2025-08-12, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ess87
Jag har namn och bilder på folk som gör detta på oss. Är det inte dags för oss o knulla deras liv. Dessa horungar har skyddat identitet för de e så rädda

Dom högst upp eller bara vanliga stalkers?
Citera
2025-08-13, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten
Dom högst upp eller bara vanliga stalkers?

Högst upp e väl statsministern. Skrevs ju in i grundlagen under Reinfeldt att samtliga byråer lyder direkt under statsministern.
Citera
2025-08-13, 00:19
Medlem
StoreSvartes avatar
Misstänker att jag är gangstalked. Borde jag konfrontera alla jag tror stalkar mig? Det är över 100 personer jag lagt märke till än så länge.
Citera
2025-08-13, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Misstänker att jag är gangstalked. Borde jag konfrontera alla jag tror stalkar mig? Det är över 100 personer jag lagt märke till än så länge.

Om du vill komma ut som en paranoid stolle så är det en jättebra idé att konfrontera alla 100.

Och det är ju på sitt sätt en välgärning mot folk i din omgivning, det är bra om de vet att de har en "TI" i sin omgivning så de för sin egen säkerhet kan hålla lite distans.
Citera
2025-08-13, 20:50
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Om du vill komma ut som en paranoid stolle så är det en jättebra idé att konfrontera alla 100.

Och det är ju på sitt sätt en välgärning mot folk i din omgivning, det är bra om de vet att de har en "TI" i sin omgivning så de för sin egen säkerhet kan hålla lite distans.

Det än konstigt hur dom hela tiden kan byta folk. Idag är det helt andra människor som gangstalkat mig.
Citera
2025-08-13, 21:23
Medlem
Citat:
Det än konstigt hur dom hela tiden kan byta folk. Idag är det helt andra människor som gangstalkat mig.

Så du är uppe i typ 500 pers som har fritidsintresset att gang-stalka just dig? Du måste vara en extremt intressant person, så många stalkers har ju inte ens en superkändis.

Känner mig lite avis - jag kan knappt få min fru att bry sig om mig.
Citera
2025-08-13, 21:26
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Så du är uppe i typ 500 pers som har fritidsintresset att gang-stalka just dig? Du måste vara en extremt intressant person, så många stalkers har ju inte ens en superkändis.

Känner mig lite avis - jag kan knappt få min fru att bry sig om mig.

Om din fru slutar gangstalka mig så kan hon lägga tiden på dig istället.
Citera
2025-08-13, 23:16
Medlem
Citat:

De har en positionsbaserad app där du finns uppsatt och dessa aktiveras enskilt när du är i närheten av dem. Hur grovt du stalkas beror på vad de har dig uppe för.

Utöver det de har dig uppe för så finns individuella intressesfärer. Någon som skriver rasistiska kommentarer kan locka till sig Antifa. Någon som kollar transor lockar till sig konstiga skalliga herrar i regnbågsfärger som fjollaktigt stryker runt kring huset, någon med bostadsrätt kommer de försöka jaga väck och lägga skambud på, en tjej med dåligt självförtroende kan bli måltavla för hallickar, när någon inte är hemma ökar risken för inbrott, en invandrare utsätts för rasism, någon som har mycket vänster åsikter kan få motorcykel nazister farandes runt sin bostad osv.

Ena sfären du lockar är alltså folk som leker hjältar för det nätverket har dig uppe för och den andra sfären är individuella intressen. Till detta kan du även locka någon psykopat ur ditt förflutna som passar på när de upptäcker att du finns uppsatt och dessa kan hälsa meddelanden genom folk i din närhet om de vill förbli anonyma eller bor för långt ifrån.
Senast redigerad av Signalspaning 2025-08-13 kl. 23:23.
Citera
2025-08-13, 23:26
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
De har en positionsbaserad app där du finns uppsatt och dessa aktiveras enskilt när du är i närheten av dem. Hur grovt du stalkas beror på vad de har dig uppe för.

