2003-08-17, 16:23
Bannlyst
Ja, det var Orvar, en man i medelåldern som hade problem med spriten och pga. detta grälat med sin fru.
Så en kväll så gick det överstyr och han gav sig iväg hemifrån och hittade sin sängplats på en parkbänk.
Så på morgonen så var det ju raka vägen till systemet och Orvar köpte 12 st Carlsberg, och gick sedan tillbaka till sin bänk, svepte dom och somnade.
Då kom det fram en bög och såg sin chans, och han satte på Orvar så in i helvete där bak.
Sen när Orvar vaknade så var det raka vägen till systemet igen, och då kände han hur jävla ont han hade i röven, men han tänkte inte mer på det.
När han väl kom fram till systemet, så var det ju samma sak igen, 12 Carlsberg, och sedan raka vägen till bänken igen.
Orvar svepte bärsen och däckade i vanlig ordning, då kommer bögen fram igen, och sätter på Orvar i röven så in i helvete.
När Orvar sedan vaknar på morgonen och ska till systemet igen för den dagliga ransonen, så känner han hur jävla ont i röven han har.
Så när Orvar kommer in på systemet så frågar expediten honom.
- Det vanliga...!?
Då säger Orvar:
- Näääääää, säger Orvar och jämrar sig, inga Carlsberg, jag får så jävla ont i röven av dom!!

Citera
2003-08-20, 03:19
Medlem
erik25s avatar
HAha.........
Citera
2003-10-10, 20:38
Medlem
Fandangos avatar
En rolig historia

En man med en 50 cm lång penis gick till sin doktor för att beklaga sig över sin käraste ägodel. "Doktorn" frågade han i ren frustration "kan du hjälpa mig på nåt sätt?" Doktorn svarade: "I medicinsk väg finns det inget jag kan göra. Men jag vet en häxa som kanske kan hjälpa dig." Så doktorn förklarar vägen till häxan för honom.
Mannen kommer till häxan och upprepar hans historia. "Min penis är 50 cm lång och jag behöver hjälp. Kan du hjälpa mig på nåt sätt? Du är mitt enda hopp." Häxan stirrar häpnad, kliar sig i huvudet för att sedan säga: "Jag tror att jag kan hjälpa dig med ditt problem. Gör så här: Gå djupt in i skogen. Där kommer du hitta en damm. I denna dammen kommer du att hitta en groda som sitter på en stock. Den grodan är magisk. Sen säger du till grodan: "Vill du gifta dig med mig?" När grodan säger "NEJ" så kommer ditt problem vara 10 cm kortare."

Mannens ansikte sken upp och han rusade in i skogen. Han sa till grodan när han kom fram: "Vill du gifta dig med mig?" Grodan tittade på honom förvånat och svarade: "NEJ". Mannen tittade ner och plötsligt var hans penis 10 cm kortare. "Wow" skrek han högt, "det här är ju toppen!" Men den var fortfarande för lång, så han bestämde att fråga grodan en gång till. "Groda, vill du gifta dig med mig?" ropade mannen. Grodan himlade med ögonen och ropade tillbaka: "NEJ" Mannen kände ett ryck i hans penis, och han tittade ner och då var den ytterligare 10 cm kortare. Mannen skrattade: "Det här är fantastiskt!" Han tittade ner på sin 30 cm långa penis och tänkte. 30 cm är ju fortfarande ett monster, lite kortare skulle vara perfekt. Flinande, tittade mannen ut över dammen och skrek ut: "Groda, vill du gifta dig med mig?" Grodan tittade på mannen och skakade sitt huvud: "Hur många gånger måste jag säga till dig? NEJ, NEJ, NEJ!!"

För er som inte läst den, jag gillar den och är säker på att några andra kommer göra det också =)
Citera
2003-10-10, 20:56
Medlem
Bitmasters avatar
det är konstigt, de flesta skämt som börjar komma upp både på forumet och IRL känner jag igen från en engelsk skämtsida som fanns för fem år sen.

kanske är som modeflugor. återvänder om några år.
Citera
2003-10-10, 22:45
Medlem
Fandangos avatar
hehe, jo... alla har ju inte sett dessa så man måste ju posta dem vart 5:e år så de inte glöms bort.

