Citat:
Ursprungligen postat av
regafra
Det var mer ett stridsrop då , jag visste inte hur rätt jag skulle få , det är kört för dem nu. Kan inte säga hur djävla dåligt jag tycker det är att blanda in folk som inte har med det ursprungliga att göra, de utnyttjar folk
De finns ju de som har sina ögon in här också har jag märkt fler tal gånger men deras misstag var nog planerat sedan en tid och jag blev tvungen att försvara mig.
Till dem kan jag bara säga medverka i utredningen objektivt så ska vi se till att ni blir klassade som brottsoffer också.
Goda nyheter. Förhoppningsvis blir det ringar på vattnet när det kommer ut. Krävs bara att ett fall kommer upp i ljuset för att saker kan börja hända. Just nu går det bara att peka på sinnessjukdom.
Har också märkt att det finns gangstalkers som mest verkar haka på och inte är delaktiga. Säkerligen matats med massa förtalande av måltavlan. Sen ser man hur dessa fylls med dåligt samvete när man inser att den här personen inte tycks vara så hemsk som dom säger. Så det finns svaga länkar i det här maskineriet och det kanske är dessa man bör gå efter.
Ett annat tips till folk som är utsatta för gangstalking:
* Var uppmärksam på tillfällen när du blir attackerad som mest. Vilket sinnestillstånd var du i då? Vad hade du gjort som föranledde att man gick efter dig? Nästa gång du är där så var beredd på att dokumentera det.
Du behöver inte vara i det tillståndet på riktigt ens en gång, men du kan spela att du är det. Få gangstalkers att tro att du är där.
Vad det handlar om är att gangstalkingen är som intensivast när du är i dåligt skick. Du ska inte gå omkring och fota bilar i viss färg eller folk med någon viss färg på kläderna helt random. Du ska ta dom när dom tror att dom har DIG under kontroll. När gangstalkers tror sig ha kontrollen, säg att du är stressad och rädd för ditt liv, så är dom som mest uppenbara i utförandet. Du kan för all del gå och filma i smyg hela dagen men det kommer inte ge mycket, du kommer på sin höjd fånga något som lätt kan förklaras bort som tillfälligheter. Men visa för guds skull inte att du är med på noterna, för då kan du vara helt säker på att skitmänniskorna flyr fältet fort som fan.