Utöver det de har dig uppe för så finns individuella intressesfärer. Någon som skriver rasistiska kommentarer kan locka till sig Antifa. Någon som kollar transor lockar till sig konstiga skalliga herrar i regnbågsfärger som fjollaktigt stryker runt kring huset, någon med bostadsrätt kommer de försöka jaga väck och lägga skambud på, en tjej med dåligt självförtroende kan bli måltavla för hallickar, när någon inte är hemma ökar risken för inbrott, en invandrare utsätts för rasism, någon som har mycket vänster åsikter kan få motorcykel nazister farandes runt sin bostad osv.

Ena sfären du lockar är alltså folk som leker hjältar för det nätverket har dig uppe för och den andra sfären är individuella intressen. Till detta kan du även locka någon psykopat ur ditt förflutna som passar på när de upptäcker att du finns uppsatt och dessa kan hälsa meddelanden genom folk i din närhet om de vill förbli anonyma eller bor för långt ifrån.

Hmm jag är knarkare och alkis. Vilka är det som gangstalkar mig? Renlevnadsmänniskor?

Kan jag få tag i appen och börja gangstalka andra?
Citera
2025-08-14, 02:56
Medlem
med
Citat:
Hmm jag är knarkare och alkis. Vilka är det som gangstalkar mig? Renlevnadsmänniskor?

Kan jag få tag i appen och börja gangstalka andra?

Nej för deras struktur är det samma som informatörsnätverk genom husmästarsystem och arbetsplatsombud.

Vill du se deras app så är det nog genom tvång eller kameraövervaka ett utrymme ur skärmvinkel. Jag kartlade liknande nätverk i mitt hemland så jag vet precis vad de kan se för jag har sett det. De vet vilka som finns i närheten. På den de har uppe ser de hackad dator, mobil och kontokortsanvändande.

Om det är civilsamhället eller totalförsvaret i Sverige vet jag inte men...

I mitt hemland spårade jag motsvarande nätverks app till översatt Informationsbyrån under deras UD och underhållshandläggarna som är deras medlemmars ombud fanns under översatt Konstitutionsskyddsbyrån och deras översatt Nationella agentkontoret motsvarande svenska Säkerhetspolisen stod för utplacerande av utrustning som kameraövervakning, rumsavlyssning, och sådant. Tydligen sätter dom skitstövlarna bara upp nån sen lastar dom bara över det på civilsamhället och gräver sen ner ärendet.
Citera
2025-08-15, 04:53
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Det här är mer än hemliga sällskap det är frågan om en satanistisk agenda vars mål är att avla bort den kristna gud genen för att avla fram en ny mänsklig ras.

Gang stalking är en del av denna agenda ochså covid vaccinet var och är en del av denna agenda vars mål är att ändra i det mänskliga dna för att få bort vissa gener.

Den här agendan började redan på 1950 talet då satanister fick i uppdrag att avla bort kristna genom att gifta sig med sina fiender och skaffa barn med dem för att på så vis avla bort kristna.

Denna agenda fortsatte ända in på 90 talet när dom började isolera kristna och hindra dem från att hitta en kristen partner.

Jag har sett många förhållande som jag inte riktigt förstår syftet med eftersom den ena partner verkar hata den andra partnern och det verkar inte riktigt finnas någon grund till detta hat jag menar varför blir man ihop med en människa som man egentligen hatar 🤔

Svaret är att detta är den satanistisk agendan och dom vilseleder kristna att bli ihop med partners som är satanister för att förstöra dessa människor och hindra att dom för vidare vissa gener.

Mer galenpratare i tråden. Ej förvånad. Villospår och galenprat, samt "skeptiker" osv.
Citera
2025-08-15, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstalkad
Dom kommer inte sluta gangstalka mig för det.

Just det. Det är stalkarna som ska söka vård för sitt sadistiska tvångssyndrom.
De är som en flock hyenor. Fula och elaka, bara förstör för andra och för Sverige, för samhället.
En skam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in