• 1
  • 2
2005-10-15, 21:34
Medlem
berranisses avatar
Jag fattar inte varför man piercar eller tatuerar man sig.
Man ser en snygg ung, sexig tjej och så upptäcker man att hon är tatuerad eller piercad. Snacka om att bli avtänd!

Varför är det så häftigt att förstöra sin kropp?
Citera
2005-10-15, 21:42
Medlem
MisterGGs avatar
Ja du.. Smaken är som baken helt enkelt..
Citera
2005-10-15, 22:04
Medlem
De blir tvingade av sina föräldrar
Nä men alla tycker ju olika. Vissa kanske tycker att det är snyggt med tatueringar medans andra som dej blir avtända.
Vissa kanske inte förstår hur du kan bära de skitfula kläderna du bär, medans andra tycker att det ser snyggt ut.
Citera
2005-10-16, 02:31
Medlem
arlaharens avatar
Det är ett bra sätt att sålla bort spånhuvuden.
Blir du avtänd för att en 10-poängare har hål i öronen är hon nog inte så intresserad av dig heller.

Smidigt va?
Citera
2005-10-16, 02:34
Medlem
Tja, när det gäller tatueringar så kanske man tatuerar in ett motiv som betyder mycket av någon anledning för att visa hur mycket det betyder. Däremot piercing vet jag inte, dom tycker väl det är snyggt helt enkelt?
Citera
2005-10-16, 03:07
Avstängd
moshans avatar
För att du ska ha något att fråga om
Citera
2005-10-16, 09:43
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Berranisse:

Citat:
Jag fattar inte varför man piercar eller tatuerar man sig.
Man ser en snygg ung, sexig tjej och så upptäcker man att hon är tatuerad eller piercad. Snacka om att bli avtänd

Ja du, det fattar inte jag heller. Tatueringar ser bara billigt ut och en massa plåtskrot i ansiktet, vad är vitsen som sagt?

Jag gjorde dessvärre själv en del tattor i min ungdom och det ångrar jag idag. Jobbade på sjön en period och trodde väl att jag var tuff eller något. Helidiotiskt! Ett jävla klassmärke är det och jag får ideligen svara på frågan om jag har jobbat på sjön eller suttit på kåken.
Citera
2005-10-16, 10:09
Medlem
Arsedestroyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Berranisse:

Ja du, det fattar inte jag heller. Tatueringar ser bara billigt ut och en massa plåtskrot i ansiktet, vad är vitsen som sagt?

Jag gjorde dessvärre själv en del tattor i min ungdom och det ångrar jag idag. Jobbade på sjön en period och trodde väl att jag var tuff eller något. Helidiotiskt! Ett jävla klassmärke är det och jag får ideligen svara på frågan om jag har jobbat på sjön eller suttit på kåken.

Lustigt, bor du i en bonnhåla full av trångsynta rednecks?
Jag har närmare 70% av överkroppen tatuerad (bla händer och hals) och jag har inte fått den frågan dom senaste 15 åren.
Citera
2005-10-16, 10:21
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Arsedestroyer:

Citat:
Jag har närmare 70% av överkroppen tatuerad (bla händer och hals) och jag har inte fått den frågan dom senaste 15 åren.

Jag gjorde mina för ca 22 år sedan, det var på billiga studios i Rotterdam, Köpenhamn och liknande ställen och några är handgjorda av något jävla fyllo med ombyggd rakapparat. Då kan du ju tänka dig själv!
Som tur är gjorde jag bara sex stycken (sex för många i och för sig) men flera av dem sitter på insidan av underarmarna och är svåra att dölja.

Men å andra sidan så tycker jag nästan att de nya tatureringarna ser löjliga ut på något sätt, för perfekta. Ser inte äkta ut helt enkelt.
Men va fan, idag är det tuffare och mer unikt att INTE ha några tatueringar!
Citera
2005-10-16, 14:48
Medlem
Arsedestroyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Men va fan, idag är det tuffare och mer unikt att INTE ha några tatueringar!

Det ligger lite i det du säger, jag gjorde första 85/86 tror jag och då var det kanske lite ovanligare än idag, idag så är ju varenda kotte gaddad nästan.

Fula gaddningar gjorda med suspekta apparater haha, känner igen det.
Har några grejjer som polare har gjort med egenhändiga uppfinningar samt några som är gjorda i London, Toprremolinos, Belgrad och Krakow, behöver jag skriva att dom är övertatuerade idag ;-).

/ Cheers
Citera
2005-10-16, 14:52
Medlem
Heinzes avatar
Jag tycker att det är läckert när en tjej har piercad navel om hon har snygg mage. Likaså en piercad tunga på en tjej är nice, dock inte på alla. Har även haft tjejer som har haft piercade bröstvårtor, är inte jätteförtjust i det.

Vissa tatueringar är nice, vissa undrar man hur de tänkte.
Citera
2005-10-16, 15:57
Medlem
Princans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arsedestroyer
Lustigt, bor du i en bonnhåla full av trångsynta rednecks?
Får du något jobb då med tatueringar på halsen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in