2017-12-01, 22:41
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reptiler
Nej, men de som organiserar övervakningen och stalkningen har ett visst grepp om vilka meddelanden som man upptäcker.

Hur vet du det?
Och hur vet de vad som triggar dig?

Citat:
I mitt fall var det inga direkta koder utan mer uppenbara saker.

Som vad?
Och hur kan man läsa in "uppenbara saker" från tre bokstäver och tre siffror?
Citera
2017-12-02, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Hur vet du det?
Och hur vet de vad som triggar dig?

Som vad?
Och hur kan man läsa in "uppenbara saker" från tre bokstäver och tre siffror?

De vet vad som är meningsfullt för mig genom övervakning. Det handlar även om skyddsvakter som förföljt mig, inte bara vanliga bilar. Sådana som har "skyddsvakt" på fordonen och normalt sett håller sig till skyddsobjekt.
Citera
2017-12-02, 12:42
Medlem
madtops avatar
Citat:
De vet vad som är meningsfullt för mig genom övervakning. Det handlar även om skyddsvakter som förföljt mig, inte bara vanliga bilar. Sådana som har "skyddsvakt" på fordonen och normalt sett håller sig till skyddsobjekt.

Din berättelse liknar många andras som har skrivit i den här tråden så din situation är på intet sätt unik.

Men frågar du mig så är jag helt övertygad om att du inte är utsatt för GS. Och det finns två väldigt starka skäl till att jag tror det: dels är det väldigt osannolikt att någon ska slänga ut miljontals kronor på dig utan ett starkt motiv och dels finns det betydligt sannolikare orsaker till dina upplevelser.
Citera
2017-12-02, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Din berättelse liknar många andras som har skrivit i den här tråden så din situation är på intet sätt unik.

Men frågar du mig så är jag helt övertygad om att du inte är utsatt för GS. Och det finns två väldigt starka skäl till att jag tror det: dels är det väldigt osannolikt att någon ska slänga ut miljontals kronor på dig utan ett starkt motiv och dels finns det betydligt sannolikare orsaker till dina upplevelser.

Har inte påstått att jag är ensam om att vara "utvald", och några miljoner är ingenting för makten i den här världen.

Att någon gav sig tillkänna i mobilen är det som mest tyder på att mitt resonemang till viss del stämmer. Däremot kan jag ha fel vad det gäller mindre tydliga saker, såsom meddelanden via registreringsskyltar. Hur det ligger till med skyddsvakterna är också svårt att säga. Det skulle kunna finnas något hemligt skyddsobjekt i närheten som de faktiskt bevakar.

Men kvar återstår ändå att någon sa "stopp" när jag talade om att jag blivit utvald för något.
Citera
2017-12-02, 14:39
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Men kvar återstår ändå att någon sa "stopp" när jag talade om att jag blivit utvald för något.

Är du helt säker på att det helt enkelt inte bara var en vanlig rösthallucination?

Du får börja spela in alla dina telefonsamtal i fortsättningen och om det händer igen så kan du direkt jämföra inspelningen med ditt minne av den och få svar direkt på om rösten kom från telefonen eller från en "läcka" mellan ditt undermedvetna och medvetna sinne, och där undermedvetna tankar ibland letar sig ut i ens medvetna och producerar en röstupplevelse, fast där rösten varken har eko eller annan karaktäristik som kännetecknar ett ljud som färdats genom luft innan det når hjärnan.
Citera
2017-12-03, 02:14
Medlem
Har inte skrivit här på väldigt länge nu, men jag vill ta upp en aspekt av gangstalking som kan upplevas som verklig tortyr när det pågår under en längre tid, och det är det som kallas för noise campaigns.

