2017-08-17, 22:07
Medlem
Jag mår fysiskt illa när jag läser Lindbergs svammel i dagens AFA-blad. En sådan här kväll när människor massakrerats i Barcelona, anstränger han sig att dra upp det gamla fallet där några kriminella as med nazistiska sympatier gick lös på John Hron. Omkring detta bygger han en bild att våldsbejakande nazism skulle vara vårt samhälles största problem.

http://www.aftonbladet.se/ledare/a/bpM1k/i-dag-for-22-ar-sedan-mordades-john-hron

Sista meningen är riktigt smaklös, där han nämner att graven skändas regelbundet. Jag tycker Lindbergs krönika är en skändning av John Hrons minne och allmänt mänskligt förnuft. Karln har ingen skam i kroppen.
Citera
2017-08-17, 22:23
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Lindberg vet innerst inne att han delar samma värderingar som de muslimska männen bakom ratten på Drottninggatan i Stockholm och nu i Barcelona. Kanske logiskt, i nån mening, då att han samma kväll går till attack på nazisterna som i hans hjärna nu stormar fram i horder i europa och våldtar,rånar och kör över folk med bilar.
Citera
2017-08-18, 09:23
Medlem
Anders Lindberg bär ansvar för en stor del av de sk utmaningarna (dvs stora problem)Svea nu står inför.
Han har haft ett betydande inflytande pga hans roll som ledarskribent för en av landets största tidningar
under flera år .
Hans förespråkande om i stort sett fri invandring från mestadels våldsamma klankulturer, har givit
oss rekord i hedersvåld våldtäkter våldsam gängkriminalitet,bilbränder paralellsamhällen, stenkastning mot
polis ambulans brandkår och även massor av nu återvändande is terrorister. Är han nöjd ?
Kanske, men väldigt många och det är många i Sverige står idag långt väldigt långt ifrån hans åsikter.
Citera
2017-08-18, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
Det ironiska i sammanhanget är allt det Anders anklagar andra för, Alice för opinionsjournalistik, ovetenskapliga artiklar, press som förtiger sanningen, lugenpresse etc etc. Allt detta har Anders själv byggt hela sin journalistik på.

Frågan är vad Anders lider av? Jag börjar på allvar tro att han har nån störning som hindrar honom att se verkligheten. Har han ingen chef som kan avbryta denna fars?

Det verkar eskalera nu...

Han kanske mycket väl förstår det. Men också förstår att hela hans arbete bara går ut på att ljuga, och att ljuga om att han inte ljuger.
Citera
2017-08-21, 21:35
Medlem
Vedklyvens avatar
Pladderautomaten Lindberg var i SVT Aktuellt ikväll.

Alla Afganska "Flyktingbarn" ska få stanna i Sverige.
Citera
2017-08-21, 21:39
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven

Han borde ju ta hand om ett 10 tal i sitt hem om han ska vara så god tycker jag. Äckliga människokryp
Citera
2017-08-21, 22:47
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven

Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Han borde ju ta hand om ett 10 tal i sitt hem om han ska vara så god tycker jag. Äckliga människokryp

Lindberg är inte ens rolig att lyssna på längre, hans "allt till alla utan konsekvenstänk" börjar bli rätt trist. Lindberg är mer intresserad av att utlänningar ska få ett bättre liv än att svenskarna ska få det. Då har man tappat greppet, jag tror inte gammelsossarna utanför södermalm som utgör läsarbasen håller med honom.
Citera
2017-08-21, 22:56
Medlem
LivingOnlyOnces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Lindberg är inte ens rolig att lyssna på längre, hans "allt till alla utan konsekvenstänk" börjar bli rätt trist. Lindberg är mer intresserad av att utlänningar ska få ett bättre liv än att svenskarna ska få det. Då har man tappat greppet, jag tror inte gammelsossarna utanför södermalm som utgör läsarbasen håller med honom.

Jag tror inte ens de mest flyktingliberala invånarna på Södermalm kommer hålla med honom särskilt länge till. Jag tror inte demonstrationen på Medborgarplatsen vinner stöd utanför den redan frälsta gruppen anhängare.
Citera
2017-08-21, 23:08
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Lindberg åker fast med att ljuga om siffror Han är helt bränd i huvudet. Vilken pajas.

Citat:
Ursprungligen postat av Anders Lindberg
Det pinsamma är att M är så besatta av invandring att de trots att så få kommer ändå hela tiden skärper retoriken.

Hoppas C går er om snart

https://mobile.twitter.com/ViktorBanke/status/899736152822951941
Citera
2017-08-22, 01:13
Medlem
Klosss avatar
Frågan som borde ställas är varför denna dåre får Tv-tid trots hans ständiga haverier? Han är ju fullständigt slut i huvudet hela karln.
Citera
2017-08-22, 06:39
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Frågan som borde ställas är varför denna dåre får Tv-tid trots hans ständiga haverier? Han är ju fullständigt slut i huvudet hela karln.
Han får TV-tid av samma anledning som Wiehe fick stå o sjunga en flyktingsång i Opinion förra veckan, som varför Gudrun Schyman allt som oftast plockas in i någon morgonsoffa eller tyckarprogram trots att hennes parti varken är i Riksdagen eller samlar mer än 3% väljarsympatier. Eller av samma anledning som att det nästan alltid är någon från Mp eller V som får uttala sig eller kommentera något dagsaktuellt i nyheterna. Av samma skäl som att Kakan får återkommande uppdrag i både SR och SvT, trots att hon brändes av folkopinionen i samband med att hon av någon outgrundlig anledning getts uppdraget att fronta kampanjer både för Cancerfonden och svenska Audi!

Svensk massmedia är EXTREMT vänstervridet i jämförelse med alla andra europeiska länder. Här har man utan att blinka våldsvänstern inne i finrummen. Personer som av våra grannländer ställts under bevakning av säkerhetstjänst och regelbundet kontrollerats, sitter i Sverige i tyckarsoffan i rikstelevisionen och tillåts ofiltrerat sprida sin skit rätt ut i stugorna! Allmänheten har ingen aning om hur illa det är, för man informeras inte om vilka gökar det är man har framför sig! Hur ofta händer det inte att "mannen på gatan" som får en mikrofon under fejjan för att lägga en kommentar om något ur ett "vanligt folk"-perspektiv, visar sig vara fackliga aktivister, partianknutna vänsterextremister eller liknande? Det är ju snarare regel än undantag!!

Massmedia i Sverige är så riggade, så totalt riggade! Chefen för Svt är en fd organiserad vänsterextremist! Vi har folk som dömts för terrorbrott (stödde Baader/Meinhof-aktion i Sverige!) på höga positioner i TV-huset! Vi har personer som MÖRDAT av politiska motiv som jobbar på DN!!

DÄRFÖR sitter den här jävla dåren och tycker i TV! DÄRFÖR!
Citera
2017-09-01, 11:49
Medlem
Anders Lindberg om Polen.

"Den nationalkonservativa ideologin är oförenlig med frihet och mångfald. Nationalismen har ännu en gång visat sig vara det öppna samhällets fiende."

"All makt samlas hos partiets toppskick, över staten, medierna, kulturlivet och historieskrivningen. Oppositionen häcklas och hånas"

http://www.aftonbladet.se/ledare/a/ldJV3/hogern-i-polen-later-som-kommunisterna

Lindberg har ingen sjukdomsinsikt. Tragisk typ. Hjälte på Södermalm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in