2018-12-01, 12:37
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omedlem
Nej, så är det inte.

Vad skiljer dig från alla andra som får samma sak som alla andra med ett google konto där du är inloggad med samma konto på datorn och mobilen och därmed har ditt sökresultat sparat den vägen?

För jag kan informera dig om att alla som jag känner som har ett google konto som de är inloggade på med mobilen och på datorn får exakt samma resultat som du får även om de inte får dina sökresultat för ja...det är kopplat till ditt konto men de får sina egna sökresultat.
Citera
2018-12-01, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vad skiljer dig från alla andra som får samma sak som alla andra med ett google konto där du är inloggad med samma konto på datorn och mobilen och därmed har ditt sökresultat sparat den vägen?

För jag kan informera dig om att alla som jag känner som har ett google konto som de är inloggade på med mobilen och på datorn får exakt samma resultat som du får även om de inte får dina sökresultat för ja...det är kopplat till ditt konto men de får sina egna sökresultat.

I mitt fall har jag inte varit inloggad på datorn, för att sedan upptäcka ord och fraser i ordlistan i telefonen relaterade till vad jag läst om på datorn och pratat om.
Citera
2018-12-01, 12:51
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
I mitt fall har jag inte varit inloggad på datorn, för att sedan upptäcka ord och fraser i ordlistan i telefonen relaterade till vad jag läst om på datorn och pratat om.

Så du är inte inloggad på youtube?
Citera
2018-12-01, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Så du är inte inloggad på youtube?

Nej. Och jag talar inte främst om sökresultat, utan om själva ordlistan i telefonen.
Citera
2018-12-01, 13:20
Medlem
Allt fler människor förföljs idag systematiskt av någon de känner eller av helt främmande personer under planerade former. Stalking är att tvångsmässigt ensam eller i grupp förfölja en annan person. Det är ingen konspiration utan klassas i många länder som olaga förföljelse. Stalkarna som personer kan ha (tvångs)syndrom som gör dem besatta av att trakassera, i flera år, det offer som de sett ut för sitt hat/svartsjuka. När de ställs mot väggen tillgriper de försvar i form av bagatellisering och förnekande. Individer som väljs ut som offer tror ofta felaktigt att de är under konstant (polis)övervakning, om offret inte kan ändra sin uppfattning kan denne ha en sorts vanföreställning.
Senast redigerad av Piratpartiet 2018-12-01 kl. 14:04.
Citera
2018-12-01, 13:43
Medlem
Citat:
Nej. Och jag talar inte främst om sökresultat, utan om själva ordlistan i telefonen.

Men det behöver inte ha med gang stalking att göra. Utan snarare att jag övervakas på hög nivå av bl.a. google.
Citera
2018-12-01, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
Allt fler människor förföljs idag systematiskt av någon de känner eller av helt främmande personer under planerade former. Stalking är att tvångsmässigt ensam eller i grupp förfölja en annan person. Det är ingen konspiration utan klassas i många länder som olaga förföljelse. Stalkarna som personer kan ha (tvångs)syndrom som gör dem besatta av att trakassera, i flera år, det offer som de sett ut för sitt hat/svartsjuka. När de ställs mot väggen tillgriper de försvar i form av bagatellisering och förnekande. Individer som väljs ut som offer tror ofta felaktigt att de är under konstant (polis)övervakning, om offret inte kan ändra sin uppfattning kan denne ha en sorts vanföreställning.

Men kan det inte i många fall vara orkestrerat av underrättelsetjänster och liknande? Det verkar mer troligt än att det skulle ske spontant såpass ofta.
Citera
2018-12-01, 22:02
Medlem
RiktigTIs avatar
En utmärk & kritisk källa som undersöker HELA fenomenet om T.I. redan sedan 2011/2012 kan läsas på "ExposingInfragard"-blogg vilka jag kan rekommendera flera inlägg men börjar med två som ger information för de som förstår hur samhället egentligen fungerar; denna blogg är KRITISK i sökande efter sanningen om TI-programmet & Anthony Forwood (författaren/journalist) gör ett utmärkt jobb i att kritiskt granska hela TI-sällskapet & ALL dess påståenden; jag skulle vilja diskutera det med er på FB (åtminstone ge er RÄTT utbildningsmaterial i all (mis-/des-)informationsdjungel):

