• 1
  • 2
2015-06-22, 16:47
Medlem
meramans avatar
Vet ej om det är påhittat eller om det existerar, men har hört följande:

Att folk som gillar anonymsex bokar träffar via olika forum och sedan möts på en plats dom kommit överens om och har sex utan att prata med varandra. Man vet bara varandras alias från forumet inget mer.

Så nu indrar jag:
1 påhitt eller sanning?
2 någon som har erfarenhet av detta? Berätta?
3 vilka forum raggar man i så fall på?
4 skulle du kunna tänka dig göra något sådant?
Citera
2015-06-22, 17:13
Medlem
Har inte koll, däremot skulle jag kunna tänka mig det i dagsläget. Jag och pojkvännen har tagit en paus just nu och jag har ett stort behov av närhet.
Citera
2015-06-22, 17:45
Medlem
Xfiless avatar
Haha expressen skrev om detta för en månad sedan

http://www.expressen.se/gt/ridskolan...oten-i-skogen/
Citera
2015-06-22, 17:57
Medlem
SpaceAlienWorlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CocaCola86
Har inte koll, däremot skulle jag kunna tänka mig det i dagsläget. Jag och pojkvännen har tagit en paus just nu och jag har ett stort behov av närhet.

Rip inbox.

Till TS: Det skulle inte förvåna mig, när det kommer till det sexuella så är människor lite halvt rubbade, det finns inga gränser öht. Om det finns folk som tänder på bajs och dränka spädbarn i toaletter så finns det nog folk som gillar anonymt sex.
Citera
2015-06-22, 19:03
Medlem
Klart det existerar men det finns väl vettigare sätt att göra det på utan att spänningen och grejen försvinner, så man blir tryggare.
Gjort det ett antal ggr, även om jag aldrig följt din mall exakt, å andra sidan har jag nog varit värre...
Ingenting jag har lust att tala om dock och idag är sex...ja..herregud, ingenting ju, fan, 60-talet var moralens högtid ty då var det ju ganska normala grejer man gjorde, nu...nej...kicka lite för f-n
Senast redigerad av Syntocinon 2015-06-22 kl. 19:07.
Citera
2015-06-22, 19:07
Medlem
Skiljer sig väl knappast mycket mot ons egentligen. Dock känns detta betydligt osäkrare, vilket kanske är en av de bidragande anledningarna till att folk tänder på det.
Citera
2015-06-22, 19:09
Medlem
Puffpinglans avatar
Det är väl inte som man verkligen känner någon man träffar på krogen och har sex med. Det är egentligen också anonymt.
Citera
2015-06-22, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Haha expressen skrev om detta för en månad sedan

http://www.expressen.se/gt/ridskolan...oten-i-skogen/
Det där är ett rätt väldokumenterat fenomen, finns bla en del trådar om det här på fb.

Här är en tråd om ämnet, med bilder dessutom: (FB) Knullhusen mitt skogen
Senast redigerad av Aaxcon 2015-06-22 kl. 19:20.
Citera
2015-06-22, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aaxcon
Skiljer sig väl knappast mycket mot ons egentligen. Dock känns detta betydligt osäkrare, vilket kanske är en av de bidragande anledningarna till att folk tänder på det.
Är man smart så kan det vara mkt mkt säkrare. Det är grejen, ät kakan och ha kvar den.
ONS från krogen skulle jag aldrig våga...
Citera
2015-06-22, 20:16
Medlem
Katzyns avatar
Det låter väldigt farligt. Om man inte har någon som helst möjlighet att utvärdera den andres personlighet eller egenskaper på förhand eller har några identifikationsuppgifter låter det ju som ett helt otroligt bra sätt för våldtäktsmän, sadister och mördare att hitta offer.
Citera
2015-06-22, 20:40
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceAlienWorld
Rip inbox.

Till TS: Det skulle inte förvåna mig, när det kommer till det sexuella så är människor lite halvt rubbade, det finns inga gränser öht. Om det finns folk som tänder på bajs och dränka spädbarn i toaletter så finns det nog folk som gillar anonymt sex.
Det låter på dej som att du är avogt inställd till anonymsex.
Citera
2015-06-22, 22:30
Medlem
moohs avatar
Om detta vore sant och samtidigt kunde komma med en garanti att det vore ofarligt, skulle jag varmt välkomna det.
Problemet är att man inte vet om det verkligen är "lilla Malin, 18 år, D-kupa" som dyker upp på den anonyma träffen eller om det är "Håriga Harry, 39 år, brasiliansk jujutsu-expert och gay strypsex-sadist".
Om jag GARANTERAT kunde träffa tjejer som verkligen var de de utgav sig för att vara för denna typ av aktivitet skulle jag gärna göra det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in