeted Individuals blev bokstavligen bannad från att publiceras som länk på Facebook efter att jag skrivit om den & länkat: https://proparanoid.wordpress.com/2013/05/13/free-will-a-tis-greatest-asset-oft-hardest-to-employ/
"What you believe determines how you react under and are able to defend against targeting. That’s a key reason that targets are psychologically profiled before targeting even begins; the enemy needs to know what chains best to jerk. Turns out, there’s a simple way to jerk back.

Permission to repost hereby granted provided entire post with all links in tact, including this paragraph, are included.

• That belief structures define us, establish our psychology, and our responses to stimuli;
  • There are many ways targeting both takes advantage of and yet alters beliefs to weaken the will to resist;
  • Will power equates to Free Will, the greatest gift of God to Man short of salvation through Christ and life, itself;
Varför i helsike är de på dig för att de tycker att du ser bra ut enligt den personen... Å andra sidan: hur bra ser du ut i realitet?

Hur ser du på tidigare fråga gällande terrorattentatet i Nice, och din påstådda koppling?

Finns det ett direkt samband, med tanke på att du gav uttryck för det i ett tidigare inlägg?

Det kan ju vara på sin plats att förklara detta. Det kan ju röra sig om ett missförstånd, trotts allt.

Jag har följt den här tråden ett tag, men för att vara helt ärlig så känns det som att ni bekräftar varandra, ni ”ti” dvs, och bygger upp en verklighet utifrån era perspektiv.

Jag köper att diverse organisationer, både ljusskygga och icke ljusskygga, kan, och faktiskt har sysslat med det ni kallar för gang stalking i nutid, och rent historiskt. Men att ni alla skulle drabbas utav det känns, ja, något osannolikt.

Om vi utgår ifrån att du faktiskt är drabbad, är det inte problematiskt för dig, och din trovärdighet, att det kommer in personer som uppenbarligen lider utav psykiska problem, men som påstår sig lida utav gang stalking? Borde inte du, om du nu faktiskt är drabbad, ha ett intresse utav att ”skilja agnarna från vetet”, så att säga?
Tänker bla på användaren som tipsade om att köra in armen i en microvågsugn, för att testa någon teori om övervakning.

Undrar uppriktigt över detta, för oss som bara observerar så är ju detta ett någorlunda mystiskt, och helt klart en intressant tråd, som faktiskt kanske speglar våran samtid från ett annorlunda perspektiv.

Ber om ursäkt för tidigare raljanta kommentarer, men ibland kan det ju bara bli lite för mycket...
Just därför kan det ju vara på sin plats att reda ut det hela.
Citera
2021-03-21, 22:03
Avslutad
Citat:

SVAR:
Soppa alltså och jag fick ju höra en massa anledningar till att de var på mig på ön. De hade ju varit på mig i Pai också innan, mest tjejer som precis som jag verkade vara veganer (och ville att jag skulle ragga på dem - antar jag). Men även okända snubbar som verkade besatta av en. En lirare gick rakt emot mig på det där sättet som de så ofta gör och stannar sedan upp (weirdos). En annan snubbe som såg ut som en anarkist kom och pratade med mig då jag åt falafel och berättade att han jobbade på GM i Tel Aviv och sedan infann sig någon märklig stämning där han och hans kompis blev irriterade att jag inte pratade vidare.

Har varit med om knäppheter lite överallt. Två i byn sade att det var veganer som var efter mig, en av dem sade att veganer var speciella - att de bara såg det - veganismen - vilket gjorde dem blinda för annat/extrema, eller hur han nu menade. Men jag är ju vegan själv och skulle verkligen aldrig bete mig mot någon såsom de betedde sig mot mig.

Vet inte vad jag ska tro ärligt talat. Är så många olika parametrar och verkar vara olika anledningar överallt.

Huvudorsaken för min GS kanske ändå är att jag hjälpt till att påverka ett stort antal företag när det gäller deras veganska utbud. Detta fast jag inte på något sätt ser mig som en aktivist själv. Utan att vara en aktivist själv eller känna speciellt många inom det sammanhanget så räknas jag tydligen som en stor fisk där. Detta har då eventuellt irriterat vissa som sett någon brainstorming ifrån min sida som Guds lag eller liknande. Kanske irriterat sig på något men sedan tyckt en massa annat varit klokt - vad vet jag. Det är ju så vanligt i Sverige att folk äter veganskt och vegetariskt, utan att för den sakens skull vara några aktivisttyper eller liknande.

