2021-10-31, 23:34
Medlem
Onkel Kostias avatar
Jag har svårt att komma in på Flashback, och får för det mesta bara upp det här meddelandet:
Safari kan inte öppna sidan
Safari kan inte öppna sidan. Felet är "Åtgärden kunde inte slutföras.
(kCFErrorDomainCFNetwork fel 303.)" (kCFErrorDomainCFNetwork:303)
Citera
2021-10-31, 23:58
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Kostia
Jag har svårt att komma in på Flashback, och får för det mesta bara upp det här meddelandet:
Safari kan inte öppna sidan
Safari kan inte öppna sidan. Felet är "Åtgärden kunde inte slutföras.
(kCFErrorDomainCFNetwork fel 303.)" (kCFErrorDomainCFNetwork:303)

Det är inte Flashback som krånglar, det är Safari som har ett tolkningsfel.

https://macreports.com/safari-kcferrordomaincfnetwork-error-blank-page-fix/
Citera
2021-11-01, 00:13
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det är inte Flashback som krånglar, det är Safari som har ett tolkningsfel.

https://macreports.com/safari-kcferrordomaincfnetwork-error-blank-page-fix/

Tack. Då ska jag följa dom instruktionerna ifall felmeddelandet börjar komma upp igen.
Citera
2021-11-06, 17:21
Medlem
jamesbondes avatar
Jag kan bara läsa trådar i flashback om jag surfar "inkognito" på google chrome. Annars får jag bara meddelandet "sidan finns inte - försök igen". Har rensat cookies men det hjälper inte.
Rädd att detta blir slutet för flashback.
Citera
2021-11-06, 17:44
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesbonde
Jag kan bara läsa trådar i flashback om jag surfar "inkognito" på google chrome. Annars får jag bara meddelandet "sidan finns inte - försök igen". Har rensat cookies men det hjälper inte.
Rädd att detta blir slutet för flashback.

Felet ligger med all sannolik het hos dig så det är inget slut för Flashback på grund av det.
Citera
2021-11-09, 22:21
Medlem
Kom igen Flashback, det är inte rimligt att jag ska behöva rensa mina cookies varje vecka för att kunna komma in här. Vad är det frågan om?
Citera
2021-11-10, 23:30
Medlem
Strychnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Kom igen Flashback, det är inte rimligt att jag ska behöva rensa mina cookies varje vecka för att kunna komma in här. Vad är det frågan om?

Det är inte flashbacks fel eller problem, det är ditt problem och din webbläsare som är kass.
Citera
2021-11-11, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strychno
Det är inte flashbacks fel eller problem, det är ditt problem och din webbläsare som är kass.

Låter helt orimligt när det är endast Flashback som har detta problem för mig. Ingen annan sida, så jag skulle inte tro det.
Citera
2021-11-11, 01:38
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Låter helt orimligt när det är endast Flashback som har detta problem för mig. Ingen annan sida, så jag skulle inte tro det.
om det nu är flashback, varför skriver inte fler om detta problemet?
Citera
2021-11-11, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
om det nu är flashback, varför skriver inte fler om detta problemet?

Hur ska jag veta det hade du tänkt? Har sett åtminstone en person nämna det tidigare, annars vet jag inte. Många kanske bara rensar och fortsätter sin dag? Det omöjliggör ju inte att komma in på sidan, men det är irriterande i längden.
Citera
2021-11-11, 06:19
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Jag besöker Flashback från fyra olika enheter och behöver bara rensa kakor på en av dem, så det ligger inte hos Flashback.
Citera
2021-11-11, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jag besöker Flashback från fyra olika enheter och behöver bara rensa kakor på en av dem, så det ligger inte hos Flashback.

Så du drabbas alltså på åtminstone en enhet? Och är det endast Flashback eller är det fler sidor? Jag har inte testat en annan webbläsare (använder Chrome), så det kan må hända vara Chrome som spökar, men varför bara Flashback i så fall? Borde ju varit fallet med fler sidor om det bottnade i webbläsaren tycker man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in