Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Jag vill inte heller att det ska bli fler säsonger.. Har blivit lite väl sjukt vid det här laget. Kan så mycket mer hända? Själv får man inte tag på ett enda ansvnitt från säsong tre, utan får kolla på TV istället. Kan inte hålla mig till sista avsnittet så jag frågar här:
Edit: Haha.. Tänkte inte på att det var längesen någon skrivit här.. Jaja.. om någon hör mig därute: Vad sjutton hände i sista avsnittet?
Hur avslöjades the carver? Vem av de två var det som hade begått övergreppen mot Dr Troy? Blir det nåt mellan Dr Troy och den där heta poliskvinnan? Vad var Kits motiv till att slajsa flickorna?? Ih! Frågorna hopar sig. Besvara de ni orkar
Edit: Haha.. Tänkte inte på att det var längesen någon skrivit här.. Jaja.. om någon hör mig därute: Vad sjutton hände i sista avsnittet?
Eftersom denna tråd handlar om amerikanska sändningarna som har redan sänts så skippar jag spoiler taggarna.
The Carver eller i detta fallet Dr. Costa visade sig själv till Dr. Troy och Dr. McNamara efter att han sövt ner de och bundit fast de.
Kommer inte ihåg om de sa vem som gjorde övergreppet mot Dr. Troy.
Kit försvinner med Dr. Costa till Spanien. Sean och Christian fattar ju till slut även vad som egentligen hände så att det skulle nog inta varit smart för henen att stanna.
Kit var Dr Costas syster och hjälpte han att utföra det han ville.
Carvern blev avslöjad som sagt och sen kom Kit och sköt han. Men de spelade bara och han var inte död. De flyttade till Malaga tror jag det var.
Där har du lite svar