Det har inte krånglat en enda gång för mig under flera månader. Det har krånglat flera gånger innan dess och då har felet varit relaterad till min operatör. Om felet ligger hos Flashback och dess operatör, då brukar antalet besökare online vara väldigt låg. Det syns också att antalet nya ämnen och inlägg har minskat eller upphört.
Det har inte krånglat en enda gång för mig under flera månader. Det har krånglat flera gånger innan dess och då har felet varit relaterad till min operatör. Om felet ligger hos Flashback och dess operatör, då brukar antalet besökare online vara väldigt låg. Det syns också att antalet nya ämnen och inlägg har minskat eller upphört.
Kan du då förklara varför vissa av oss får enorma problem med att logga in på flashback? Jag har ingen aning. Jag testade att byta ens ip nr, nä, samma problem.
Det har krånglat rejält de senaste 3-4 dagarna för mig. Om morgnarna tycks det fungera bra, men eftermiddag och kväll ligger sidan helt nere. Detta från svensk ISP utan VPN eller liknande. Även provat via Tor, men utan framgång.
Sajten iaf. varit helt oåtkomlig för mig varenda gång jag försökt under de två-tre senaste dygnen, fram till sent inatt, från två olika Tele 2-uppkopplingar (olika städer) och Bredband2 fast uppkoppling. Från såväl dator som telefon.