• 1
  • 2
2005-10-15, 09:25
Medlem
jag har hört en del rykten från siljanstrakten avseende den nuvarande sportchefen i leksand, mats (masken) carlsson. dessa gör gällande att han är en häradsbetäckare av stora mått och ofta passat på att sätta på sina egna spelares flickvänner när de varit på träning.

någon som har mer info i ämnet som kan stödja eller dementera mitt utspel?
Citera
2005-10-15, 10:11
Medlem
erikbes avatar
Han heter Anders Carlsson och inte Mats
Citera
2005-10-15, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Han heter Anders Carlsson och inte Mats

ursäkta...du har givetvis helt rätt!
Citera
2005-10-15, 10:29
Medlem
Hercule Poirots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apjävel
jag har hört en del rykten från siljanstrakten avseende den nuvarande sportchefen i leksand, mats (masken) carlsson. dessa gör gällande att han är en häradsbetäckare av stora mått och ofta passat på att sätta på sina egna spelares flickvänner när de varit på träning.

På Sverigescenen stod det att han hade gjort en cheerleader på smällen för något år sedan... Spelarfruar låter väl lite överdrivet...
Citera
2005-10-15, 10:33
Medlem
erikbes avatar
Man kan ju undra var smeknamnet "masken" kommer ifrån. Har han ett maskliknande könsorgan som likson slingrar sig runt bland damerna? Jämför med "slangen" Wislander
Citera
2005-10-15, 10:42
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apjävel

Det finns en tråd om detta redan. Där hittar du om inte mer info så iallafall samma spekulationer som den här skulle fyllts av.

http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=121124
Citera
2005-10-16, 21:27
Medlem
Mer hockeyskvaller

Hörde att Ulf Thors (spelade i MODO på 70talet) kunde ta sitt organ och samtidigt dra ner 15 st enkronor som låg brevid varandra på ett bord

Dessutom kallas tydligen Per Styf i Timrå för "Monstret" med hänvisning till sitt organ
Citera
2005-10-16, 23:40
Medlem
Ni har misstänkt god reda på er avseende hockeyspelares organ... *Vägrar fortfarande plocka upp tappade enkronor från golvet här*
Citera
2005-10-17, 01:51
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinet_Sthlm
Hörde att Ulf Thors (spelade i MODO på 70talet) kunde ta sitt organ och samtidigt dra ner 15 st enkronor som låg brevid varandra på ett bord

Dessutom kallas tydligen Per Styf i Timrå för "Monstret" med hänvisning till sitt organ

Fast Ian Haugland, trummisen i Europe, kunde stoppa in 15 ölkapsyler innanför sin förhud. Det ni!!
Citera
2005-10-17, 03:14
Medlem
Citat:
Man kan ju undra var smeknamnet "masken" kommer ifrån. Har han ett maskliknande könsorgan som likson slingrar sig runt bland damerna? Jämför med "slangen" Wislander

Har för mig att han kallas för Masken för att han var så smal när han var yngre..Det är i alla fall den officiella versionen.
Citera
2005-11-15, 18:46
Medlem
LaserApas avatar
Om Wieslander:

När han var proffs i Tyskland kallades han för "Slange" (orm) av kommentatorerna pga att han var en mästare på att orma sig igenom motståndarnas försvar. "Slangen" är helt enkelt en försvenskning av "Slange".

Eller så har han stor dase
Citera
2005-11-16, 13:11
Medlem
kroems avatar
Citat:

Kommer från att han nskjuter målvakter i (på?) masken hela tiden, enligt personen själv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in