Man vet ju varken ut eller in, för ena gången är det något annat någon annan irriterar sig på. Antar att man var hett villebråd i något hemligt expatforum där någon sociopat drev på någon hetsjakt emot en. Men har ju som sagt haft en massa folk efter mig i Sverige också.

Ena gången är det som sagt det ena och andra gången det andra. Vill de gaslighta en för att man skall skylla på veganer och i dylika fall hamna i onåd hos andra veganer - vad vet jag? Eller vill de bara pressa så att man skall skaffa sig en tjej/fru och barn. Eller vill de manipulera en till att bli polygam? Eller är det tvärtom hare krishna ändå - fanns ju mycket sådana tecken i new age-byn och blev även påhoppad av en sådan munk i Malmö.

Det sannolika är i alla fall att det är någon säkerhetstjänst som använder sig av alla de här olika grupperna för sina egna syften. Manipulerar väl dem, vad vet jag. Alla möjliga grupper kan också irritera sig på en oberoende person, en ledartyp, men en sådan som vägrar inordna sig i något kollektiv.

Måste väl vara utredning av Säpo helt enkelt (samt andra liknande internationella instanser), först någon dåre som smutskastat en inför dessa gissar jag och sedan de som pratar runt med olika, vad de nu säger för knasigheter då de håller på med sin utredning.

Och angående det här att hur man reagerar på manipuleringen definierar en själv. Jag kände förvånansvärt många gånger, nästan hela tiden, när de försökte påverka en med sin teater, att de hade missförstått mig. Har hela tiden känt att de verkar ha fått tag på fel person. Jag var aldrig intresserad av att vara en TI har jag känt, och inte heller något högriskobjekt som de sannolikt har sett mig som, inte heller intresserad av att gå med i hare krishna eller någon aktivistgrupp. Det är som de har utfört en massa övergrepp på mig utan att jag fått något i gengäld. Att allt de trott om mig är felaktigt dessutom. För mig förefaller det som om de i allra högsta grad har missförstått mig som person. Tycker deras försök till manipulering har varit irriterande - men knappast på något sätt intressant. Det sade jag hur många gånger som helst till avlyssningen på ön också; skapa något av värde sade jag. Skaffa er en riktig hobby i stället för att lägga den här sjukliga fixeringen på mig. Får intrycket av att de ser en som någon "Jesusfigur", någon slags frälsare, om de nu mestadels är veganer/vänster-typer eller vad de nu är för några och har så många gånger förklarat för dem att de helt enkelt har fått tag på fel snubbe - men ändå har de fortsatt. Antagligen har väl pengarna ifrån Säpo helt enkelt räckt längre - så det har inte stoppats tidigare.

Som sagt tror jag i alla fall att det hela varit en stor utredning med en massa olika grupper och också olika sidomål. Eftersom det är så kopiösa resurser som använts har de nog letat efter någon speciell typ / förväxlat mig med någon helt annan, misstänker jag. Kanske finns det någon hemlig vegan som både skänkt bitcoins till veganska ändamål och till exempelvis islamister/högerextrema/whatever. Kan handla om vad som helst. Har svårt att tänka att jag som person är tillräckligt intressant egentligen nämligen, utan sannolikt så har de sökt efter någon annan. Att sticka ut en del tror jag inte riktigt är tillräcklig anledning för egen del.

Kan ju också varit pressade aktivistmänniskor som är veganer eller vänster som hittat på någon story om mig eftersom de pressats i något avseende av säkerhetstjänst. Omöjligt att säga vad någon har hittat på, eller om det är någon säkerhetstjänst som går och sprider falska rykten om en i sin utredning (mest troligt). Eller om det är någon som på riktigt är livrädd för en på grund av någon annans lögn eller totala missförstånd. Kanske hundratals personer (okända för mig) som sett mig som någon Jesus-figur för Gud vet jag och sedan klampar Säpo in med något jag sagt, någon brainstormning eller något ur sitt sammanhang och sedan brakar helvetet löst. Gissning...

