2018-11-30, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Är du seriöst intresserad av varför ingen vill medge det?

Ungefär samma fråga till dig: Vill du verkligen höra svaret?

Ja, varför inte?
Citera
2018-11-30, 18:15
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omedlem
Ja, varför inte?

Om du vill att din upplevelse av GS ska sluta så är det första steget sjukdomsinsikt. Därefter måste du söka hjälp hos sjukvården.
Citera
2018-11-30, 18:22
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Att inte spela med låter som det bästa alternativet, men det är svårt att leva som vanligt med ångest och rädsla.

Dessvärre omöjligt att ignorera då t.ex. arbetsgivaren agerar på negativt sätt till följd av att bli del av GS så du måste reagera för att behålla jobbet - det här vet de som arrangerar GS (handlers).
Citera
2018-11-30, 18:25
Medlem
Citat:
Om du vill att din upplevelse av GS ska sluta så är det första steget sjukdomsinsikt. Därefter måste du söka hjälp hos sjukvården.

Jag brukar faktiskt överväga om något kan vara inbillning eller inte, men i stora drag är det något som inte stämmer. Jag kan inte svara på om det handlar om gang stalking som är exakt som det beskrivs i tråden, men åtminstone att det handlar om något i den stilen. Någon form av förföljelse och övervakning, och i mitt fall även med passiva åskådare eftersom övervakningen måste ha streamats någonstans. Hur många som varit passiva åskådare har jag ingen aning om.

För sjukvården skulle det se ut som vanföreställningar.
Citera
2018-11-30, 18:33
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Du är ett offer själv för den psykologiska krigföring som gör att du gör sådana påståenden & uppmaningar. Dock är det allmänt antaget i T.I.-sällskapet att 75 % till 90 % är ogiltiga T.I. så det finns en 75-90 % chans att alla som påstår sig vara T.I. är så kallade falska T.I:s.

Jag är en riktig T.I. & jag har lagt fram bevis & underlag SAMT vittnesmål & erkännanden från självaste CIA & deras PsyOp-agent inom T.I.-sällskapet. Om du inte ta in den information så bör du göra ett IQ-test & utveckla ditt kritiskt tänkande.
Citera
2018-11-30, 18:37
Medlem
madtops avatar
Citat:
Jag brukar faktiskt överväga om något kan vara inbillning eller inte, men i stora drag är det något som inte stämmer. Jag kan inte svara på om det handlar om gang stalking som är exakt som det beskrivs i tråden, men åtminstone att det handlar om något i den stilen. Någon form av förföljelse och övervakning, och i mitt fall även med passiva åskådare eftersom övervakningen måste ha streamats någonstans. Hur många som varit passiva åskådare har jag ingen aning om.

Jag har i all välmening och som en medmänniska gett dig ett tips om hur du ska må bättre.

Citat:

Ja. Det var därför jag skrev att steg 1 är att du behöver sjukdomsinsikt.

Ovan är sista svaret till dig från mig. Hoppas du kryar på dig.
Citera
2018-11-30, 18:40
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Du är ett offer själv för den psykologiska krigföring som gör att du gör sådana påståenden & uppmaningar. Dock är det allmänt antaget i T.I.-sällskapet att 75 % till 90 % är ogiltiga T.I. så det finns en 75-90 % chans att alla som påstår sig vara T.I. är så kallade falska T.I:s.

Jag är en riktig T.I. & jag har lagt fram bevis & underlag SAMT vittnesmål & erkännanden från självaste CIA & deras PsyOp-agent inom T.I.-sällskapet. Om du inte ta in den information så bör du göra ett IQ-test & utveckla ditt kritiskt tänkande.

Du har citerat mig men jag låter dig och dina demoner och vanföreställningar vara ifred.
Citera
2018-11-30, 18:48
Medlem
Vid gang stalking får man en känsla av att leva i en artificiell verklighet. Som om en del av det som sker utförs av program och inte av något äkta, trots att det i en sådan verklighet är lika äkta som något annat. Mycket obehagligt.
Citera
2018-11-30, 18:49
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Du har citerat mig men jag låter dig och dina demoner och vanföreställningar vara ifred.

Du är vad vi kallar för "perp." & är ett bevis på att du är så hjärntvättad att du inte kan köpa bevis & resonemang men bara attackerar personer som visar sanningen. Orkar du läsa mer än 2 A4-sidor? Då har jag material för dig minsann! Mitt mål är att utbilda "nyttiga idioter" (USEFUL IDIOTS - term använd av CIA m.fl. för individer som utför CIA:s handlingar utan att veta om det).
Citera
2018-11-30, 19:03
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Du är vad vi kallar för "perp." & är ett bevis på att du är så hjärntvättad att du inte kan köpa bevis & resonemang men bara attackerar personer som visar sanningen. Orkar du läsa mer än 2 A4-sidor? Då har jag material för dig minsann! Mitt mål är att utbilda "nyttiga idioter" (USEFUL IDIOTS - term använd av CIA m.fl. för individer som utför CIA:s handlingar utan att veta om det).

Okej. Ett sista svar:
Är du seriöst intresserad av varför du fundamentalt misslyckas med att utbilda "nyttiga idioter"?
Citera
2018-12-01, 00:24
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ett annat tekniskt exempel är hur de vill visa att de avlyssnar och kontrollerar din telefon. Saker du har pratat om eller läst om (på datorn, inte telefonen!) läggs till i ordlistan i din telefon, och presenteras sen på ett misstänkt sätt när du skriver om orelaterade saker.

Du vet väl att det sker för att du troligen använder dig av google och har en android telefon där du har ditt google konto loggat på datorn och i mobilen?

Ska du inte komma med argumentet att snart så är det ett bevis för GS är att de hemsidor som man har besökt finns i webbhistoriken
Citera
2018-12-01, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Du vet väl att det sker för att du troligen använder dig av google och har en android telefon där du har ditt google konto loggat på datorn och i mobilen?

Ska du inte komma med argumentet att snart så är det ett bevis för GS är att de hemsidor som man har besökt finns i webbhistoriken

Nej, så är det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in