Jag fick dock denna av en kompis, kanske var att han översatte den, vad vet jag.
Citera
2003-10-14, 15:53
Rolig historia.. Läs!

John fyllde 18 år och pappa Roffe ville ge honom något riktigt speciellt så han bestämde sig för att ge honom pengar till en hora eftersom han visste att hans son var oskuld. "Här har du 2000 min son. Dra ner på stan och fixa dig ett riktigt schysst knull", sa farsan och gav sin son 2000 kronor i födelsedagspresent.

John tackade och stack ner på stan för att kolla efter lite fräscha tjejer. Efter en stund såg han en brud som duger gott till ett knull så han gick fram och pratade med tjejen. "Hejsan, jo det är så att jag fyller år idag och jag fick 2000 kronor av min pappa. Jag undrar om du har lust att ha sex med mig för 2000?", frågade han henne. Tjejen reagerade lite småshockat och vände sig om och gick därifrån. "Fan också", tänkte John och började leta vidare.

Efter ett tag såg han en riktigt snygg blondin som stod och rökte vid en busshållsplats. "Henne ska jag ha", tänkte han och gick fram till blondinen. "Tjena. Jag fyller år idag och har 2000 spänn. Vill du knulla med mig?", frågade han. Blondinen reagerade med att ge honom en örfil och be honom dra åt helvete. "Fitta!", tänkte John och gick in på McDonalds för att äta istället.

I kön till disken såg John den snyggaste tjej han nånsin sett och gjorde ett sista försök. "Hörru, har du lust att pippa för två lax?", frågade han högt. Den snygga tjejen blev så förbannad att hon sparkade honom mellan benen och stack därifrån.

"Nej nu skiter jag i det här", tänkte John och stack hem till farmor som ofta brukade trösta honom när han var ledsen.

"Det är ingen som vill ha sex med mig, farmor. Fast jag har pengar som jag fick i födelsedagspresent. Vad gör jag för fel?", snyftade John.
"Det var tråkigt att höra. Om du vill kan du ha sex med mig, gratis", erbjöd farmor sitt barnbarn. "Varför inte? Bättre än ingenting", tänkte John och knullade sin farmor.

När han kom hem igen frågade farsan hur det hade gått. "Nja sådär, jag har kvar pengarna iallafall?", svarade John och tittade ner i marken. "Jaså? Så du knullade ingen kåt hora?", frågade Roffe nyfiket. "Nej farsan, jag knullade min farmfor", svarade John lite besviket. "VA?! DIN FARMFOR?! MIN MORSA?! HUR FAN KAN DU KNULLA DIN EGEN FARMFOR?! MIN EGEN MOR?!", utbrast hans far. "Äh vaddå? Du knullade ju min morsa", svarade John och gick in på sitt rum.
Citera
2004-01-13, 03:05
Awaiting Email Confirmation
Cold dead handss avatar
Ett par roliga skämt

