Citat:
Ursprungligen postat av
ballgag
Det blir bra när Amazon tar över och sköter utdelningen med drönare. Billigare, snabbare, säkrare.
Amazon sköter utdelningen med lågbetalda idioter som kastar paket, skiter på uppfarten och backar över rabatter. Varför tror du det skulle bli någon skillnad här i Sverige?
Ontopic så är det en helt rimlig ökning.