Man blir lätt galen av att försöka analysera varför de är efter en eftersom det tycks finnas hur många anledningar som helst / misstankar de kan ha haft - samtidigt som man ser sig som helt missförstådd på alla plan och inte alls som någon farlig person som de bör lägga så pass stora resurser på. Men det hela är ju utredning som sagt.

Antar att ju mer komplex person desto längre utredningar.

Den förmodade SÄPO-gubben i Malmö, då jag oväntat tog en lunch på stan verkade få en viss huvudbry att döma av hans ansiktsuttryck. Jag bröt väl mot mallen av mig själv där. Då blev det jobbigt igen. Det blir jobbigt för dem då de fått för sig att man ev kan vara en fara och sedan att de ser en som oberäknelig också.

Egentligen omöjligt att veta grundorsaken. Råkade jag ghosta någon extremt mäktig vegankvinna i ett datingsammanhang exempelvis (för flera år sedan). Och sedan var drevet igång. Finns dubbelt så många veganska kvinnor som män så man kan tänka sig att en del börjar bli desperata efter någon karl när de börjar närma sig klimakteriet, vad vet jag.

Det är alldeles för många trådar och går inte att få någon riktig rätsida på allt. Enligt en goodguy i anslutning till byn var det också så - att det inte fanns någon riktig logik i förföljelsen.

"Ondskans banalitet", kan man kalla det.

Jojo visst ser jag väl bra ut och enligt mitt manipulerade youtube på ön, eller då jag frågade min hackade ipad varför de förföljde mig så fick jag just svaret att det var för att jag var så snygg. Dårar som sagt. Del i det är väl snarare att en ledarperson med talets gåva som samtidigt ser väldigt bra ut i praktiken skulle kunna sälja sand i Sahara eller säga åt folk att hoppa ifrån ett stup. Dessa är givetvis av intresse för såväl säkerhetstjänster (framtida farligt hot?) sekter och politiska grupperingar, men även när det gäller DNA, attraktivt DNA för en kvinna (new age-typer är besatta av DNA verkar det som).
Citera
2021-03-21, 22:04
Avslutad
Här är samtliga anledningar jag fick höra i new-age byn (samt utanför) varför de var efter mig:

If anyone wonders why this happened to me, it’s quite hard to tell, people told me different things all the time, like:
* That I was considered a leader figure.
* That they wanted me to donate or invest. (And that they target people with money).
* That I was considered an high value customer (they actually manipulated me to go to a lot of vegan restaurants; and then I wrote good reviews as I always do - but after I realized the manipulation I deleted all of my reviews.
* DNA (someone wanted me to have kids with her - probably the girl or someone else; M is to old to haven children herself.)
* That I looked so good. (With DNA to do also; maybe to breed a beautiful child to the cult-community that later could get married to a rich donor to the cult-like-community?).
* They wanted me to adapt more to the community.
* Vegans are to extreme; when you are to extreme, you only see it. They need direction and someone to follow.
* All the mind games is a test to see if you are worthy the girl that you like. (or they just wanted me to believe that).
* I was the price in some weird betting game (or they just wanted me to believe that).
* M thought she could manipulate me with all this to get closer to me. And then trying to use me as some form security when she is getting old.
be possibly be a New age thing?)
* A combination of all/some of the above.
* There was no logic behind the harassment.

ALLTSÅ: Ingen logik i det. Och eftersom jag haft folk efter mig på andra ställen i världen också och det är extrema resurser inblandade samt inte alls alltid en koppling till veganismen (som jag förstår det) så kan det som sagt bara handla om ett slags utredning. Det är så jag tolkar det i alla fall.

Eller är huvudsyftet snarare att trakassera en som sagt. Jag tycker det känns extremt ologiskt så då föredrar jag att tänka att det snarare faktiskt var en utredning.
Citera
2021-03-21, 23:01
Avslutad
Värt att nämna att det var lovebombing som skedde mig i new-age-byn. Lovebombing samt att de försökte höja och sänka en hela tiden.

Värt att nämna att alla medverkade där inte var veganer heller, åtminstone sade de att de inte var det.

