2026-06-21, 05:19
Medlem
Studsbolls avatar
Lindberg låter mer och mer som Arnstad lät när han var som bäst i gasen. "Vi har det värsta läget för demokrati sedan 30-talet" är rubriken på hans ledare i Aftonbladet idag. Det är lite märkligt att Lindberg inte inser att försöken att jämställa SD med stöveltrampande nazister är lite väl löjeväckande t o m för hans läsare.

https://www.aftonbladet.se/ledare/a/JOBaob/vi-har-det-varsta-laget-for-demokrati-sedan-30-talet
Citera
2026-06-27, 05:01
Medlem
Alltså idioten , mobbaren och nättrollet Anders Lindberg går verkligen bananas nu. Varför tar ingen tag i det hela och fan skrämmer honom eller något? Han får ju hålla på helt utan att någon konfronterar honom. Får säga precis vilka lögner som helst. Finns ingen jag hatar mer.
Citera
2026-06-27, 08:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Alltså idioten , mobbaren och nättrollet Anders Lindberg går verkligen bananas nu. Varför tar ingen tag i det hela och fan skrämmer honom eller något? Han får ju hålla på helt utan att någon konfronterar honom. Får säga precis vilka lögner som helst. Finns ingen jag hatar mer.

Visst är det hemskt att vi inte har mediecensur i Sverige som ni har i ditt hemland
Citera
2026-07-07, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Visst är det hemskt att vi inte har mediecensur i Sverige som ni har i ditt hemland

JAg är så blond och svensk man kan bli . Men ANders mobbaren Lindberg går över precis alla gränser som redaktionschef. Helvete vilket jävla as han är . Lögnaktigt mobbande nättroll. Måste vara många som är så sjukt less på fanskapet , även i hans patetiska familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in