Snodda från Café:
--
Båda bilarna blir totaldemolerade när en äldre man krockar med en yngling. De två kravlar ut ur bilvraken, förvånade att ingen av dem kommit till skada i den fruktansvärda kraschen.
”Titta, det måste vara ett mirakel”, säger den äldre. ”Ett tecken från Gud på att vi skulle träffas och bli vänner för resten av livet.”
”Visst”, svarar den yngre, helt övertygad om att gamlingen är totalt galen.
”Och titta här!”, säger den äldre och sträcker sig mot baksätet av bilen. ”Ett mirakel! Min bil är totalkvaddad, men den här whiskeyflaskan är fortfarande hel. Gud vill säkert att vi ska dricka den för att fira.”
Den äldre öppnar flaskan och ger den till ynglingen, som än en gång håller med. Han tittar på gamlingen, ler, tar ett par rejäla klunkar och ger tillbaka den. Men gamlingen vägrar överraskande ta flaskan.
”Vadå, ska du inte ha nåt?”, frågar ynglingen.
”Nej tack”, svarar den äldre. ”Jag väntar på polisen.”
--
Göran dör och anländer till helvetet. Han möts av djävulen som berättar att alla som kommer till helvetet tvingas att välja mellan en rad olika tortyrformer som de ska utsättas för. Tortyren pågår i tusen år och det finns ingen möjlighet att slippa undan.
Djävulen leder Göran in rum fyllda av tortyrformer, de ena värre än de andra. Till slut kommer de in i ett rum där en ung, snygg, kvinnlig student utför oralsex på en man som är i full färd med att dricka öl.
”Nu börjar det likna nåt”, säger Göran till Djävulen.
”Är du säker”, svarar Djävulen. ”Tänk på att det varar i tusen år!”
”Jepp”, svarar Göran.
Djävulen går glatt fram till den unga kvinnan och säger: ”Du kan gå nu, jag har hittat din ersättare”.
--
En snubbe går in på ett snabbköp för att handla. Han plockar på sig en tandkrämstub, en påse dillchips, en tvåliters-cola och en fryst pizza.
Den söta flickan bakom disken tittar på honom och säger; ”Du är singel, va!”
”Hur kunde du gissa det”, svarar mannen sarkastiskt.
”För att du är så jävla ful.”
(usch, så elak att den nästan inte är kul )
--
En rik och ensam änka bestämde sig en dag för att skaffa en ny man. Hon satte ut en kontaktannons som löd: ”Rik änka söker man att dela sitt liv och sin förmögenhet med. Följande krav måste uppfyllas: 1. Du är inte våldsam. 2. Du kommer inte att lämna mig. 3. Du är fantastisk i sängen.
Både telefonen och dörrklockan ringde frenetiskt i flera månader och hon fick tonvis med post, men ingen av männen uppfyllde änkans kriterier.
En dag när dörrklockan ringde hittade hon en man utan både armar och ben liggandes utanför dörren.
”Hej”, sa han. ”Du behöver inte leta längre, jag är mannen du alltid har drömt om. Jag har inga armar, så jag kan inte slå dig och jag har inga ben så jag kan inte lämna dig.
”Och vad får dig att tro att du är fantastisk i sängen?”, svarade änkan.
”Ja, jag lyckades ju ringa på på ytterdörren, inte sant?”
--
Tre möss sitter i en bar och försöker bräcka varandra i vem som är tuffast.
Den första musen sänker en sexa whiskey, drämmer glaset i bordet och säger: ”När jag ser en råtfälla lägger jag mig på rygg och utlöser den med foten. Sen fångar jag bygeln med munnen och kör bänkpress med den för att få upp aptiten innan jag kalasar på osten.
Den andra musen blir måttligt imponerad. Han hamrar ner två tequilashots vänder sig mot den första musen och säger: ”När jag hittar råttgift så samlar jag på mig så mycket som möjligt, maler ner det och tar lite till kaffet varje morgon – på så vis blir jag lite skönt hög resten av dagen.
Den första och andra musen vänder sig nu till den tredje som drar en djup suck, tittar på de båda och säger: ”Nej, nu får det vara slut på det här skitsnacket, jag måste hem och sätta på katten.”
--
En kvinna kliver på en buss med sin bebis. Chauffören tittar på dem och säger: ”Jävlar, det var den fulaste unge jag någonsin har sett”.
Kvinna blir oerhört förolämpad, drämmer ner pengarna framför chauffören och går och sätter sig längst bak i bussen.
Mannen som sitter på sätet bredvid märker att någonting stör kvinnan och frågar henne vad det är för fel.
” Busschauffören förolämpade mig”, fnyser hon.
”Det är ju inte klokt”, svarar mannen förstående. ”Folk med serviceyrken borde verkligen inte förolämpa människor på det sättet.”
”Du har rätt”, svarar kvinnan, peppad av mannens uppmuntran. ”Jag tror att jag ska gå fram och ge honom en rejäl utskällning.”
”Det låter som en bra idé”, svarar mannen. ”Jag vaktar apan under tiden.”
--
En bordellmamma går till den lokala prästen för att lösa sina problem. ”Hej, jag har två talande papegojhonor”, säger hon. ”Allt de kan säga är ’Hej, vi är prostituerade, vill du ha lite skoj?’”
”Usch, det är ju hemskt”, instämmer den lokala prästen. ”Men jag tror att jag har lösningen på ditt problem. Jag råkar nämligen ha två papegojhanar som jag har tränat till att endast be och läsa bibeln. Om vi parar ihop dina fåglar med mina så tror jag att dina kanske kan sluta tala syndigt och lära sig något ur den heliga skrift istället.”
Dagen därpå tar bordellmamman med sig fåglarna hem till prästen och sätter dem i samma bur som papegojhanarna, som är i full färd med att be och läsa bibeln.
” Hej, vi är prostituerade, vill du ha lite skoj?”, säger bordellmammans papegojor.
Den ena av papegojhanarna vänder sig till den andra och kväker: ”Slå igen bibeln nu Janne, vi har blivit bönhörda.”
--
En man går in på en bar och beställer 12 tequilashots. Bartendern tittar misstänksamt på medan mannen sänker det ena glaset efter det andra. När han är inne på den tionde shoten säger bartendern: ”Grabben, jag tror inte att du ska dricka de där så fort.”
”Det skulle du också göra om du hade vad jag har”, svarar mannen samtidigt som han hamrar i sig järn nummer elva.
”Och vad är det du har?”, svarar bartendern.
”Fem spänn på fickan.”
--