När jag blev utsatt för Street theater i Georgetown, Malaysia första gången så trodde jag att det var CIA. Förstod varken ut eller in. Om det var för att jag hade pratat med en kinesiska ifrån Tinder som jobbade i mediebranschen? (Agent?) - vad vet jag. Saken är ju den att jag hade haft folk efter mig i Sthlm innan också som kört teater och annat.
Citera
2021-03-21, 23:24
Avslutad
Dom kör ens hjärna i en loop eftersom det inte går att finna en logik i det hela.

Blir ett trauma av det tyvärr.

Möjligt att de lagt av nu, jag tror faktiskt det, med då jag befinner mig i en kontext där de ändå inte direkt kan agera, så kan jag inte veta det helt säkert.

Jag hoppas det kan komma mer taktiker och lagar gentemot GS. Jag har ju haft folk efter mig i flera år men det dröjde ganska lång tid på ön innan jag fattade att det faktiskt var GS/kallades för GS. Trodde mer att det var sektrektrytering först - vilket det förvisso säkert var också.
Citera
2021-03-21, 23:39
Avslutad
Frågor till Riktig TI:
Vad är syftet med att de kör med synkronicitet?

Förvirra/försvaga så man skall skaffa sig en tjej? (precis som mycket annan av deras teater)

På ön i new age-byn blev jag i början lovad pengar för min medverkan, händer det att folk faktiskt får betalt för att medverka som TI?

Det här att de trycker upp t-shirts med anledning av något som rör en. Något som man sagt innan, whatever. Hur sjukligt är inte det egentligen?

Varför springer de och fotar en? Vad är syftet med det. Stressa upp antar jag.
Citera
2021-03-22, 00:18
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
SVAR:
Soppa alltså och jag fick ju höra en massa anledningar till att de var på mig på ön. De hade ju varit på mig i Pai också innan, mest tjejer som precis som jag verkade vara veganer (och ville att jag skulle ragga på dem - antar jag). Men även okända snubbar som verkade besatta av en. En lirare gick rakt emot mig på det där sättet som de så ofta gör och stannar sedan upp (weirdos). En annan snubbe som såg ut som en anarkist kom och pratade med mig då jag åt falafel och berättade att han jobbade på GM i Tel Aviv och sedan infann sig någon märklig stämning där han och hans kompis blev irriterade att jag inte pratade vidare.

Har varit med om knäppheter lite överallt. Två i byn sade att det var veganer som var efter mig, en av dem sade att veganer var speciella - att de bara såg det - veganismen - vilket gjorde dem blinda för annat/extrema, eller hur han nu menade. Men jag är ju vegan själv och skulle verkligen aldrig bete mig mot någon såsom de betedde sig mot mig.

Vet inte vad jag ska tro ärligt talat. Är så många olika parametrar och verkar vara olika anledningar överallt.

Huvudorsaken för min GS kanske ändå är att jag hjälpt till att påverka ett stort antal företag när det gäller deras veganska utbud. Detta fast jag inte på något sätt ser mig som en aktivist själv. Utan att vara en aktivist själv eller känna speciellt många inom det sammanhanget så räknas jag tydligen som en stor fisk där. Detta har då eventuellt irriterat vissa som sett någon brainstorming ifrån min sida som Guds lag eller liknande. Kanske irriterat sig på något men sedan tyckt en massa annat varit klokt - vad vet jag. Det är ju så vanligt i Sverige att folk äter veganskt och vegetariskt, utan att för den sakens skull vara några aktivisttyper eller liknande.

Man vet ju varken ut eller in, för ena gången är det något annat någon annan irriterar sig på. Antar att man var hett villebråd i något hemligt expatforum där någon sociopat drev på någon hetsjakt emot en. Men har ju som sagt haft en massa folk efter mig i Sverige också.

Ena gången är det som sagt det ena och andra gången det andra. Vill de gaslighta en för att man skall skylla på veganer och i dylika fall hamna i onåd hos andra veganer - vad vet jag? Eller vill de bara pressa så att man skall skaffa sig en tjej/fru och barn. Eller vill de manipulera en till att bli polygam? Eller är det tvärtom hare krishna ändå - fanns ju mycket sådana tecken i new age-byn och blev även påhoppad av en sådan munk i Malmö.