När man är en TI och bor i en lägenhet, som jag gör, så är det vanligt att gamla grannar flyttar ut och nya gangstalking-grannar flyttar in. Detta är precis vad som händer mig, och för några månader sedan så fick jag en ny granne direkt ovanför mig. Det är tydligt att han har i uppgift att föra så mycket oväsen som det bara är möjligt. Det är inte naturligt att klampa och stampa överdrivet i golvet dag som natt, dra omkring möbler på nätterna, skrika högt på nätterna osv. Varje "normal" person förstår hur störande detta är för en granne som bor i lägenheten under. Det har också förekommit fester nattetid med hög musik och skrik och annat oväsen. Det måste ju vara ok att ha en fest någon gång ibland, men vad som är skillnad med dessa personer är att om man hör av sig och vänligt förklarar hur störande det är och att man gärna vill kunna sova på nätterna, så istället för att dämpa ljuden och visa hänsyn så fortsätter de och till och med ökar störningarna istället.

Jag är nu omgiven av medlemmar från en och samma familj i tre av lägenheterna i min trappuppgång och de har också visat mig tydligt att de är satanister. Jag har länge misstänkt att många av de som säljer ut sig själva och medverkar i dessa organiserade trakasserier är just satanister och jag har fått massor av bekräftelser på det under årens lopp.

När jag nu i natt hörde av mig till grannen ovanför (sonen i familjen) och vänligt bad honom att sluta föra oväsen så ökade han på det istället. Detta visar att de gör det här med flit för att medvetet jävlas med de utsatta. Även mamman (som bor i en annan lägenhet) har jag tagit kontakt med, men hon beter sig som en tonåring och verkar njuta av det som hon gör för att störa mig. Hon har även hög musik på i sin lägenhet nästan varje dag som skorrar och dunkar ut i trappuppgången. Hon sitter även ute på sin balkong, som är precis vid porten till huset, och iakttar när jag kommer och går.

En annan relativt nyinfyttad granne har en hund som står och skäller högt och ljudligt dagligen. Det är ett skarpt igenomträngande ekande ljud som går rakt igenom väggarna och hörs jättehögt in till mig. När jag vänligt kontaktar henne och frågar om hon är medveten om att hennes hund står och skäller om dagarna när hon inte är hemma så svarar hon med att förvridna det som jag har sagt och försöka skuldbelägga mig genom att säga att jag i princip får skylla mig själv som är hemma om dagarna.

Vad som känns nästan lite otäckt är att jag nu är omgiven av grannar som tillhör en och samma familj och som samarbetar i sina alltmer förekommande noise campaigns. De har också fester ihop, målar satanistiska symboler i ansiktet och har på sig ögonlinser som lyser. De visar mig tydligt att de medvetet går in för att orsaka mig sömnstörningar, som under längre tid blir till tortyr när man inte får sova och när man också ofta väcks jättetidigt om morgonen av deras medvetna ljudkampanjer. Jag är alltså omringad av dessa förövare nu och jag är helt övertygad om att de är själlösa, hjärtlösa, kriminella fegisar som hatar mig som har både själ och ett hjärta. De tillhör ett annat slags släkte och är inte friska i huvudet. Den här världen är allt annat än vad man blir uppfostrad med att tro att den är. Det finns verkligen ett "vi" och ett "dom".

I övrigt så fortsätter de med sina attacker mot mig på flera andra sätt också, precis som innan, men det blir för långt att redogöra för det här och nu.
Senast redigerad av rosalotus 2017-12-03 kl. 02:59.
Citera
2017-12-03, 07:12
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Har inte skrivit här på väldigt länge nu, men jag vill ta upp en aspekt av gangstalking som kan upplevas som verklig tortyr när det pågår under en längre tid, och det är det som kallas för noise campaigns.

När man är en TI och bor i en lägenhet, som jag gör, så är det vanligt att gamla grannar flyttar ut och nya gangstalking-grannar flyttar in. Detta är precis vad som händer mig, och för några månader sedan så fick jag en ny granne direkt ovanför mig. Det är tydligt att han har i uppgift att föra så mycket oväsen som det bara är möjligt. Det är inte naturligt att klampa och stampa överdrivet i golvet dag som natt, dra omkring möbler på nätterna, skrika högt på nätterna osv. Varje "normal" person förstår hur störande detta är för en granne som bor i lägenheten under. Det har också förekommit fester nattetid med hög musik och skrik och annat oväsen. Det måste ju vara ok att ha en fest någon gång ibland, men vad som är skillnad med dessa personer är att om man hör av sig och vänligt förklarar hur störande det är och att man gärna vill kunna sova på nätterna, så istället för att dämpa ljuden och visa hänsyn så fortsätter de och till och med ökar störningarna istället.

