• 1
  • 2
2015-06-20, 00:43
Medlem
OnlyHates avatar
Är det för att kuken är svart & stor som de attraheras eller för att det är en svart man?
Frågade en tjej kompis och hon sa att det är för att det är annorlunda och känns "djuriskt" att knulla med en stor svart man. En annan tjej sa att hon gillade att se en svart kuk åka in och ut ur hennes vita fitta. Självklart är det olika från person till person men den gemensamma nämnaren är att väldigt många tjejer vill eller har testat svart kuk även om de inte erkänner detta - VARFÖR?

Många säger att dom gärna knullar med en svart man men vill inte bli tillsammans med en.
Vad är det som lockar så mycket med en neger/mulatt kuk?

Det är inte samma sak som att tjejer gillar araber/turkar övriga blattar utan nu menar jag just NEGER eller MULATT kukar.
Citera
2015-06-20, 01:52
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHate
Är det för att kuken är svart & stor som de attraheras eller för att det är en svart man?
Frågade en tjej kompis och hon sa att det är för att det är annorlunda och känns "djuriskt" att knulla med en stor svart man. En annan tjej sa att hon gillade att se en svart kuk åka in och ut ur hennes vita fitta. Självklart är det olika från person till person men den gemensamma nämnaren är att väldigt många tjejer vill eller har testat svart kuk även om de inte erkänner detta - VARFÖR?

Många säger att dom gärna knullar med en svart man men vill inte bli tillsammans med en.
Vad är det som lockar så mycket med en neger/mulatt kuk?

Det är inte samma sak som att tjejer gillar araber/turkar övriga blattar utan nu menar jag just NEGER eller MULATT kukar.

Svenska kvinnor är rasister men samtidigt så opportunistiska att de gärna tar emot kuk från en neger som de i alla andra alla sammanhang föraktar. Naturligtvis medger inte svenska kvinnor att de är rasister utan påstår motsatsen, men att de ljuger motbevisas lätt av hur få svenska kvinnor som har ett förhållande med en neger.
Citera
2015-06-20, 02:45
Medlem
cobhc87s avatar
De flesta kvinnor jag känner skulle aldrig kunna tänka sig en negerkuk, tvärtom. Ett stort förakt mot negrer finnes istället - att de är fula, äckliga osv.
Citera
2015-06-20, 06:48
Medlem
EnsamSjomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cobhc87
De flesta kvinnor jag känner skulle aldrig kunna tänka sig en negerkuk, tvärtom. Ett stort förakt mot negrer finnes istället - att de är fula, äckliga osv.

Exakt samma sak bland mina bekanta, förstår inte alls vad TS syftar på? Måste känna rätt risiga tjejer..
Citera
2015-06-20, 06:54
Medlem
Tror det är ts egen dröm om att få en sådan uppkörd i sin egen röv
Citera
2015-06-20, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
Tror det är ts egen dröm om att få en sådan uppkörd i sin egen röv

Precis!

Sen är det nog många gånger fler fjuniga oskulder som drömmer om en rostbiff-fitta.

VÄLDIGT få svenska kvinnor är med negrer (frivilligt).
Citera
2015-06-20, 10:31
Medlem
Rymd-Tores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OstbullenGrandlux
Precis!

Sen är det nog många gånger fler fjuniga oskulder som drömmer om en rostbiff-fitta.

VÄLDIGT få svenska kvinnor är med negrer (frivilligt).

Jag har aldrig haft en arfrosvensk penis i mitt anus.
Citera
2015-06-20, 10:35
Medlem
TS har fastnat i porrfilmsmyten. Finns inte en enda kvinna som jag känner eller träffat som ens skulle drömma om att ha sex med en neger. Så jag tror att dina vänner är småtjejer i 18-åesåldern som tycker att negrer är häftiga. Om ett par år inser dom vad negrer för med si, bara skit och sjukdomar.
Dessutom är det en djävlamyt att negrer har stora kukar, vissa folkslag har det, men absolut inte de flesta.
Citera
2015-06-20, 10:54
Bannlyst
Har du aldrig åkt hiss med en neger? Fan vad dom luktar och för mig att bli upphetsad i samma stund är bara sjukt. Som att runka och lukta på en surströmming.

Du får sluta kolla porr.
Citera
2015-06-20, 11:08
Medlem
OnlyHates avatar
Jag tror inte jag är helt ute och cyklar faktiskt!
För övrigt är jag över 30+ och jag säger inte att alla gillar det.
Och precis som jag skrev utåt sätt så är det inte många tjejer som står för att dom är "nyfikna" på negerkuk! men i många tjej kretsar pratas det om det.
Kollar för övrigt sällan på porr och jag vet att det finns många tjejer som inte gillar svarta me rent sexuellt finns det väldigt många som fantiserar om negrerkuk och ALLA ÄR INT WT!!!!
Jag tycker själv det är vidrigt! men det är fortfarande fakta att blonda tjejer generellt någon gång i livet fantiserat om en svart man.

Kolla svenska tjejer på charterresor till tex Turkiet!
Många av dessa tjejer säger att: Turkar är äckliga och sliskiga, men likförbannat kommer det ofta fram att de haft någon fling/flirt på den resan just med turkar.

Kan LOVA att om det var lika vanligt med resor till afrika så Turkiet så skulle VÄLDIGT många tjejer testa att knulla med en neger just eftersom det är så mytomspunnet.
Och som sagt tycker själv det är vidrigt att dessa luder gillar detta!

Och du som skrev att jag ville ha en negerkuk uppkörd i röven, tror det är snarare du som fantiserar om det eftersom det är det första du skriver så du har det ju uppenbarligen i ditt huvud din jävla pajas! Du är den typen av kille som ligger hemma i din ensamhet och runkar till tanken att se din tjej bli knullad av en äcklig neger din nolla.
Citera
2015-06-20, 12:31
Medlem
raxmouses avatar
Kan det inte vara så att det egentligen är rasistiska män på flashback som attraheras så oerhört utav svarta kukar?
Citera
2015-06-20, 12:37
Medlem
OnlyHates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHollyhockGod
Trolltråd med löjlig premiss.

Svenska tjejer föredrar svenska killar.

Ingen trolltråd!
Kom ut ur bubblan och välkommen till verkligheten!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in