Inlägg 1: "Introduction: Before you believe anything you might ever read, hear, or see in the media (including TV, radio, movies, books, magazines, newspapers, and the internet), or from anyone else (family, friends, acquaintances, employers, strangers, etc.), you need to read this very important information. You, and the public as a whole, are constant targets of extremely well-planned and executed psychological operations (psyops), and there are any number of these media-facilitated programs taking place at any given time. They are so numerous and varied that you and those around you are bound to fall prey them sooner or later. They can target an entire population, an identified group within a larger population, or even a single individual. Being aware of what psyops programs are, how they’re executed, and how to detect and avoid them is crucial to maintaining an accurate perception of reality in today’s world, so as not to become misled about your situation as a targeted individual and drawn deeper into the clutches of those who seek to take advantage of you. " (....) Källa: http://exposinginfragard.blogspot.com/2013/12/online-psyops-and-perception-management.html

Inlägg 2: "I realized after I had written my last post that I completely overlooked mentioning one other category of TI. These are people who claim to be targets of directed-energy weapons (other than V2K) that cause mental and physical problems that interfere with their ability function properly. I just want to say that these might be entirely legitimate claims, although very often people are likely led to believe these technologies are being used against them when they may not be. It's very possible that their symptoms are psychosomatic in nature, perhaps even being influenced by a combination of V2K and subliminal suggestion. It's also very possible that these people have medical problems that have nothing to do with targeting. Unless these possibilities are carefully considered, a person usually has no way to be certain that they're being targeted with directed-energy weapons. The proof usually comes out through questioning them about their claims. If they never see a doctor about their symptoms in order to at least eliminate any naturally occurring medical problems, then they may very likely be wrong in their self-assessment. Psychosomatic tendencies can be easily identified in people, so these might be being taken advantage of, or some people might be causing their own symptoms and misinterpreting them." Källa: http://exposinginfragard.blogspot.com/2014/02/on-documents-and-deception-in-ti.html
Citera
2018-12-01, 22:14
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
En utmärk & kritisk källa som undersöker HELA fenomenet om T.I. redan sedan 2011/2012 kan läsas på "ExposingInfragard"-blogg vilka jag kan rekommendera flera inlägg men börjar med två som ger information för de som förstår hur samhället egentligen fungerar; denna blogg är KRITISK i sökande efter sanningen om TI-programmet & Anthony Forwood (författaren/journalist) gör ett utmärkt jobb i att kritiskt granska hela TI-sällskapet & ALL dess påståenden; jag skulle vilja diskutera det med er på FB (åtminstone ge er RÄTT utbildningsmaterial i all (mis-/des-)informationsdjungel):

Exakt vad är det du vill diskutera?

Om det finns ett TI-program?
Nej det är väldigt lite som tyder på det. Den främsta orsaken till min ståndpunkt är att det helt enkelt saknas motiv. Det finns inget som helst skäl till att lägga ner en massa pengar och resurser på att hålla liv i ett "program" vars målsättningen är extremt oklar.

Varför i hela världen skulle man vilja lägga en enda krona på att förfölja dig?
Citera
2018-12-05, 20:19
Medlem
Allmänna personlighetsdrag hos de som förföljer andra personer.

Något stämmer naturligtvis inte när en person förföljer en annan.
En stalker spionerar och förföljer sitt offer med hjälp av andra
personer, vilka hjälper stalkern att hålla igång och trakassera / terrorisera
hans offer. Stalking som är organiserad har inte någon tidsbegränsning
och den kan pågå i flera år.

