2015-06-15, 23:30
Bannlyst
Kommer liksom de senaste fem åren att fira midsommar i min ensamhet. Midsommar känns lite som nyårsafton för mig, en dag som firas i goda vänners sällskap med sin respektive.

Har köpt hem öl och sprit som jag kommer förtära under hela dagen tills allt går åt helvete. I min inrökta lägenhet ska jag själv sitta och supa med tv spel och cigaretter. Kanske drar ut på stan och misshandlar någon stackare i ren frustration. Midsommarmaten kommer att bestå av varmkorv med bröd och senap.

Ingen kompis bjuder med mig på deras tillställningar då de åker bort med sina respektive. I min ungdom så firades alltid midsommar med trevliga tjejer ute på någons landställe. Känner mig otroligt tragisk och ensam. Är oförmögen att träffa en tjej att fira med då jag varken har jobb eller en fin bil. Har heller inga naturliga mötesplatser att träffa en kvinna på.

Bör man ta livet av sig? Är jag tragisk?
Citera
2015-06-15, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rasifierad-neger

Tragisk ja, självmord nej.
Citera
2015-06-15, 23:37
Medlem
TjackPastas avatar
Citat:
Kommer liksom de senaste fem åren att fira midsommar i min ensamhet. Midsommar känns lite som nyårsafton för mig, en dag som firas i goda vänners sällskap med sin respektive.

Har köpt hem öl och sprit som jag kommer förtära under hela dagen tills allt går åt helvete. I min inrökta lägenhet ska jag själv sitta och supa med tv spel och cigaretter. Kanske drar ut på stan och misshandlar någon stackare i ren frustration. Midsommarmaten kommer att bestå av varmkorv med bröd och senap.

Ingen kompis bjuder med mig på deras tillställningar då de åker bort med sina respektive. I min ungdom så firades alltid midsommar med trevliga tjejer ute på någons landställe. Känner mig otroligt tragisk och ensam. Är oförmögen att träffa en tjej att fira med då jag varken har jobb eller en fin bil. Har heller inga naturliga mötesplatser att träffa en kvinna på.

Dem flesta skulle nog tycka att dricka själv är rätt tragiskt (Tycker inte jag, kan ju tillägga att jag är en nykter beroende så har ju supit själv många gånger).
Dock så firar jag också midsommar själv men dricker inte så har inte så mycket att göra ute den dagen, känns som vilken dag som helst. Tycker alla såna dagar är överskattade förutom jul och nyår.
Citera
2015-06-15, 23:38
Medlem
fråga några sköna polare, eller dra till krogen!
Citera
2015-06-15, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varberg100
fråga några sköna polare, eller dra till krogen!

Alla kompisar ska ju bort med sina flickvänner. Är inte heller en person som går ut på krogen ensam, då blir jag hemma och full istället.
Citera
2015-06-15, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RondaRousey
Tragisk ja, självmord nej.

Men om mitt liv är tragiskt så är det väl kanske bäst att göra slut på det?
Citera
2015-06-15, 23:45
Medlem
TjackPastas avatar
Citat:
Men om mitt liv är tragiskt så är det väl kanske bäst att göra slut på det?
Sök hjälp.
Citera
2015-06-15, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TjackPasta
Sök hjälp.
Jag gör ju det?
Citera
2015-06-15, 23:47
Medlem
TjackPastas avatar
Citat:
Jag gör ju det?

Inte på flashback om du har självmords tankar.
Citera
2015-06-15, 23:50
Bannlyst
Citat:
Inte på flashback om du har självmords tankar.

Vart ska jag vända mig då?
Citera
2015-06-15, 23:51
Medlem
TjackPastas avatar
Citat:
Vart ska jag vända mig då?

Psykiatrin.

EDIT: kanske ska se över ditt liv, skaffa ett jobb eller något?
Citera
2015-06-15, 23:54
Bannlyst
Citat:
Psykiatrin.

EDIT: kanske ska se över ditt liv, skaffa ett jobb eller något?

Jag studerar, inte så populärt hos det motsatta könet direkt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in