Det var ett urval av de äldsta i arkivet.
Citera
2004-01-13, 04:45
Medlem
petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cold dead hands
Snodda från Café:

En snubbe går in på ett snabbköp för att handla. Han plockar på sig en tandkrämstub, en påse dillchips, en tvåliters-cola och en fryst pizza.
Den söta flickan bakom disken tittar på honom och säger; ”Du är singel, va!”
”Hur kunde du gissa det”, svarar mannen sarkastiskt.
”För att du är så jävla ful.”
(usch, så elak att den nästan inte är kul )

Jag tyckte att den var jäkligt kul. Helt oväntad slutreplik!
Citera
2004-01-13, 09:53
Medlem
Mr Radarkontakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cold dead hands
En bordellmamma går till den lokala prästen för att lösa sina problem. ”Hej, jag har två talande papegojhonor”, säger hon. ”Allt de kan säga är ’Hej, vi är prostituerade, vill du ha lite skoj?’”
”Usch, det är ju hemskt”, instämmer den lokala prästen. ”Men jag tror att jag har lösningen på ditt problem. Jag råkar nämligen ha två papegojhanar som jag har tränat till att endast be och läsa bibeln. Om vi parar ihop dina fåglar med mina så tror jag att dina kanske kan sluta tala syndigt och lära sig något ur den heliga skrift istället.”
Dagen därpå tar bordellmamman med sig fåglarna hem till prästen och sätter dem i samma bur som papegojhanarna, som är i full färd med att be och läsa bibeln.
” Hej, vi är prostituerade, vill du ha lite skoj?”, säger bordellmammans papegojor.
Den ena av papegojhanarna vänder sig till den andra och kväker: ”Slå igen bibeln nu Janne, vi har blivit bönhörda.”
Mycket bra Skrattade så att jag höll på att ramla av stolen

Citat:
En man går in på en bar och beställer 12 tequilashots. Bartendern tittar misstänksamt på medan mannen sänker det ena glaset efter det andra. När han är inne på den tionde shoten säger bartendern: ”Grabben, jag tror inte att du ska dricka de där så fort.”
”Det skulle du också göra om du hade vad jag har”, svarar mannen samtidigt som han hamrar i sig järn nummer elva.
”Och vad är det du har?”, svarar bartendern.
”Fem spänn på fickan.”