Stalkarna som personer kan ha (tvångs)syndrom som får dem att
tvångsmässigt smyga på, förfölja och terrorisera en annan person. I det flesta
fall så handlar det om personer som aldrig har träffat offret. Det är en sorts
"gruppterrorisering" i större skala och där våldsverkarna är mycket svåra att
bli av med. Detta fenomen har naturligtvis inget med polis/myndigheter att
göra utan klassas av dem som "olaga förföljelse".
Senast redigerad av Piratpartiet 2018-12-05 kl. 20:22.
Citera
2018-12-06, 22:10
Medlem
RiktigTIs avatar
Ni som efterfrågar bevis om att Org. Gang Stalking existerar kan hitta bevisunderlag (legala dokument etc.) & resonemang även på denna sida; jag har varit medveten om TI-/GS-fenomenet i endast ett helt år & varit en TI-aktivist i ett halvår: https://fightgangstalking.com/gang-stalking-documents/

Endast de mer intelligenta & pålästa kommer att begripa hela s.k. "US Global(-ist) PsyWar/InfoWar System" som grundades av bl.a. CIA under Kalla Kriget. TI-programmet i sig verkar vara integrerat i det globala "Perception Management"-systemet.

Här är korta citat från länken ovan:
"
1. The Catch-22 Problem
Until gang stalking is investigated by Congress – as was eventually done by the U.S. Senate’s Church Committee in the 1970s regarding Cointelpro and MK Ultra – the amount of solid information on the subject will be limited. Obviously, there is a “Catch-22” situation at work: neither the press nor Congress will be inclined to investigate the matter in the absence of hard evidence of a conspiracy, and such evidence will be difficult to obtain without investigations by the press and Congress.

2. The Prosecution of Whistle-Blowers Problem
The ideal development would be for a whistle-blower in the U.S. agencies involved to leak information about the program to initiate such inquiries. Unfortunately, by all accounts, the federal government has become more aggressive in recent years about prosecuting whistle-blowers.

3. The Nature of the Evidence Problem
The organizational structure and tactics of gang stalking are specifically chosen for their lack of directly observable and legally persuasive evidence. People familiar with it often describe it as a crime which leaves no fingerprints. Victims’ accounts tend to be dismissed as paranoia since their experiences sound like commonplace occurrences – because that is indeed what they are: strangers who are rude to them, noises from neighbors, being cut-off in traffic, etc. These are things which happen to everyone. But for gang stalking victims, these things happen constantly – which becomes a form of real psychological torture. Having no one believe their accounts only makes it worse.

4. The Disinformation Problem
Disinformation is a major component of counterintelligence operations. A major example of this strategy as it relates to gang stalking is the disinformation front group called FFCHS. The significance of FFCHS as a source of disinformation is such that I devote an entire section to it in this website. As I argue there, the organization is itself a strong piece of evidence of a larger conspiracy, because its disinformation objective is absolutely clear when you analyze the FFCHS in detail. I make the same case below (see Document #3) regarding a New York Times article about gang stalking – namely that it not only fails to be convincing in its attempt at creating skepticism, it is actually so heavy-handed that it’s impossible to dismiss it as merely being bad journalism.

5. The Fear of Association with a “Conspiracy Theory” Problem
Media organizations, such as magazines and newspapers, and human rights groups such as the ACLU, need to be circumspect about publicly discussing anything which is likely to be dismissed as a “conspiracy theory,” to avoid possibly damaging their reputations.

6. The Fear of Being Targeted for Gang Stalking Problem
This challenge is similar to the whistle-blower problem. Just as a government employee whistle-blower must worry about possible career repercussions and legal trouble for exposing government malfeasance, anyone who is not already a targeted individual has to consider the possibility that his or her efforts to expose a Cointelpro-type conspiracy could conceivably result in him or her becoming a stalking victim. Document #3 below is the affidavit of a former FBI agent whistle-blower (Ted Gunderson) who tried – with some success – to expose the government’s acquiescence in gang stalking. He claimed that his efforts resulted in him becoming a targeted individual himself. It is one thing to be willing to antagonize groups of citizens by advocating and litigating on controversial political issues; it’s another thing to risk the wrath of the CIA, the NSA, and the FBI.
"
Citera
2018-12-06, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Har du lust att lägga upp ljudfilerna så kan vi kolla om det stämmer eller om du nog inbillar dig?

Japp! jag sitter och äter helt ensam i bakgrunden och på denna fil kan man antyda röster utan tvekan under ca 2 minuter. Jag ser ej någonsin levande skuggor i alla fall. Länk här:
https://myfile.is/q0J3W3mdba/bakgrund_wav
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in