2025-08-23, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
De är över en halv miljon personer i Sverige så du kommer ingenstans med dina inspelningar om du spelar in där du är för dessa samtal är menade för dig. De ställer sig bara på rätt avstånd när de snackar osedda och springer du ut ser de ju din telefon röra på sig mot deras håll men är det en granne så snackar denne mot ditt håll med väggen emellan. Stänger du av mobilen larmas alla nära sista position. Saker de lovar eller hot har lika mycket värde som att de sticker så fort du kommer ut. De får inte söka kontakt med dig skarpt eller inleda konversation men de får svara.

Vill du leka detektiv använd buggar, väggavlyssning osv. Ej nätanslutet och koppla dem inte heller till en enhet som någonsin blir nätansluten. Du kan också rota igenom deras sopor. Ha det bra.

De behöver inte vara i närheten. De behöver inte mobilen för att spåra dig. De finns inte där du tror att de är. De kontrollerar ljudet och kan göra så den kommer från ena sidan och sedan från andra sidan. De visar sig inte det är sant men de har pratat med mig i månader dock bara med röst. Jag vet inte var de är men de har hotat mig så många gånger att de har tagit min syrra och gör grejer med henne och nu gör de det på allvar. Jag sade till de att jag kommer inte ge med mig och ska avslöja de och de hotar att döda alla jag känner. Det är så de kommer åt folk. Jag är inte rädd för de längre så de kan säga vad de vill. Dödar de någon av mina släktingar på riktigt så kommer de få polisen efter sig. Samma om de dödar mig.

Buggar och väggavlyssning behövs inte. Det räcker med mikrofon i telefonen. Bara spela in och sedan reducera brus. Om du tror att de är där du hör något så har du fel. De kontrollerar ljudet.

För min del började det med att mina grannar började snacka om mig. Typ när jag gick ut i trädgården och när jag gick in igen. De "lät" mig höra det. Jag trodde självklart att de var mina grannar men efter ett tag började jag fatta att de kontrollerar ljudet och bara att rösten kom från ett hål betyder inte att de är där. Kolla videon som Zopenco postade innan.
https://www.flashback.org/sp92645469
Citera
2025-08-23, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scorpio78
De behöver inte vara i närheten. De behöver inte mobilen för att spåra dig. De finns inte där du tror att de är. De kontrollerar ljudet och kan göra så den kommer från ena sidan och sedan från andra sidan. De visar sig inte det är sant men de har pratat med mig i månader dock bara med röst. Jag vet inte var de är men de har hotat mig så många gånger att de har tagit min syrra och gör grejer med henne och nu gör de det på allvar. Jag sade till de att jag kommer inte ge med mig och ska avslöja de och de hotar att döda alla jag känner. Det är så de kommer åt folk. Jag är inte rädd för de längre så de kan säga vad de vill. Dödar de någon av mina släktingar på riktigt så kommer de få polisen efter sig. Samma om de dödar mig.

Buggar och väggavlyssning behövs inte. Det räcker med mikrofon i telefonen. Bara spela in och sedan reducera brus. Om du tror att de är där du hör något så har du fel. De kontrollerar ljudet.

För min del började det med att mina grannar började snacka om mig. Typ när jag gick ut i trädgården och när jag gick in igen. De "lät" mig höra det. Jag trodde självklart att de var mina grannar men efter ett tag började jag fatta att de kontrollerar ljudet och bara att rösten kom från ett hål betyder inte att de är där. Kolla videon som Zopenco postade innan.

Med konceptet röster i ditt huvud bevisar du bara att du är störd och polisen kommer bara vara tacksamma att dom går mot dig för det de har dig uppe för är saker du sagt, impulsivt beteende, brott, skulder, bråk eller bloggande i sociala medier.

