Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2015-06-09, 22:52
Medlem
tarzan111s avatar
vet inte riktigt vart jag ska posta detta...

igår drack jag en flaska vodka och bestämde mig att simma ut i havet tills jag drunknade, vet inte varför jag gjorde det men allting känns bara så hopplöst och jag har inte modet att berätta för min familj eller vänner så därför postar jag det här för hjälp.

kort historia av vad som hände:

Jag gick ut till havet och simmade ut så långt jag orkade och försökte slappna av sen minns jag inget mer men jag blev räddad och vaknade upp utav en man pumpade vatten ur mina lungor och tog mig till sjukhuset men jag checkade ut mig självd senare

har inget att klaga på, har ett bra liv, vänner, en bra familj men oftast mår jag ändå dåligt, vet inte varför...
Citera
2015-06-09, 22:59
Medlem
en1kronas avatar
Börja käka piller som gör dig glad.
Citera
2015-06-09, 23:02
Medlem
Reevess avatar
Jag antar att du bara fick fysisk vård på sjukhuset? Eller fick du tala om vad som hänt och varför? I vilket fall tycker jag att du ska fortsätta söka vård, även om du inte känner dig sjuk, så kan det vara bra att tala med någon om saken.
Citera
2015-06-09, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarzan111

igår drack jag en flaska vodka och bestämde mig att simma ut i havet tills jag drunknade, vet inte varför jag gjorde det men allting känns bara så hopplöst och jag har inte modet att berätta för min familj eller vänner så därför postar jag det här för hjälp.

Jag gick ut till havet och simmade ut så långt jag orkade och försökte slappna av sen minns jag inget mer men jag blev räddad och vaknade upp utav en man pumpade vatten ur mina lungor och tog mig till sjukhuset men jag checkade ut mig självd senare

har inget att klaga på, har ett bra liv, vänner, en bra familj men oftast mår jag ändå dåligt, vet inte varför...

Känslomässigt utvecklingsstörd, är min gissning.
Citera
2015-06-09, 23:04
Medlem
jag spinner dagligen på min självmordsplan men skulle dock aldrig välja att dränka mig själv då det känns som att man får lida onödigt länge..
Citera
2015-06-09, 23:07
Medlem
tarzan111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en1krona
Börja käka piller som gör dig glad.

har tagit antidepressiva förrut men har inte hjälpt
Citera
2015-06-09, 23:09
Medlem
tarzan111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Känslomässigt utvecklingsstörd, är min gissning.

jag antar det
Citera
2015-06-09, 23:13
Medlem
Gör något kreativt, skapande. Då kommer du vilja leva, jag lovar.
Lätt att bara slänga ur sig så här, men jag tror att (nästan) alla människor har sådan ådra. Det gäller att finna vilken det är.
Citera
2015-06-09, 23:19
Medlem
giniees avatar
Krya på dig hoppas att det var sista gången du mådde så här dåligt.
Citat:
jag antar det
Citera
2015-06-09, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Repent-OR-Perish
Gud välsigne den mannen som räddade dig från att hamna i helvetet i evighet. Du hade brunnit nu om du hade dött och hade fått göra det i resten av evighet. Men du lever. Ta inte ditt liv då hamnar du i helvetet.

Vadå, hamnar man i helvetet om man begår självmord? Är det en synd?
Citera
2015-06-09, 23:39
Medlem
Citat:

Vad är det som känns hopplöst?
Citera
2015-06-10, 01:07
Medlem
Hoppas verkligen du finner något som du känner är värt att leva för ingen människa ska behöva känna som du hoppas du blir bättre
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in