2015-06-12, 07:10
Medlem
Har fått höra att en 25 åring dött när han gjorde en omkörning, han krockade med en lastbil.
Personen bodde i köping.

Någon som har mer information?
Citera
2015-06-12, 07:20
Medlem
VeganJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guest77
Har fått höra att en 25 åring dött när han gjorde en omkörning, han krockade med en lastbil.
Personen bodde i köping.

Någon som har mer information?

http://bblat.se/nyheter/lanet/1.3018...i-frontalkrock

En 25-årig man från Köping omkom efter att i morse frontalkrockat med en lastbil utanför Hallstahammar

Den information jag har, förutom den jag fann vid snabb googling, är att den här tråden kommer att flyttas från Aktuella brott till Olyckor och katastrofer, där den hör hemma.
Citera
2015-06-12, 08:37
Moderator
v50s avatar
Då det handlar om en olycka så flyttas tråden till ett lämpligare forum

Aktuella brott och kriminalfall --> Olyckor och katastrofer
/Moderator
Citera
2015-06-12, 11:45
Medlem
DennisOlofs avatar
Måste handla om dåligt omdöme. Eftersom man då gjort en (enligt mig) farlig omkörning. Vilket jag ser då och då, att folk kör om där man inte kan se om det kommer mötande, eller det är heldraget osv. Då tar man ju den risken, och i det här fallet så small det ju. Tråkigt men jag ser allt för ofta folk som kör farligt i trafiken.

Att folk kör fort är inget som bekymrar mig men i och med att man kör farligt kan man dra in andra i en eventuellt krock.

Dock tråkigt att han omkom och för dom drabbade
Citera
2015-06-12, 13:21
Medlem
Beretta686s avatar
Enligt rykten så ska det ha varit en Zigenare på väg hem efter Nattens "jobb".

Var enligt folk på plats full med stöld gods. Chaffören av lastbilen skulle öppna dörren på olycks bilen men det fanns ingen( Golf II). Det var inte ett liv i bilen, som bärgaren fick dra isär för att få ut kroppen.
Den korkade Bilisten försökte köra om en lastbil med släp i en högerböj men möter en fullastad grusbil(46 ton). Finns endast 3 bra ställen att köra om på 252 mellan Sura och Hallsta, och har man en bil utan bra motor så ska man nog inte ens försöka köra om lastbil med släp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in