• 1
  • 2
2015-06-24, 03:51
Medlem
Nu har det skett igen, för dryga 2 veckor sedan så blev jag ratad för min kuk, igen.

Det kanske är lika bra att gå i celibat och ignorera ett av de mänskliga behoven, för jag duger ju inte som jag är.

Var ute med en vän och festade och träffar en riktigt snygg tjej ute på krogen, skulle helt klart säga att hon är en 8a i alla fall. (Brunett, stora tuttar, stor rumpa och liten midja samt ett fint ansikte).

Vi pratar om allt och inget och börjar till sist strula och tafsa på varandra.

(Det kändes förövrigt som om hon gång på gång försökte kolla / få någon inblick i hur stor min kuk var, när vi strulade asså, så tittade hon ofta mot mitt skrev, alltså så ofta att jag tom la märke till det).

Senare bestämmer vi oss för att dra hem till henne.

Väl hemma hos henne så lägger vi oss på soffan och börjar strula mer, känner att båda är sjukt kåta.
Jag börjar pulla henne och hon är hur våt som helst, 3 fingrar var inte något problem att få in i henne.

Nu tar jag av mig mina byxor och hon ser min kuk, det är nu jag märker en skillnad i stämningen i luften, hon typ tar bort min hand från sin fitta och mumlar något om att jag kanske borde gå.
Helt plötsligt ska hon tydligen upp tidigt nästa dag. Detta kändes som ett slag i ansiktet.

Jag undrar vad problemet är men får inget vidare svar, så tar på mig mina kläder och tar en taxi hem till mig, lägger mig med sjuklig ångest och mår skit.

Har denna skiten hänt någon annan? Sitter och funderar på vad fan problemet med denna tjejen var?
Ser ingen annan anledning att hon skulle dissa mig annat än min kuk, har förövrigt hänt en nästan identisk situation innan med en annan tjej.

För att undvika onödiga frågor, min hygien är tiptop så luktar inte skit om kuken eller något sådant.

Vet även att Flashbackare gillar att gotta sig i andras olycka och att många säkert undrar hur liten min kuk är, kan säga att den är under medel i både längd och omkrets. 10/10 är nog rätt.

Har detta hänt någon av er killar?
Ni tjejer som hänger på Flashback, gör ni sånt här?
Senast redigerad av safarihallon 2015-06-24 kl. 03:58. Anledning: förtydlingande orsaker
Citera
2015-06-24, 04:47
Medlem
Bdonks avatar
Det har hänt två gånger säger du, men hur många gånger har det INTE hänt, alltså att det inte har varit problem med någon tjej som hängt upp sig på storleken?

Om nu någon enstaka tjej dissar dig för att dom tycker att din kuk är för liten men om samtidigt många andra tjejer inte gör det så är det väl ändå tillräckligt bra att många andra tjejer vill vara med dig?
Citera
2015-06-24, 05:00
Medlem
Hade förmodligen mer med henne att göra. Är man kåt, och det bara är ett one night stand så brukar man väl köra på ändå. En gång, som sagt, har du för liten kuk blir det ingen andra gång (vilket det förmodligen inte hade blivit ändå pga one night stand-grejen). Ungefär så jag hade reagerat iaf, storleken har betydelse tyvärr.
Citera
2015-06-24, 05:32
Medlem
Jag lider med dig, fyfan alltså
Inte lätt att vara utan fb-kuk dessa dagar.
Citera
2015-06-24, 05:47
Medlem
elastikmandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av safarihallon
Nu har det skett igen, för dryga 2 veckor sedan så blev jag ratad för min kuk, igen.

Det kanske är lika bra att gå i celibat och ignorera ett av de mänskliga behoven, för jag duger ju inte som jag är.

Var ute med en vän och festade och träffar en riktigt snygg tjej ute på krogen, skulle helt klart säga att hon är en 8a i alla fall. (Brunett, stora tuttar, stor rumpa och liten midja samt ett fint ansikte).

Vi pratar om allt och inget och börjar till sist strula och tafsa på varandra.

(Det kändes förövrigt som om hon gång på gång försökte kolla / få någon inblick i hur stor min kuk var, när vi strulade asså, så tittade hon ofta mot mitt skrev, alltså så ofta att jag tom la märke till det).

Senare bestämmer vi oss för att dra hem till henne.

Väl hemma hos henne så lägger vi oss på soffan och börjar strula mer, känner att båda är sjukt kåta.
Jag börjar pulla henne och hon är hur våt som helst, 3 fingrar var inte något problem att få in i henne.

Nu tar jag av mig mina byxor och hon ser min kuk, det är nu jag märker en skillnad i stämningen i luften, hon typ tar bort min hand från sin fitta och mumlar något om att jag kanske borde gå.
Helt plötsligt ska hon tydligen upp tidigt nästa dag. Detta kändes som ett slag i ansiktet.

Jag undrar vad problemet är men får inget vidare svar, så tar på mig mina kläder och tar en taxi hem till mig, lägger mig med sjuklig ångest och mår skit.

Har denna skiten hänt någon annan? Sitter och funderar på vad fan problemet med denna tjejen var?
Ser ingen annan anledning att hon skulle dissa mig annat än min kuk, har förövrigt hänt en nästan identisk situation innan med en annan tjej.

