Nu har det skett igen, för dryga 2 veckor sedan så blev jag ratad för min kuk, igen.
Det kanske är lika bra att gå i celibat och ignorera ett av de mänskliga behoven, för jag duger ju inte som jag är.
Var ute med en vän och festade och träffar en riktigt snygg tjej ute på krogen, skulle helt klart säga att hon är en 8a i alla fall. (Brunett, stora tuttar, stor rumpa och liten midja samt ett fint ansikte).
Vi pratar om allt och inget och börjar till sist strula och tafsa på varandra.
(Det kändes förövrigt som om hon gång på gång försökte kolla / få någon inblick i hur stor min kuk var, när vi strulade asså, så tittade hon ofta mot mitt skrev, alltså så ofta att jag tom la märke till det).
Senare bestämmer vi oss för att dra hem till henne.
Väl hemma hos henne så lägger vi oss på soffan och börjar strula mer, känner att båda är sjukt kåta.
Jag börjar pulla henne och hon är hur våt som helst, 3 fingrar var inte något problem att få in i henne.
Nu tar jag av mig mina byxor och hon ser min kuk, det är nu jag märker en skillnad i stämningen i luften, hon typ tar bort min hand från sin fitta och mumlar något om att jag kanske borde gå.
Helt plötsligt ska hon tydligen upp tidigt nästa dag. Detta kändes som ett slag i ansiktet.
Jag undrar vad problemet är men får inget vidare svar, så tar på mig mina kläder och tar en taxi hem till mig, lägger mig med sjuklig ångest och mår skit.
Har denna skiten hänt någon annan? Sitter och funderar på vad fan problemet med denna tjejen var?
Ser ingen annan anledning att hon skulle dissa mig annat än min kuk, har förövrigt hänt en nästan identisk situation innan med en annan tjej.
För att undvika onödiga frågor, min hygien är tiptop så luktar inte skit om kuken eller något sådant.
Vet även att Flashbackare gillar att gotta sig i andras olycka och att många säkert undrar hur liten min kuk är, kan säga att den är under medel i både längd och omkrets. 10/10 är nog rätt.
Har detta hänt någon av er killar?
Ni tjejer som hänger på Flashback, gör ni sånt här?