Jag är nu omgiven av medlemmar från en och samma familj i tre av lägenheterna i min trappuppgång och de har också visat mig tydligt att de är satanister. Jag har länge misstänkt att många av de som säljer ut sig själva och medverkar i dessa organiserade trakasserier är just satanister och jag har fått massor av bekräftelser på det under årens lopp.

När jag nu i natt hörde av mig till grannen ovanför (sonen i familjen) och vänligt bad honom att sluta föra oväsen så ökade han på det istället. Detta visar att de gör det här med flit för att medvetet jävlas med de utsatta. Även mamman (som bor i en annan lägenhet) har jag tagit kontakt med, men hon beter sig som en tonåring och verkar njuta av det som hon gör för att störa mig. Hon har även hög musik på i sin lägenhet nästan varje dag som skorrar och dunkar ut i trappuppgången. Hon sitter även ute på sin balkong, som är precis vid porten till huset, och iakttar när jag kommer och går.

En annan relativt nyinfyttad granne har en hund som står och skäller högt och ljudligt dagligen. Det är ett skarpt igenomträngande ekande ljud som går rakt igenom väggarna och hörs jättehögt in till mig. När jag vänligt kontaktar henne och frågar om hon är medveten om att hennes hund står och skäller om dagarna när hon inte är hemma så svarar hon med att förvridna det som jag har sagt och försöka skuldbelägga mig genom att säga att jag i princip får skylla mig själv som är hemma om dagarna.

Vad som känns nästan lite otäckt är att jag nu är omgiven av grannar som tillhör en och samma familj och som samarbetar i sina alltmer förekommande noise campaigns. De har också fester ihop, målar satanistiska symboler i ansiktet och har på sig ögonlinser som lyser. De visar mig tydligt att de medvetet går in för att orsaka mig sömnstörningar, som under längre tid blir till tortyr när man inte får sova och när man också ofta väcks jättetidigt om morgonen av deras medvetna ljudkampanjer. Jag är alltså omringad av dessa förövare nu och jag är helt övertygad om att de är själlösa, hjärtlösa, kriminella fegisar som hatar mig som har både själ och ett hjärta. De tillhör ett annat slags släkte och är inte friska i huvudet. Den här världen är allt annat än vad man blir uppfostrad med att tro att den är. Det finns verkligen ett "vi" och ett "dom".

I övrigt så fortsätter de med sina attacker mot mig på flera andra sätt också, precis som innan, men det blir för långt att redogöra för det här och nu.

Skulle nog mer säga att du har en fruktasvärd otur med grannarna, hon med hunden går det tyvärr inte så mycket att göra åt (så länge hunden inte skadar någon) dock så kan du ringa störningsjouren om grannen ovanför dig spelar musik utanför angivna tider
Citera
2017-12-03, 11:49
Medlem
madtops avatar
Citat:
Det är tydligt att han har i uppgift att föra så mycket oväsen som det bara är möjligt. Det är inte naturligt att klampa och stampa överdrivet i golvet dag som natt, dra omkring möbler på nätterna, skrika högt på nätterna osv.

Jag känner igen mig men i mitt fall så är de störande tonåringarna mina egna barn som bor i min egna lägenhet. De för ett jävla liv helt enkelt.

Men skillnaden mellan dig och mig är att jag inte tror att mina barn är satanister eller att de har som "uppgift" att störa mig. Jag tror de helt enkelt är vanliga självcentrerade tonåringar som tycker det är kul att vara vakna på nätterna.

Citat:
En annan relativt nyinfyttad granne har en hund som står och skäller högt och ljudligt dagligen. Det är ett skarpt igenomträngande ekande ljud som går rakt igenom väggarna och hörs jättehögt in till mig.

Även detta känner jag igen, jag hör grannes hund tydligt när den skäller. Men jag är övertygad om att det bara handlar om en skällande hund, jag har inga som helst belägg för att dess matte är en satanist eller att hundens skall är en del i en världsomfattande konspiration.
Citera
2017-12-03, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Är du helt säker på att det helt enkelt inte bara var en vanlig rösthallucination?