För att undvika onödiga frågor, min hygien är tiptop så luktar inte skit om kuken eller något sådant.

Vet även att Flashbackare gillar att gotta sig i andras olycka och att många säkert undrar hur liten min kuk är, kan säga att den är under medel i både längd och omkrets. 10/10 är nog rätt.

Har detta hänt någon av er killar?
Ni tjejer som hänger på Flashback, gör ni sånt här?
när man jagar dessa one night stand brudar, ser de nog gärna stora kukar, försök hitta någon stabilare typ, då slipper du bli sårat. Min är inte större.
Citera
2015-06-24, 06:50
Medlem
Ghastens avatar
Ja trist att sånt händer. Fan jag vet inte hur jag hade reagerat om det hade hänt. Men som sagt tjejer är ju porrskadade nuförtiden och tror att 22 är medel och inget under kommer in i deras sönder k**llade fittor.
Citera
2015-06-24, 07:58
Medlem
Nej, aldrig dissat en kille p.g.a hans kukstorlek. Men så brukar det inte vara "inga problem att få in 3 fingrar." Låter som att hon borde göra lite knipövningar istället för att fokusera på kukstorleken.
Citera
2015-06-24, 08:06
Medlem
Roedoress avatar
Inte för att den blir större men är du rakad? Se annars till att vara det. Då "växer" den nån centimeter.

Kan säga att det är ingen dans på rosor att ha 19x16 heller. Fittan blir trängre = svårt att hålla sig.

Jag får riktiga problem att hålla mig när tjejen är förjävla trång eller kör nån slags knipövning under sexet. Då får man avbryta innan det går och man får köra oralsex eller fingra istället. Det blir inget porrfilmsknullande i timmar då direkt. Och tjejen är ju så där hyfsat nöjd...
Citera
2015-06-24, 09:53
Medlem
Varför bry sig om vad en full slampa tycker?
Du verkar ha fått ett hjärnspöke att alla tittar hur stor din snopp är så fort de träffar dig, så är det troligen inte.
Kukstorleken är nog bara i ditt huvud.
Efter en bläcka så luktar man troligen inte gott där nere, även om man var nytvättad när man gick ut.

Du har säkert pissat ner dig själv när du missade urinoaren på krogen.

Eller så nyktrade tjejen till för att du pullade henne för hårt så det gjorde ont. Hon fick se vilken lodare du såg ut att vara o tänkte "vad fan håller jag på med, Jag är en 8:a och blir pullad av en 3:a"

Eller så stod hennes pojkvän i dörröppningen men eftersom du var aspackad så såg du inte detta.

Eller så pullade du glipan mellan soffkuddarna och det var därför du fick in tre fingrar.

Det sista scenariot är mest troligt och det var därför du fick dra.

Kan ju vara vad som helst. Vem vet vad hon tänkte på?
Citera
2015-06-24, 10:16
Medlem
enmaestros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roedores
Inte för att den blir större men är du rakad? Se annars till att vara det. Då "växer" den nån centimeter.

Kan säga att det är ingen dans på rosor att ha 19x16 heller. Fittan blir trängre = svårt att hålla sig.

Jag får riktiga problem att hålla mig när tjejen är förjävla trång eller kör nån slags knipövning under sexet. Då får man avbryta innan det går och man får köra oralsex eller fingra istället. Det blir inget porrfilmsknullande i timmar då direkt. Och tjejen är ju så där hyfsat nöjd...

Alltså - word..
Ofta hänt att man fått avbryta en stund och ta en pill-paus.

TS:

Låter ju jäkligt trist och det tar säkert mer psykiskt än vad de flesta tror. Viktigaste är att du fortsätter jaga mus tycker jag. Det finns många som inte klarar av stora kukar - sen om det är lätt eller svårt att hitta vettifan..

Hade en tjejkompis som var extremt trång (inte som jag testkört, men ryktet spred sig) som hade ordentliga problem med sin bf, som också var medel. Kanske lite längre än dig men ungefär samma i övrigt. Det slutade med att tjejen la ner killar och satsade på tjejer (?! - sen om hon gjorde de för kukar eller fittor skiter jag i)

Det är såna tjejer du ska rädda!
Ut igen!
Citera
2015-06-24, 10:18
Bannlyst
pratar vi micro? typ 2cm?
Citera
2015-06-24, 12:11
Medlem
Katzyns avatar
Säger inte att det är OMÖJLIGT att det var för att kuken var för liten.

Men som tjej tycker jag det verkar mycket troligare att du fick gå för att du drog fram snorren överhuvudtaget. Du kanske tolkade situationen att ni varit helt över varandra och gått så pass långt som att det var givet att ni skulle knulla. Medan tjejen antagligen var typen som "inte har sex på första träffen" och inte alls tyckte att det var samma sak att du hade tre fingrar i hennes fitta som att faktiskt "göra det". Hon såg antagligen att du tyckte att det var lämpligt att dra ner brallorna och ta fram kuken utan att fråga som att du helt missuppfattat situationen och trodde att hon var en HORA eller nått...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in