2015-07-03, 17:22
Medlem
Jag har ett problem. Jag snackar för mycket, jag går i 180 hela tiden. Jag kan bara inte låta bli att prata. Finns det medicin mot detta?
Citera
2015-07-03, 17:31
Medlem
Det beror väl på om det är din personlighet eller om det är en psykisk sjukdom. Har du varit lika i hela ditt liv, eller har det kommit och gått i perioder? Det finns säkert mediciner som kan få dig lugnare, om du mår dåligt av att ha det som du har det. Men alla är ju olika, man måste inte ta mediciner bara för att man har en personlighet..
Citera
2015-07-03, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogssmultronet
Det beror väl på om det är din personlighet eller om det är en psykisk sjukdom. Har du varit lika i hela ditt liv, eller har det kommit och gått i perioder? Det finns säkert mediciner som kan få dig lugnare, om du mår dåligt av att ha det som du har det. Men alla är ju olika, man måste inte ta mediciner bara för att man har en personlighet..

Det är min personlighet, har alltid varit så. Vill ändra denna sida eftersom det kan vara jobbigt med en för pratig personlighet. Dessutom tar jag mycket plats.
Citera
2015-07-03, 17:48
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Jag är som du, pratar jämt och ständigt. Det blir extra påtagligt på arbetet då mina kollegor inte pratar så mycket, ofta säger jag "Gud vad jag pratar mycket", som något slags försvar.
Blir trött på min egen röst ganska ofta. Min sambo påtalar ofta för mig att jag pratar väldigt mycket, men han gillar det tack och lov
Någon medicin mot pratande tror jag inte det finns, så det är bara att prata på!
Citera
2015-07-03, 17:59
Medlem
Har du prövat cannabis? Det gör dig mer eftertänksam så slipper du säga allt du tänker hela tiden..

Vad är det för saker du pratar om?
Citera
2015-07-03, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bartold
Har du prövat cannabis? Det gör dig mer eftertänksam så slipper du säga allt du tänker hela tiden..

Vad är det för saker du pratar om?

Nej jag är ingen knarkare
Citera
2015-07-03, 18:00
Medlem
Cannabis eller nåt zombie piller som legrigan eller propavan borde göra sitt
Citera
2015-07-03, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julbelysning1
Cannabis eller nåt zombie piller som legrigan eller propavan borde göra sitt

hjälper benzo? eller adhd medicin?
Citera
2015-07-03, 18:11
Medlem
plasticitets avatar
Nej du ska inte utsätta dig för mediciner om det ens finns mediciner mot det, du får helt enkelt öva på att vara lagom.
Citera
2015-07-03, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plasticitet
Nej du ska inte utsätta dig för mediciner om det ens finns mediciner mot det, du får helt enkelt öva på att vara lagom.

jag har svårt för att vara lagom, jag är för mycket. måste bli normal.
Citera
2015-07-03, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plasticitet

Ska man öva på att inte ha huvudvärk eller cancer också? Har man ett problem man upplever som ett problem och det finns tabletter som kan lösa problemet är det knappast omotiverat att ta tabletterna bara för att de är "tabletter" med Satanshorn som citationstecken.

TS ställer sig mot cannabis men vill gärna bli bensopundare, det är intressant men jag antar att det mest är för att TS inte har tillgång till cannabis.
Citera
2015-07-03, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lorddesh
Ska man öva på att inte ha huvudvärk eller cancer också? Har man ett problem man upplever som ett problem och det finns tabletter som kan lösa problemet är det knappast omotiverat att ta tabletterna bara för att de är "tabletter" med Satanshorn som citationstecken.

TS ställer sig mot cannabis men vill gärna bli bensopundare, det är intressant men jag antar att det mest är för att TS inte har tillgång till cannabis.

benzo är lagligt o man får det från läkare
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in