2003-07-04, 14:25
Medlem
Hallå där....jo nu e d så att jag har lite undringar om Änglatrumpet...vad ger d för effekt..?hur mycket bör jag ta? kan jag blanda med tjack eller e? är effekten likt svamp,lsd ellr dmt, salvia?
tacksam för svar/Odhinn
Citera
2003-07-04, 17:07
Medlem
öhh salvia e en ganska kraftig vision. Det är inte en tryptamin som salvia lsd svamp dmt, när du tar lsd svamp dmt salvia är du fortfarande medveten om att det är en drog som orsakar effekterna det har du inte på datura, änglatrumpet. Ta det väldigt försiktigt och läs på *mycke* FÖRST, BÖRJA på www.erowid.org
Citera
2003-07-13, 13:24
Awaiting Email Confirmation
har för mig att änglatrumpet kan vara mäktigt giftiga....men visst du kan väll röka/käka lite så får vi se hur det var
Citera
2003-07-13, 13:30
Medlem
kezoos avatar
Det finns ett par liknande trådar, sök på änglatrumpet så hittar då på lite mer fakta..
Citera
2003-07-14, 18:32
Medlem
Ett tips, skippa änglatrumpet. Det är en mycket giftig växt, den kan kosta dig livet. Dessutom så har jag aldrig hört talas om någon som har haft en njutningsfylld upplevelse av datura. 48 timmars deliriösa mardrömmar har jag däremot hört många vittna om.

Ta en syra istället.
Citera
2003-07-15, 12:06
Medlem
Deleriums avatar
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=1825 <-- Woha, snacka om flippad trip! Blir lite smått sugen att prova. Men kan knappast tänka mig att det är värt det.
Citera
2003-07-15, 13:24
Medlem
kezoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delerium
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=1825 <-- Woha, snacka om flippad trip! Blir lite smått sugen att prova. Men kan knappast tänka mig att det är värt det.

Haha, vilken härlig text. ltie smått galna dom vart!!..
Citera
2003-07-16, 22:08
Medlem
Om livet är dig kärt... AVSTÅ! Det finns andra saker...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in