2015-06-16, 18:25
Medlem
curvaNs avatar
Hej har en Certina ds cascadeur frn 95-96 som r sparsamt anvnd allt funkar och inga repor vad kan en sn vara vrderad till ? OBS ni som inte vet eller bara ska skita ner trden skriv inte ! //
Citera
2015-06-16, 18:33
Medlem
OU812vanhalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curvaN
Hej har en Certina ds cascadeur frn 95-96 som r sparsamt anvnd allt funkar och inga repor vad kan en sn vara vrderad till ? OBS ni som inte vet eller bara ska skita ner trden skriv inte ! //

En sn gick fr 2100 kr p ebay fr ett tag sedan. Verkar det rimligt ?
Citera
2015-06-16, 19:11
Medlem
Finns vll flera pantbanker/vrderingsfretag du kan rdfrga gratis online, r vll de jag hade rekommenderat med tanke p att du fr ett certifikat/intyg p objektet vilket i sin tur underlttar vid eventuell egen frsljning. Vid pant r vll standard 50 - 70% av vad dessa anser ett andrahandspris gr fr.
Citera
2015-06-16, 19:35
Medlem
curvaNs avatar
Tack fr svar ! Ja vet inte om jag tnkte behlla den den ligger mest i en lda kanske nn som vill ha lite gldje av den istllet ! Tnkte kosta p mig en seamaster jag suktat p i ngra mnader d kommer denna bara bli liggandes nnu mer.
Citera
2015-06-17, 09:33
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Tack fr svar ! Ja vet inte om jag tnkte behlla den den ligger mest i en lda kanske nn som vill ha lite gldje av den istllet ! Tnkte kosta p mig en seamaster jag suktat p i ngra mnader d kommer denna bara bli liggandes nnu mer.
Vissa av dessa r riktigt tuffa, har du ngon bild? r det en skoj modell kan det vara en id att spara

Seamaster r bra grejer.
Citera
2015-06-17, 10:23
Medlem
curvaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Vissa av dessa r riktigt tuffa, har du ngon bild? r det en skoj modell kan det vara en id att spara

Seamaster r bra grejer.
Absolut kan lgga in en snart ! , ja dom r fina
Citera
2015-06-17, 23:17
Medlem
curvaNs avatar
http://s21.postimg.org/qhkhmvsnb/image.jpg Dr har Du en bild !
Citera
2015-06-19, 09:09
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
http://s21.postimg.org/qhkhmvsnb/image.jpg Dr har Du en bild !
1500-2000kr om du har tur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in