Du får börja spela in alla dina telefonsamtal i fortsättningen och om det händer igen så kan du direkt jämföra inspelningen med ditt minne av den och få svar direkt på om rösten kom från telefonen eller från en "läcka" mellan ditt undermedvetna och medvetna sinne, och där undermedvetna tankar ibland letar sig ut i ens medvetna och producerar en röstupplevelse, fast där rösten varken har eko eller annan karaktäristik som kännetecknar ett ljud som färdats genom luft innan det når hjärnan.

Helt säker kan jag inte vara när det gäller såna konstiga saker.
Citera
2017-12-03, 12:20
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Helt säker kan jag inte vara när det gäller såna konstiga saker.

Var vaksam på det i fortsättningen.

Man skiljer ljudhallucinationer från riktiga ljud utifrån hur de "låter". Ljudhallucinationer låter oftast ganska "stumma", kort koncist ljud och utan effekter (en viss ekoeffekt kan uppstå på alla ljud man hör om man varit vaken länge, men det är ett annat fenomen dock).

Jag kan dock tänka mig att du normalt inte sover speciellt bra (djupt), vilket ofta medför att ljud man oftast bara hör när man sover och drömmer, börjar höras när man är vaken.
På din beskrivning av ljudet så låter det mer som ett sådant fenomen än att det var ett faktiskt ljud som kom via telefonen.
Citera
2017-12-03, 13:22
Medlem
Rent generellt när det gäller gangstalking-programmet så tror jag att den information som sprids ut om att förövarna inte skulle vara medvetna om att de trakasserar någon utan att deras handlingar styrs utifrån via avancerad teknologi så att de egentligen är oskyldiga och ovetandes om vad de gör ..... den typen av information är säkert desinformation och sprids ut - i de flesta fall - av den kontrollerade oppositionen. Syftet med det skulle till exempel kunna vara att försöka dölja att världen egentligen är befolkad av de själlösa OCH de som har en själ så att det inte framgår ordentligt att det finns sådana individer som nästan uteslutande lever för ondskan och för att sabotera för andra.

Mina egna erfarenheter under alla dessa år som TI har utan tvekan fått mig att förstå att förövarna är medvetna om vad de gör och att de gillar att skada andra, blir "höga" av det och får en boost av de negativa energier som deras handlingar skapar. De har även om och om igen talat om för mig på olika sätt att de gör detta medvetet mot mig. Det går inte att ta miste på att de vill att jag ska veta om det; att de föredrar att jag vet om det eftersom att det späder på känslan av frustration.

Tror dock att många typer av avancerad teknologi existerar och används inom själva gangstalking-programmet och att det ibland kan få folk att göra saker som kan uppfattas som stalking och trakasserier fast det säkert inte var menat så. Men att påstå att allt som sker är pga av avancerad teknologi som gör förövarna oskyldiga är enligt mig samma sak som att förmedla en osanning.
Senast redigerad av rosalotus 2017-12-03 kl. 13:26.
Citera
2017-12-05, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Skulle nog mer säga att du har en fruktasvärd otur med grannarna
Om man får gissa bor rosalotus i en kommunal hyresrätt som tar in soc-fall, stökiga grannar hör då snarare till vanligheterna och är ingen fruktansvärd otur. Har själv bott i kommunal hyresrätt i samband med studier och känner igen både fester/hög musik och övriga oljud som rosalotus beskriver. Men inte någon gång trodde jag så mycket om mig själv att det skulle vara för min skull som dessa oljud skedde (eller att grannarna skulle vara satanister).
Citat:
Det måste ju vara ok att ha en fest någon gång ibland, men vad som är skillnad med dessa personer är att om man hör av sig och vänligt förklarar hur störande det är och att man gärna vill kunna sova på nätterna, så istället för att dämpa ljuden och visa hänsyn så fortsätter de och till och med ökar störningarna istället.
Skulle nog påstå att det är normalreaktionen för burdusa personer. Ganska få människor uppskattar att bli tillsagda.
Senast redigerad av erak 2017-12-05 kl. 09:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in