Citat:
Ursprungligen postat av
MattiasGalli
Jag vet inte så mycket om gangstalking. Jag startade en egen tråd (se min signatur) där jag beskrev vad som hände mig. Den stoppades naturligtvis.
Det är mycket lätt för Säpo att hålla misstankarna mot mig vid liv. Jag har visst kriminellt förflutet, har kopplingar till grovt kriminella personer, det finns många ouppklarade saker i mitt förflutna som de kan använda som förevändning för att bedriva utredning.
Till MattiasGalli:
Men om du läser inlägg från TI's och våra vittnesmål så liknar det väl det som du själv är utsatt för? Om inte, vilket skulle du säga är den mest markanta skillnaden?
---------------------------------------------------------------------------------------------------- -----
Till dem som läser här i tråden:
Gangstalking kan drabba personer med ett kriminellt förflutet, men det kan lika väl drabba personer som inte har något kriminellt förflutet. I vissa fall hamnar man i det här programmet pga att man t ex har uttryckt starka åsikter öppet som är samhällskritiska, eller för att någon med kriminella anknytningar har retat sig på en och vill hämnas genom förtal, svartmålning och andra trakasserier som är totalt livsförstörande.
På ett djupare plan handlar det om en grov attack på en persons hela väsen inklusive kropp, själ, psyke och känsloliv. Man vill göra sig av med människor som man inte ser som önskvärda i, och samarbetsvilliga till, det totala kontrollsystemet som man mer och mer håller på att implementera runt om i hela världen.
Vissa kvinnor kan också drabbas hårt bara pga att de är kvinnor som gör sina röster hörda när det gäller alla sjuka orättfärdigheter i vårt samhälle. Detta gillas inte av en viss sorts män (och eventuellt vissa kvinnor också) som då tar sig friheten att försöka trycka ner dem och psyka dem till tystnad.
Jag är inte feminist, men jag är ändå av den åsikten att en majoritet av dem som är utsatta för GS är just kvinnor. Detta kan man dock inte märka av just i den här diskussionstråden, då jag inte tror att det finns så många mer kvinnor än jag som i nuläget skriver här. Men vi kvinnor är ju ofta mer sårbara, och vi som är utsatta för detta har som följd blivit ensamma och isolerade. Det är inte helt självklart att man vågar skriva här på detta mansdominerade forum. Men jag tror att det är bra att göra det eftersom forumet läses av väldigt många människor runt om i Sverige så det går att nå ut mera.