• 1
  • 2
2015-06-19, 01:59
Medlem
Alla vet att man får roliga och märkliga tankar när man rökt cannabis. Jag tänkte starta denna tråden så att vi kan dela med oss av alla roliga och extrema idéer man får, så att vi kan bjuda varandra på skratt

Jag börjar

Jag la upp lite lyxig mat till min katt som han verkligen älskar, då han inte var i närheten. Och eftersom det bor fler än jag i hemmet så fick jag tanken att jag skulle på något sätt försöka visa att det var jag som gav honom maten. Efter snabbt tänkande fick jag idén att jag skulle gnugga min hand lite mot skålen så att min lukt satte sig där, och att katten då skulle förstå att det var jag som satte skålen där.

Väldigt flummig tanke, men det ger en något att skratta åt

Så dela med er av era roligaste tankar
Citera
2015-06-19, 02:50
Bannlyst
hm interesant tråd

för nåra dagar sen när ja rökte på efter middan så kom posten o ja tänkte fan ska man sticka ner den där brev bäraren

kanske inte så rolig tanke iofs men de e vad ja tänkte på
Citera
2015-06-19, 03:41
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kStreet
hm interesant tråd

för nåra dagar sen när ja rökte på efter middan så kom posten o ja tänkte fan ska man sticka ner den där brev bäraren

kanske inte så rolig tanke iofs men de e vad ja tänkte på
Ok, Mijailo. Bra story.

---

Jag fick en gång för mig att mitt i natten släppa lös hunden och låta den labile saten springa fritt i vinden för en gångs skull, ingen ute och i skogsområde.. 95% av gångerna så skötte han sig så jag gillade oddsen och kände mig rättfärdig!

Det slutade med att jag hittade honom i ett husvagnsläger med såna irländska romer som reparerar pensionärers otrasiga tak och dylikt, och fanskapen claimade hunden som sin egen. Efter vad som kändes som en evig hinderbana av mordhot och allmän psykisk terror så tog jag tillbaka vovven och gick hemåt. Askul.
Citera
2015-06-19, 08:57
Medlem
Prutmammas avatar
Jag underhöll mig själv, en natt, med att klippa sönder 80 % av alla mina t-tröjor, band samman dom till ett gigantiskt lapptäcke som jag ville pryda min vägg med. Projektet gick åt helvete kan jag meddela men jag byggde sedan en fin Aliengubbe utav en petflaska, två kaffemuggar och massa tejp. Den hänger fortfarande i taket och glåmer.
Citera
2015-06-24, 18:04
Medlem
Att cannabis endast är förbjudet av makthavarna pga att jag kunde se igenom samhällets lögner och att stressa och prestera är onödigt eftersom vi inte kommer någon vart ändå. Roligt var det att få den insikten
Citera
2015-06-26, 15:41
Medlem
SoCos avatar
Hade gärna delat med mig av mina flumtankar men tyvärr så är dem alltid borta dagen efter.
Citera
2015-06-27, 01:25
Medlem
stonedbybongs avatar
Haha!
Folk kommer la tro jag är galen nu.

Men under nattens cannabis rus så efter speciellt tittat på serien Dexter på netflix.
Tänkte på att bli en psykopatisk mördare, inte än sån som gör saker mot vilken människa som helst.
Men eftersom Polisen inte lyckas med alla kriminella så känns det som jag ska ställa upp.
Ladda iphonen under natten, sätter i mina Iphone 5 hörlurar i öronen sätter på Old School Boom Bap beats. Har en spruta som är ett bra vapen, ett enda stick i armen eller i halsen exempel, så sten dör personen. Det har jag tänkt och göra med alla jävla kriminella som förstör för andra och så tillomed folk nojjar för att bli robbade en 50 meters väg från kompisen till hem i en förort.
Nu blir det slut på det, jag ska påbörja så fort jag kan.

Ps... Kommer aldrig åka fast

Det va min sjuka plan.

Ha de.
Peace
Citera
2015-06-27, 02:28
Bannlyst
Under en snetripp kom jag på att det enklaste sättet att ta livet av sig var o glömma bort att andas eftersom jag fick för mig att man andas manuellt hela tiden, glömde man bort det så skulle inte ens kroppen reagera utan man somnar bara in typ
Citera
2015-07-15, 03:45
Medlem
bregott911s avatar
Det är cannabis alla dör av, spice blir man smart av. Illuminati vill inte att man ska bli smartare än dom så dom säger att man dör av spice så folk slutar röka de.
Citera
2015-07-18, 22:54
Medlem
Tänkte en gång på religion och att Solen är den egentliga "guden". Den styr över allt liv i princip. Det var väl den mest flummiga tanken jag haft.
Citera
2015-07-19, 11:58
Medlem
Mjausers avatar
Jag och en god vän, fick för oss att vi var utvalda av någon gud där vi skulle samla in olika ingredienser för att uppnå något, minns inte riktigt.

Vi gick upp för hans backe och hittade en lotusblomma (som vi kallade det.) Som endast växte på jordens högsta toppar, vilket var den viktigaste ingrediensen.
Efter detta bestämde vi oss för att en påse med kött och en burk jordnötssmör var de två sista.

Kan även notera att detta var på en fest så vi gömde oss i garderoben med alla ingredienser, insåg då Vafan vi höll på med. Vi lämnade hastigt festen tackade och sa adjö till alla där inne men vi glömde köttet och jordnötsmöret i garderoben.
Citera
2015-07-19, 16:48
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phogelbice
Tänkte en gång på religion och att Solen är den egentliga "guden". Den styr över allt liv i princip. Det var väl den mest flummiga tanken jag haft.

Den tanken har slått mig också! Men solen kan utan tvekan räknas som en gud
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in