Hur ligger det egentligen till med det hr. Vet att Mega Marvel lades ned fr ngra r sedan, men samtidigt har jag hrt att det finns en svensk Marveltidning. S hur ligger det egentligen till...
I know. Vet dock att Mega Marvel finns idag i svenska affrer, lser den sjlv nmligen, men har ocks hrt att den lades ned fr ngra r sedan. Det r allts en nystart?
Mega Marvel kom under sin storhetstid en gng i mnaden, men det var mnga r sedan. Den lades ner och terupptogs igen, men nu slpps det fyra nummer per r, om jag minns rtt. Frr var den mycket bra, hela miniserier med Daredevil, Spindelmannen, X-Men och s vidare. Idag r den rtt kass.
marvel special vilken kvalitet hller den?
har svrt att hitta nn tidning i min lilla stad...
finns de nn hemsida?
Kvalitet p vad? Berttelserna eller pappret?
Jag har inte lst det alltfr lnge nnu, men jag gillar det nuvarande ventyret med X-men. Wolverine gillade jag under den tiden de krde Civil War-delen. Jag gillar det, men har inte s mycket att jmfra med nnu.
Kvalitet p vad? Berttelserna eller pappret?
Jag har inte lst det alltfr lnge nnu, men jag gillar det nuvarande ventyret med X-men. Wolverine gillade jag under den tiden de krde Civil War-delen. Jag gillar det, men har inte s mycket att jmfra med nnu.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!