Det sannolika är i alla fall att det är någon säkerhetstjänst som använder sig av alla de här olika grupperna för sina egna syften. Manipulerar väl dem, vad vet jag. Alla möjliga grupper kan också irritera sig på en oberoende person, en ledartyp, men en sådan som vägrar inordna sig i något kollektiv.

Måste väl vara utredning av Säpo helt enkelt (samt andra liknande internationella instanser), först någon dåre som smutskastat en inför dessa gissar jag och sedan de som pratar runt med olika, vad de nu säger för knasigheter då de håller på med sin utredning.

Och angående det här att hur man reagerar på manipuleringen definierar en själv. Jag kände förvånansvärt många gånger, nästan hela tiden, när de försökte påverka en med sin teater, att de hade missförstått mig. Har hela tiden känt att de verkar ha fått tag på fel person. Jag var aldrig intresserad av att vara en TI har jag känt, och inte heller något högriskobjekt som de sannolikt har sett mig som, inte heller intresserad av att gå med i hare krishna eller någon aktivistgrupp. Det är som de har utfört en massa övergrepp på mig utan att jag fått något i gengäld. Att allt de trott om mig är felaktigt dessutom. För mig förefaller det som om de i allra högsta grad har missförstått mig som person. Tycker deras försök till manipulering har varit irriterande - men knappast på något sätt intressant. Det sade jag hur många gånger som helst till avlyssningen på ön också; skapa något av värde sade jag. Skaffa er en riktig hobby i stället för att lägga den här sjukliga fixeringen på mig. Får intrycket av att de ser en som någon "Jesusfigur", någon slags frälsare, om de nu mestadels är veganer/vänster-typer eller vad de nu är för några och har så många gånger förklarat för dem att de helt enkelt har fått tag på fel snubbe - men ändå har de fortsatt. Antagligen har väl pengarna ifrån Säpo helt enkelt räckt längre - så det har inte stoppats tidigare.

Som sagt tror jag i alla fall att det hela varit en stor utredning med en massa olika grupper och också olika sidomål. Eftersom det är så kopiösa resurser som använts har de nog letat efter någon speciell typ / förväxlat mig med någon helt annan, misstänker jag. Kanske finns det någon hemlig vegan som både skänkt bitcoins till veganska ändamål och till exempelvis islamister/högerextrema/whatever. Kan handla om vad som helst. Har svårt att tänka att jag som person är tillräckligt intressant egentligen nämligen, utan sannolikt så har de sökt efter någon annan. Att sticka ut en del tror jag inte riktigt är tillräcklig anledning för egen del.

Citat:
Här är samtliga anledningar jag fick höra i new-age byn (samt utanför) varför de var efter mig:

If anyone wonders why this happened to me, it’s quite hard to tell, people told me different things all the time, like:
* That I was considered a leader figure.
* That they wanted me to donate or invest. (And that they target people with money).
* That I was considered an high value customer (they actually manipulated me to go to a lot of vegan restaurants; and then I wrote good reviews as I always do - but after I realized the manipulation I deleted all of my reviews.
* DNA (someone wanted me to have kids with her - probably the girl or someone else; M is to old to haven children herself.)
* That I looked so good. (With DNA to do also; maybe to breed a beautiful child to the cult-community that later could get married to a rich donor to the cult-like-community?).
* They wanted me to adapt more to the community.
* Vegans are to extreme; when you are to extreme, you only see it. They need direction and someone to follow.
* All the mind games is a test to see if you are worthy the girl that you like. (or they just wanted me to believe that).
* I was the price in some weird betting game (or they just wanted me to believe that).
* M thought she could manipulate me with all this to get closer to me. And then trying to use me as some form security when she is getting old.
be possibly be a New age thing?)
* A combination of all/some of the above.
* There was no logic behind the harassment.

ALLTSÅ: Ingen logik i det. Och eftersom jag haft folk efter mig på andra ställen i världen också och det är extrema resurser inblandade samt inte alls alltid en koppling till veganismen (som jag förstår det) så kan det som sagt bara handla om ett slags utredning. Det är så jag tolkar det i alla fall.

