Citat:
De är över en halv miljon personer i Sverige så du kommer ingenstans med dina inspelningar om du spelar in där du är för dessa samtal är menade för dig. De ställer sig bara på rätt avstånd när de snackar osedda och springer du ut ser de ju din telefon röra på sig mot deras håll men är det en granne så snackar denne mot ditt håll med väggen emellan. Stänger du av mobilen larmas alla nära sista position. Saker de lovar eller hot har lika mycket värde som att de sticker så fort du kommer ut. De får inte söka kontakt med dig skarpt eller inleda konversation men de får svara.
Vill du leka detektiv använd buggar, väggavlyssning osv. Ej nätanslutet och koppla dem inte heller till en enhet som någonsin blir nätansluten. Du kan också rota igenom deras sopor. Ha det bra.
Vill du leka detektiv använd buggar, väggavlyssning osv. Ej nätanslutet och koppla dem inte heller till en enhet som någonsin blir nätansluten. Du kan också rota igenom deras sopor. Ha det bra.
De behöver inte vara i närheten. De behöver inte mobilen för att spåra dig. De finns inte där du tror att de är. De kontrollerar ljudet och kan göra så den kommer från ena sidan och sedan från andra sidan. De visar sig inte det är sant men de har pratat med mig i månader dock bara med röst. Jag vet inte var de är men de har hotat mig så många gånger att de har tagit min syrra och gör grejer med henne och nu gör de det på allvar. Jag sade till de att jag kommer inte ge med mig och ska avslöja de och de hotar att döda alla jag känner. Det är så de kommer åt folk. Jag är inte rädd för de längre så de kan säga vad de vill. Dödar de någon av mina släktingar på riktigt så kommer de få polisen efter sig. Samma om de dödar mig.
Buggar och väggavlyssning behövs inte. Det räcker med mikrofon i telefonen. Bara spela in och sedan reducera brus. Om du tror att de är där du hör något så har du fel. De kontrollerar ljudet.
För min del började det med att mina grannar började snacka om mig. Typ när jag gick ut i trädgården och när jag gick in igen. De "lät" mig höra det. Jag trodde självklart att de var mina grannar men efter ett tag började jag fatta att de kontrollerar ljudet och bara att rösten kom från ett hål betyder inte att de är där. Kolla videon som Zopenco postade innan.
https://www.flashback.org/sp92645469