Citat:
Ursprungligen postat av
lagaiphone
Skärmbyte på en iPhone 5s är en vanlig service som görs hos oss dagligen i våra Fix MY Phone Butiker. Den processen som vi använder vid detta ingrepp skall inte orsaka några andra komplikationer på mobiltelefonen. För att utföra reparationen så säkert som möjligt så kopplar vi ut batteriet. Trots detta inträffar det att vissa komponenter inte vill agera som det skall. Hos oss är det en självklarhet att hjälpa kunden så att felet åtgärdas, om det har inträffat något fel hos oss.
I Kihlmans situation så var det ett extremfall, som självfallet tillhör ovanligheten. Vår VD åkte personligen till Stockholm och Kista-butiken för att hjälpa honom med mobilkomplikationen. Kihlmans mobilproblem åtgärdades och han lämnade vår butik i Kista, nöjd.
//Fix My Phone

, är du ägaren eller nån som arbetar där?
Om du arbetar där, vad har ni för löner? Ibland står det "grund + provision/bonus" och ibland "fast månads- eller timlön".
Och sen varför ni har många som börjar jobba, men inte är kvar länge. Ingen diss

. Ta tex Kista, man ser oftast samma reparatörer men väldigt sällan samma säljare. Sett folk precis börjat, och typ 2 veckor efter aldrig är där igen. Och i.o.m. att Fix My Phone hela tiden lägger ut annonser om jobb till samma ställen som kmr jag inte köpa att de roterar till olika ställen, om du planerar att säga det.
Svara som gärna som en man/kvinna och inte nån som måste skydda stället ba för att du jobbar där. Fuck the fakeness basically lol (såvidare du inte är ägaren, för då kan jag inte förvänta mig mer än så

)