Eller är huvudsyftet snarare att trakassera en som sagt. Jag tycker det känns extremt ologiskt så då föredrar jag att tänka att det snarare faktiskt var en utredning.

Citat:
Värt att nämna att det var lovebombing som skedde mig i new-age-byn. Lovebombing samt att de försökte höja och sänka en hela tiden.

Värt att nämna att alla medverkade där inte var veganer heller, åtminstone sade de att de inte var det.

När jag blev utsatt för Street theater i Georgetown, Malaysia första gången så trodde jag att det var CIA. Förstod varken ut eller in. Om det var för att jag hade pratat med en kinesiska ifrån Tinder som jobbade i mediebranschen? (Agent?) - vad vet jag. Saken är ju den att jag hade haft folk efter mig i Sthlm innan också som kört teater och annat.

Citat:
Dom kör ens hjärna i en loop eftersom det inte går att finna en logik i det hela.

Blir ett trauma av det tyvärr.

Möjligt att de lagt av nu, jag tror faktiskt det, med då jag befinner mig i en kontext där de ändå inte direkt kan agera, så kan jag inte veta det helt säkert.

Jag hoppas det kan komma mer taktiker och lagar gentemot GS. Jag har ju haft folk efter mig i flera år men det dröjde ganska lång tid på ön innan jag fattade att det faktiskt var GS/kallades för GS. Trodde mer att det var sektrektrytering först - vilket det förvisso säkert var också.

Citat:
Frågor till Riktig TI:
Vad är syftet med att de kör med synkronicitet?

Förvirra/försvaga så man skall skaffa sig en tjej? (precis som mycket annan av deras teater)

På ön i new age-byn blev jag i början lovad pengar för min medverkan, händer det att folk faktiskt får betalt för att medverka som TI?

Det här att de trycker upp t-shirts med anledning av något som rör en. Något som man sagt innan, whatever. Hur sjukligt är inte det egentligen?

Varför springer de och fotar en? Vad är syftet med det. Stressa upp antar jag.

Generellt sett handlar det om "Mind Control". De ansvariga vill effektivt styra & ställa i ditt liv som inkluderar vad du tänker på oftast mot din vilja genom många medel vilket inkluderar sociala medier.
Citera
2021-03-22, 05:30
Avslutad
Citat:
Generellt sett handlar det om "Mind Control". De ansvariga vill effektivt styra & ställa i ditt liv som inkluderar vad du tänker på oftast mot din vilja genom många medel vilket inkluderar sociala medier.

Låter rimligt. Problemet är att de sparkar in vidöppna dörrar. Det hela tar formen av en "anti-intellektuell vänstersekt" som försöker manipulera en redan "vänsterintellektuell" att bli mer politiskt korrekt - fast personen ifråga redan är det. Jag sade det hur många gånger som helst på ön till avlyssningen när mitt youtube var manipulerat - "ni kan ju inte hjärntvätta en som redan har i stort sett samma åsikter som det ni försöker få en till", sade jag. Det är helt insane.

Men som sagt tror jag det är någon säkerhetstjänst i toppen eftersom de även skickat en viss fritänkare på mig och en del andra liknande, om vi ska säga "fritänkare". Nej "fritänkare" betyder inte att ha en viss typ av "contrarian-åsikter"-som dåren i toppen eventuellt trodde ifrån början (jävla idioter!).

Tror det hela kan ha börjat med att någon anti-intellektuell person (och/eller sociopat) har missförstått något som jag yttrat (eller bara irriterat sig på) och sedan på alla möjliga sätt har börjat dreva vartefter säkerhetstjänst eller dylikt fått upp ögonen för det hela och någon eller några högt uppsatt person(er) har blivit så pass orolig(a) att den/de har börjat köra på med denna allomfattande utredning/försök till mind controll.

Eller så har de helt enkelt irriterat sig på min transhumanism. Eller så har helt enkelt fantasin skenat iväg hos dem.

Ska försöka lägga den här skiten bakom mig nu och försöka se det hela ur en positiv synvinkel, så mycket det nu går.
Senast redigerad av Trintignant 2021-03-22 kl. 05:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in