2015-06-16, 22:32
Bannlyst
Vill avsluta min bank hos SEB. Tydligen har jag mitt MasterCard hos dem enligt kärringen i växeln som f.ö verkade helt bakom flötet, har inte Handelsbanken ett eget kontokort man kan använda? (Jag använder Handelsbanken och trodde jag hade bank hos dem.)
T.om har jag beställt nya kontokort inne hos Handelsbanken när jag tappat bort dem tidigare.

Helt förvirrad vad fasiken SEB yrar om klarar mig gott på Handels banken. Alla jag känner har dåliga erfarenheter med SeB.
Senast redigerad av Jezere 2015-06-16 kl. 22:36.
Citera
2015-06-16, 22:57
Medlem
Det som har hänt är att handelsbanken gått över från visa till mastercard rätt nyligen. Kan det ha något med det att göra?

Har du ingen internetbank? du kan ju logga in på handelsbanken och kolla att du har ditt mastercard där.
Citera
2015-06-17, 12:48
Medlem
Terrorist-Huberts avatar
Du skriver ju helt obegripligt, så det kanske inte var den du pratade med på SEB som var bakom flötet? Att du har kort hos SEB har ju absolut inget att göra med huruvida du har kort hos Handelsbanken eller ej...
Citera
2015-06-17, 12:55
Medlem
Ja set var väl juste av personen på SEB att upplysa om att ett bankkort också avslutas när man gör det med kontot. (Det finns ju kort som inte är kopplade till bankkonton, och ett sådant kanske man kunde haft kvar.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in