Jag r en 100% fysiskt frisk mnniska, allts jag lider varken av ADHD, Epilepsi, cancer eller vad man nu kan hitta p. Jag r dock deprimerad och jag r nu inne p min tredje medicin fr att f bukt p sjlvmordstankarna. Jag r ordinerad 120mg varje dag, och hrom dagen s glmde jag av helt att ta cymbaltan.
Senare samma dag s kom det som jag tror var konsekvensen - ett rejlt krampanfall. Jag tappade medvetandet och stnade hgt och vldsamt i 20 minuter och krampade under hela tiden. Ambulansen krde med blljus i 180km/h till mig och till sjukhuset fr dom trodde att jag ftt en hjrnbldning.
Det togs alla tester man kan tnka sig, dom rntgade hela kroppen och skannade hjrnan osv osv, men allting sg bra ut och inget var fel med blodet eller urinen (drogtest). Jag sov kvar p sjukhuset och blev utskriven direkt p morgonen, och nu sitter jag hr 2 dagar efter och r helt terstlld.
Men, vad berodde krampanfallet p? Bde jag och doktorn spekulerar i att kroppen s pltsligt inte fick i sig mer cymbalta nr den redan var s van vid maxdosen att den helt enkelt sa ifrn. Vad sger flashback om detta?