Citat:
Ursprungligen postat av
DeadLikeMe
Vore intressant att höra från någon brevbärare om brevmängden verkligen minskat så mycket på några år som de hela tiden motiverar höjningen med. Man tycker ju att den stora ökningen av internethandel borde täcka mycket av detta.
Jo, brevmängden har minskat, MEN reklamen har ökat. Och framförallt paketen som ger mycket mera merjobb än innan har ökat. Ett tag var det KAOS med alla paket från Wish som dessutom skulle skannas in var och ett med mobilen (som f ö är ett skämt).