2015-09-03, 18:42
Medlem
Cybereye303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Läste på goal.com att De Gea kanske tom förlänger med United nu

Jag tror inte det betyder något. United kommer nog låta honom lämna om han vill. Ett nytt kontrakt har bara den funktionen att de kan ta betalt för honom. Pedro förlängde kontraktet med Barca och flyttade till Chelsea kort därpå.
Citera
2015-09-04, 16:56
Medlem
vizis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Läste på goal.com att De Gea kanske tom förlänger med United nu

Äsch Ramos och Edurne garcia kommer se till att De Gea kommer hem till Madrid igen efter EM 2016!
Citera
2015-09-04, 18:29
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vizi
Äsch Ramos och Edurne garcia kommer se till att De Gea kommer hem till Madrid igen efter EM 2016!
Önska att jag också var synsk, fin egenskap du har där.
Citera
2015-09-05, 21:09
Medlem
NirvanAs avatar
Oviedopubliken är inte nådig mot Piqué, tokvisslar vid varje bolltouch

Vad har han ens gjort förutom att trolla Real Madrid? Är alla där Realsupportrar eller?
Citera
2015-09-05, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cybereye303
Jag tror inte det betyder något. United kommer nog låta honom lämna om han vill. Ett nytt kontrakt har bara den funktionen att de kan ta betalt för honom. Pedro förlängde kontraktet med Barca och flyttade till Chelsea kort därpå.

Det har lite blivit så att förlänger en spelare som ryktas vara på väg bort när det återstår under 1 år av kontraktet så lämnar han nästan garanterat.
Citera
2015-09-06, 12:30
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cybereye303

Mja, men Pedro var trots allt i en helt annan situation. Han ville ha mer speltid, De Gea är Uniteds ordinarie målvakt. Eller han var det fram tills nu iallafall, Van Gaal bänkade väl honom pga eventuell transfer? Så om han förlänger och stannar, så blir väl allt som vanligt.
Citera
2015-09-10, 13:50
Medlem
NirvanAs avatar
Piqué spar inte på krutet

Citat:
Pique: "Whistled by ESP fans? Honestly, it doesn't really afect me. People can express themselves. More worried about team and coach."

Citat:
Pique: "I think they whistle me because of Barça-Madrid rivalry, but I won't change. I'll always want things to go bad for Madrid."

Citat:
Pique: "People shouldn't want me to change or to ask for forgiveness, because I won't do that. People will have to learn to deal with it."

Citat:
Pique: "I wore Buffon's shirt when Madrid played against Juventus in the Champions League semi-finals last season.

Citat:
Pique: "Before Atletico-Madrid last season, I told Iker I wanted them to concede four. And they did. Was great fun."

Citat:
Pique: "Quitting national team is the last thing I would do. That would be giving in to those who whistle for the wrong reasons."

Citat:
Pique: "Being whistled at the Benabeu is a symphony to my ears. But only when I play with Barça, national team shouldn't suffer from this."
Nästa El Clasico blir högintressant
Senast redigerad av NirvanA 2015-09-10 kl. 13:53.
Citera
2015-09-10, 13:53
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Piqué spar inte på krutet

Nästa El Clasico blir högintressant

Haha, ordkriget har börjat.
Citera
2015-09-10, 14:03
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bannaintekalasfilm
Haha, ordkriget har börjat.

Hoppas inte, det bästa vore om det la sig bara men det lär nog inte hända.
Citera
2015-09-10, 14:59
Medlem
Cambijaos avatar
Verkar vara delad uppfattningar om varför Pique blir utvisslad. Enligt mina källor handlar enbart om att han är så pro-katalonien och gjort opassande uttalande kring det. Och att det är därför de visslar ut honom.
Citera
2015-09-10, 15:21
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Verkar vara delad uppfattningar om varför Pique blir utvisslad. Enligt mina källor handlar enbart om att han är så pro-katalonien och gjort opassande uttalande kring det. Och att det är därför de visslar ut honom.

Vad är opassande uttalanden för något enligt dig?
Citera
2015-09-10, 15:45
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Han är kataloniens enda fanbärare numera i landslaget och eftersom katalinos visslar nationalsången, visslar spanjorer Pique. Det är ju ganska naturligt. Har mycket lite med RM att göra, och nej det handlar inte om Roldan som Pique verkar vilja få det till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in