2005-10-15, 21:08
Medlem
LadyTieras avatar
Hoppas någon annan följer det amerikanska schemat? om du inte gör det så läs inte vidare det är rejäl spoilervarning.

Jag var halvsäker på att christian (dr.troy) överlevde Carvers attack, men när jag såg första avsnittet så blev jag rejält chockad, bra gjort..jag trodde verkligen på det.

Nu har jag en tanke...tror ni att den nya medarbetaren är the carver??? jag fick den iden nyss.
Citera
2005-10-16, 07:13
Medlem
Mack Bolans avatar
Ja, det känns ju som om det antingen är den nya doktorn eller polisbruden, som ju också känns rätt suspekt.
Citera
2005-10-16, 12:29
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mack Bolan
Ja, det känns ju som om det antingen är den nya doktorn eller polisbruden, som ju också känns rätt suspekt.
mmm..men han hade penis? kanske strap on då? lite omständigt
Citera
2005-12-19, 10:27
Medlem
Capones avatar
Den här tråden var det inte mycket liv i...

Jag såg senaste avsnittet häromdan, alltså S03E12, måste säga att det var ett av de sämsta hittills. En massa sentimentalt dravel som drog ut på tiden, t.ex när Julia snackade med kärringen som var med i flygolyckan.

Det enda avsnitt som möjligen varit sämre är det där som skildrar Julias dröm medan hon är nedsövd för operation. Sjukt trist, hatar den typen av avsnitt. Handlingen står bara stilla.
Citera
2005-12-20, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mack Bolan

Men polisbruden blev ju offer för Carvern så det kan nog inte vara hon. Sen känns det att Quentin är alldeles för uppenbart.
Carvern ska ha varit med i första säsongen sägs det. Det är dessutom Julian McMahon och den andra snubben (Sean) sagt i nån intervju.

Min gissning på Carvern är Bobolit, men han känns också lite för uppenbar om man tänker på hur bra de som skriver serien är.
Citera
2005-12-20, 21:37
Medlem
Var laddar ner ni ner era avsnitt? Är på jakt efter episod 13 men piratebay är ju för jävla segt, får aldrig kontakt med trackern nu för tiden.

http://thecarver.ytmnsfw.com/

Värt att kika på!

EDIT:

Om någon vänlig själ har avsnittet, adda mig på msn, pyjamasfunk@hotmail.com, har upp till episod 12 och vet ej vart jag får ner de senaste... Kommer vara evigt tacksam!
Citera
2005-12-21, 11:31
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jest
Var laddar ner ni ner era avsnitt? Är på jakt efter episod 13 men piratebay är ju för jävla segt, får aldrig kontakt med trackern nu för tiden.

Jag hittade avsnitt 13 på DC. Del 14 borde komma idag tror jag...
Citera
2005-12-21, 12:33
Medlem
Deuteriums avatar
Sitter som en hök och kollar på TPB. Enligt förra avsnittet så ska man få reda på vem som är The Carver nu Vilket är såååååå spännande
Citera
2005-12-22, 16:39
Medlem
Såg precis det sista avsnittet

och

The Carver är....

Jag laddade avsnittet från mininova.org

edit: la till var jag laddade ned
Citera
2005-12-22, 16:55
Medlem
Det var faktiskt skönt att äntligen få reda på vem The Carver är. Samt de hade gjort det rätt bra så man hade svårt att gissa vem det är.

Jag trodde starkt på den gamla jude läkarn han med krullet som förlorade sin "practice" efter hund operationen.

Men nu var denna säsongen klar, tror jag den är iaf. Så får man vänta sig nya intressanta avsnitt i nästa säsong, undrar hur de spinner detta.

Citera
2005-12-23, 08:56
Medlem
Capones avatar
Hoppas inte det blir fler säsonger, jag tycker det har blivit sämre och sämre.

Det som var kul att följa var ju Christians dekadenta sexvanor, carver-historien hade passat bättre i "Murder she wrote" eller valfri annan skitdeckare.
Citera
2006-05-14, 22:15
Medlem
filofaxs avatar
Jag vill inte heller att det ska bli fler säsonger.. Har blivit lite väl sjukt vid det här laget. Kan så mycket mer hända? Själv får man inte tag på ett enda ansvnitt från säsong tre, utan får kolla på TV istället. Kan inte hålla mig till sista avsnittet så jag frågar här:

Edit: Haha.. Tänkte inte på att det var längesen någon skrivit här.. Jaja.. om någon hör mig därute: Vad sjutton hände i sista avsnittet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in