Du är i princip fredlös och det kommer inte hjälpa dig om du söker stöd hos eller hänvisar till knäppgökar.
Citera
2025-08-23, 20:36
Medlem
Jag har faktiskt ägt väggavlyssnare och det är ingen inbillning att de som snackar skit om en finns i grannskapet eller utanför. Har även haft riktad avlyssnare, pistolliknande med parabol och ljudförstärkare.
Citera
2025-08-23, 20:39
Medlem
Citat:

Posta en video själv där det förekommer. För du har väl spelat in det?
Citera
2025-08-23, 20:40
Medlem
Citat:
Jag har faktiskt ägt väggavlyssnare och det är ingen inbillning att de som snackar skit om en finns i grannskapet eller utanför. Har även haft riktad avlyssnare, pistolliknande med parabol och ljudförstärkare.
Upp med bevisen då.
Citera
2025-08-23, 22:34
Avslutad
Är det bara jag som håller på att cringa sönder när jag ser den urgulliga militära aktiviteten i tråden? Min fråga är snarare - är botarna så smarta att de även bestämmer sexuella träffar i form av PM-konversationer samtidigt som de undermåliga cheferna onanerar inför den eviga elden som väntar dom?

Aja, förkommer organiserad gangstalking? Ja, jag är ju här. Blinky.
Citera
2025-08-25, 18:27
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Du tycker inte det är en smula överdrivet att säga att "de" förstör för samhället?

99.999% av alla människor påverkas inte ett dugg av det springer omkring en handfull med lirare som fått för sig att de är "gang-stalkade".

Det är klart att dem förstör samhället!

Dem flesta tyskar i andra världskriget blev inte satta i läger, men en sådan ideologi förstör ett land.

Att ha ett program som förgiftar, trakasserar, skadar och tillochmed dödar människor som inte har blivit bevisade skyldiga i en domstol är en attack på rättsystemet. Om regeringen utsätter männsikor för hot, våld och andra brott utan att ha bevisat deras skuld så lever du i en tyranni likt nordkorea.

Jag har blivit utsatt för trakasserier, förgiftning, försökt få mig att ha "olyckor" och blivit skjuten i benet med nån slags spionpryl kanske "cia dartgun" eller liknande, allt detta utan att ha bevisats skyldig för något brott och fått detta som "straff" av en domstol.

Skulle dem vilja utsätta medborgare för trakasserier, kroppskada, eller död, så skulle dem behöva först ändra lagarna så att dessa metoder fanns som ett straff i lagboken, och sedan bevisa en persons skuld och döma dem till detta "straff" utanför det så är det helt enkelt förtryck och tyranni.

Att ha ett sådant här program är ett hot mod riket och dem som bor däri.

“Injustice anywhere is a threat to justice everywhere. We are caught in an inescapable network of mutuality, tied in a single garment of destiny. Whatever affects one directly, affects all indirectly.”
― Martin Luther King Jr., Letter from the Birmingham Jail
Citera
2025-08-25, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike89
Det är klart att dem förstör samhället!

Dem flesta tyskar i andra världskriget blev inte satta i läger, men en sådan ideologi förstör ett land.

Att ha ett program som förgiftar, trakasserar, skadar och tillochmed dödar människor som inte har blivit bevisade skyldiga i en domstol är en attack på rättsystemet. Om regeringen utsätter männsikor för hot, våld och andra brott utan att ha bevisat deras skuld så lever du i en tyranni likt nordkorea.

Jag har blivit utsatt för trakasserier, förgiftning, försökt få mig att ha "olyckor" och blivit skjuten i benet med nån slags spionpryl kanske "cia dartgun" eller liknande, allt detta utan att ha bevisats skyldig för något brott och fått detta som "straff" av en domstol.

Skulle dem vilja utsätta medborgare för trakasserier, kroppskada, eller död, så skulle dem behöva först ändra lagarna så att dessa metoder fanns som ett straff i lagboken, och sedan bevisa en persons skuld och döma dem till detta "straff" utanför det så är det helt enkelt förtryck och tyranni.

Att ha ett sådant här program är ett hot mod riket och dem som bor däri.

“Injustice anywhere is a threat to justice everywhere. We are caught in an inescapable network of mutuality, tied in a single garment of destiny. Whatever affects one directly, affects all indirectly.”
― Martin Luther King Jr., Letter from the Birmingham Jail

Kunde inte ha sagt det bättre själv för precis så är det🤔

Dom är fruktansvärt elaka de som håller på med gang stalking det finns inga tvivel om det.

Minns en tjej som var på min tidigare praktik plats när jag pratade med henne så gjorde hon konstiga grimaser först trodde jag att det var på grund av psyk mediciner som hon betedde sig så konstigt men när jag började tänka på det efteråt så verkade mer som hon gjorde dessa grimaser bara för att håna mig hon gjorde inte dessa grimaser när hon pratade med andra personer.