Den här fattade jag inte alls... Vad var det som var kul..
Citera
2004-01-13, 10:28
Medlem
dazombys avatar
hihihihi. Ytterligare en muntration så här på förmiddagen (En Monthy Python travesti):

USA: (Knock)
Saddam Hussein: Come in.
USA: Ah, Is this the right place for disarmament?
Saddam Hussein: I told you once that I've disarmed.
USA: No you haven't.
Saddam Hussein: I've already disarmed.
USA: When?
Saddam Hussein: Just now.
USA: No you didn't.
Saddam Hussein: Yes I did.
USA: You didn't
Saddam Hussein: I did!
USA: You didn't!
Saddam Hussein: I'm telling you I did!
USA: You did not!!
Saddam Hussein: Oh, I'm sorry, just one moment. Do you mean full disarmament
or just a couple of missiles?
USA: Oh, full disarmament.
Saddam Hussein: Ah, thank you. Anyway, I did.
USA: You most certainly did not.
Saddam Hussein: Look, let's get this thing clear; I quite definitely disarmed.
USA: No you did not.
USA: You didn't.
Saddam Hussein: Did.
USA: Oh look, this isn't compliance with UN Resolution 1441.
Saddam Hussein: Yes it is.
USA: No it isn't. It's just defiance.
Saddam Hussein: No it isn't.
USA: It is!
Saddam Hussein: It is not.
USA: Look, you just contradicted me.
Saddam Hussein: I did not.
USA: Oh you did!!
Saddam Hussein: No, no, no.
USA: You did just then.
Saddam Hussein: Nonsense!
USA: Oh, this is futile!
USA: I came here for a full accounting for destruction of your weapons.
Saddam Hussein: No you didn't; no, you came here for compliance.
USA: Compliance isn't just saying "I've disarmed."
Saddam Hussein: It can be.
USA: No it can't. Compliance is revealing and destroying weapons of mass
destruction in full view of U.N. inspectors.
USA: Yes it is! It's not just empty statements.
Saddam Hussein: Look, if I comply with the UN, I must say I've disarmed.
USA: Yes, but full disarmament isn't just saying "I've disarmed."
Saddam Hussein: Yes it is!
USA: No it isn't!
USA: Disarmament is an open process. Declarations of de-weaponizing absent
records or hard evidence of actual destruction of WMDs is useless.

Pause

USA: It is.
Saddam Hussein: Not at all.
USA: Now look.
Saddam Hussein: (Rings bell) Good Morning.
USA: What?
Saddam Hussein: That's it. Good morning.
USA: I was just getting started.
Saddam Hussein: Sorry, the inspections are done.
USA: That was never disarmament!
Saddam Hussein: I'm afraid it was.
USA: It wasn't.

Pause

Saddam Hussein: I'm sorry, but I'm not allowing inspections anymore.
USA: What?!
Saddam Hussein: If you want me to allow inspections, you'll have to pass
another UN resolution.
USA: Yes, but that was never compliance, just now. Oh come on!
Saddam Hussein: (Hums)
USA: Look, this is ridiculous.
Saddam Hussein: I'm sorry, but I'm not allowed to argue unless you've passed
another U.N. resolution.
USA: Oh, all right. (passes 18th resolution against Iraq)
Saddam Hussein: Thank you.

Pause

USA: Well?
Saddam Hussein: Well what?
USA: That wasn't really compliance, just now.
Saddam Hussein: I told you, I'm not going to allow inspections unless you've
passed a UN resolution.
USA: I just did!
Saddam Hussein: No you didn't.
USA: I DID!
Saddam Hussein: No you didn't.

hasåkul,
/dz
Citera
2004-01-13, 10:34
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Radarkontakt
Mycket bra Skrattade så att jag höll på att ramla av stolen

Den här fattade jag inte alls... Vad var det som var kul..

Tyckte inte heller den var så rolig men poängen var väl att han försökte dricka så snabbt som möjligt innan det uppdagades att han hade inga pengar att betala kalaset för
Citera
2004-01-13, 12:01
Medlem
Mr Radarkontakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Tyckte inte heller den var så rolig men poängen var väl att han försökte dricka så snabbt som möjligt innan det uppdagades att han hade inga pengar att betala kalaset för

Jaha då fattar jag... Du hade rätt, inge roligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in