Någon hade alltså planerat och satt in denna person på min praktik plats bara för att håna mig😡

Sedan sa hon att hon bodde i ett visst område vilket inte heller verkade stämma dom ljuger precis hela tiden man kan inte tro ett enda ord dom säger. När jag träffade den här tjejen 3 månader senare så stirrar hon bara på mig väldigt elakt fick intrycket att hon var arg för att något inte har gått som dom hade tänkt.

Sen det här med directed conversation är väldigt irriterande när man förstår att dom bara är där i ett visst utrymme för att håna och förlöjliga mig på olika sätt. Som i en butik idag så var det väldigt tydligt ett planerat riktad konversation två feta tjejer säger accident some kind of accident ha ha ha sen går dom där två runt så att man inte ska se vilka det är som pratar.

Håller fullständigt med om att det skulle krävas en lagändring för att få slut på sånt här. Det måste bli olagligt för stora grupper att planera och utföra trakasserier mot en enskild person som inte har blivit dömd för någon brott och inte på något sätt förtjänar att utsättas för detta 🤔
Senast redigerad av Anders43J 2025-08-25 kl. 20:13.
Citera
2025-08-26, 19:00
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Kunde inte ha sagt det bättre själv för precis så är det🤔

Dom är fruktansvärt elaka de som håller på med gang stalking det finns inga tvivel om det.

Minns en tjej som var på min tidigare praktik plats när jag pratade med henne så gjorde hon konstiga grimaser först trodde jag att det var på grund av psyk mediciner som hon betedde sig så konstigt men när jag började tänka på det efteråt så verkade mer som hon gjorde dessa grimaser bara för att håna mig hon gjorde inte dessa grimaser när hon pratade med andra personer.

Någon hade alltså planerat och satt in denna person på min praktik plats bara för att håna mig😡

Sedan sa hon att hon bodde i ett visst område vilket inte heller verkade stämma dom ljuger precis hela tiden man kan inte tro ett enda ord dom säger. När jag träffade den här tjejen 3 månader senare så stirrar hon bara på mig väldigt elakt fick intrycket att hon var arg för att något inte har gått som dom hade tänkt.

Sen det här med directed conversation är väldigt irriterande när man förstår att dom bara är där i ett visst utrymme för att håna och förlöjliga mig på olika sätt. Som i en butik idag så var det väldigt tydligt ett planerat riktad konversation två feta tjejer säger accident some kind of accident ha ha ha sen går dom där två runt så att man inte ska se vilka det är som pratar.

Håller fullständigt med om att det skulle krävas en lagändring för att få slut på sånt här. Det måste bli olagligt för stora grupper att planera och utföra trakasserier mot en enskild person som inte har blivit dömd för någon brott och inte på något sätt förtjänar att utsättas för detta 🤔

Ja det du skriver låter som standard taktiker från programmet med främlingar som kommunicerar subtila hot och eller annat ämnat att skada dig mentalt. Vad dem gör är redan olagligt enlight lagboken men det kan vara så att dem använder nån slags kryphåll om "övervakning" men personerna som dyker upp där du är ju inte där för att övervaka utan för att skada dig på olika sätt. Trakasserier är ju olagligt, hot är olagligt, att skada någon fysiskt är olagligt men allt detta gör ju programmet.
Citera
2025-08-26, 19:12
Medlem
Citat:

Jag har ”tur” som fått så utvecklingsstörda och missbrukande stalkers nära och vet hur de gör för jag är rätt iskall och har betraktat dem noga sedan 2020 när de slog sig ner i några hushåll.
Ena var en småbarnsfamilj. De plågade barnen mitt i natten så de skrek och vädjade ”nej pappa nej”. Det var chockerande att höra från en grannlägenhet. Aldrig hört något värre, så jag räknade hur många ggr de skrek.
Nästa dag gick denne avskyvärda pappa ut med de små barnen, gick iväg, och strax efter hördes samma skrik igen uppifrån.
Den andre efterblivna mannen i bostaden, hvb för vuxna, dömda, missanpassade som köpt några br här, lyssnade, såg kanske, tydligen på vad de gjort natten innan.
Små förskolebarn de förgriper sig på, natt efter natt. Mamman verkade jobba natt på demensboende. Bara männen i lgh med barnen.
Andra exemplet är att de var totalt påverkade av något i 2 hushåll inflyttade 2020. De söp och pundade tillsammans, och den här gången hade de tekniska problem. De slog på sina egna röster, fast de redan skrek och pratade. Ändrade volymen, förde ett jävla liv.
Helt okontrollerat, men de tror de har kontrollen.
Några som hänger med dem säger att de är poliser. Stalkarna säger ”vi känner en polis” när de sprider rykten om mig för att förstöra mitt liv.
En som ger dem uppdrag att skaffa bevis mot mig och att jag är terrorist och illegalist, sa till mobben ”Säpo ringde till mig”
De blir mer och mer desperata. Knackar på mina fönster, filmar när jag skriker åt dem. Jag använder allt de gör emot dem.
Säkert polisanställda med tanke på informationen stalkarna har är så gammal som 1990, men också tandkort, sjukjournaler, mina och anhörigas.
De är vidriga kriminella. En stay behind 2.0. Vilken journalist vill göra en Guillou och Bratt 2.0?

Jag har inte kollat videon. Klickar inte på länkar numer.
Citera
2025-08-26, 19:40
Medlem
Citat:
De är över en halv miljon personer i Sverige så du kommer ingenstans med dina inspelningar om du spelar in där du är för dessa samtal är menade för dig. De ställer sig bara på rätt avstånd när de snackar osedda och springer du ut ser de ju din telefon röra på sig mot deras håll men är det en granne så snackar denne mot ditt håll med väggen emellan. Stänger du av mobilen larmas alla nära sista position. Saker de lovar eller hot har lika mycket värde som att de sticker så fort du kommer ut. De får inte söka kontakt med dig skarpt eller inleda konversation men de får svara.

Vill du leka detektiv använd buggar, väggavlyssning osv. Ej nätanslutet och koppla dem inte heller till en enhet som någonsin blir nätansluten. Du kan också rota igenom deras sopor. Ha det bra.

Jag har ”tur” på fler sätt som väntat in rätt tillfälle att kunna avslöja den här gruppen.
De du kallar ”stalkarna” har underentreprenörer som är efterblivna och misskötsamma småbarnsföräldrar som drar blickarna till sig pga hur de uppträder som föräldrar.
Redlösa med småbarn, förstör i Brf där de är placerade, allmänt vårdslösa.
Stalkarna lyckades inte knäcka mig med det här dravlet om fordon och allt vad en del här skriver. Så de kom nära. Nu vet jag några myndigheter som läcker. Frågan är varför och vilka de andra är, och det får ju Säpo svara på.
De här engagerade kriminella, sa att de skulle utmåla mig som terrorist och illegalist, att jag skulle bort. Att det var, det här sa de till varandra ”det är CIA och FBI” mannen.
En del är spansktalande. De kallar dem Amigos och ”Carlos” säger inte mycket. Bara ”i mean it” ”get out of here” på deras högljudda möten några meter härifrån.
Säkert bara en finländare eller västeråsare, men de har följt efter mig i skogen och de nappar på allt. Detta tex.
Citera
2025-08-26, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike89
Ja det du skriver låter som standard taktiker från programmet med främlingar som kommunicerar subtila hot och eller annat ämnat att skada dig mentalt. Vad dem gör är redan olagligt enlight lagboken men det kan vara så att dem använder nån slags kryphåll om "övervakning" men personerna som dyker upp där du är ju inte där för att övervaka utan för att skada dig på olika sätt. Trakasserier är ju olagligt, hot är olagligt, att skada någon fysiskt är olagligt men allt detta gör ju programmet.
Jo just precis subtila hot så att man ska bli skrämd och orolig vad har dom nu på gång osv 🤔

Jag tror att detta är redan olagligt kan vara så att dom använder kryphål eller att det är frågan om en myndighet eller underrättelsetjänst som har en enorm straffrättslig immunitet. Jo det finns sådana myndigheter och myndighets personer som har den här rättsliga immuniteten som det är väldigt svårt att komma åt rättsligt 🤔
Senast redigerad av Anders43J 2025-08-26 kl. 19:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in