• 1
  • 2
2015-06-09, 20:13
Medlem
Jag hade behövt återställa en dator till som den var innan den totalåterställdes, går det?

Det handlar om bitcoin
Citera
2015-06-09, 20:15
Medlem
Red-Pandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorped
Jag hade behövt återställa en dator till som den var innan den totalåterställdes, går det?

Det handlar om bitcoin

Formaterade du den eller valde du bara att hoppa tillbaka till en tidigare återställningspunkt eller vad gjorde du?
Citera
2015-06-09, 20:16
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Operativsystem? Syftar du på en recovery = fabriksstandard? Eller syftar du på en systemåterställning?
Citera
2015-06-09, 20:17
Medlem
En systemåterställning handlar det om.
Citera
2015-06-09, 20:21
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
En systemåterställning handlar det om.

Du nämner inte så mycket mer, men sök på "systemåterställning Windows" på Google så lär du finna stegvis guider.
Citera
2015-06-09, 20:27
Medlem
Sorry, Win 7. Återställt till fabriksinställningar.
Citera
2015-06-09, 20:32
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Sorry, Win 7. Återställt till fabriksinställningar.

Och du fick ordning på sakerna?
Citera
2015-06-09, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Och du fick ordning på sakerna?
Ordning på sakerna? Om din fråga är om återställningen gjorde hårdvaruproblemet med tangentbordet bättre så är svaret nej.
Citera
2015-06-09, 21:00
Medlem
...Men det var inte frågan. Kan man ångra en totalåterställning till fabriksinställningarna?
Citera
2015-06-09, 21:16
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
...Men det var inte frågan. Kan man ångra en totalåterställning till fabriksinställningarna?
Nej du har skrivit över en större del av originalinstallationen så det är omöjligt.
Citera
2015-06-09, 22:54
Medlem
Skadat godss avatar
Citat:
Som kimdah2002 säger, en Fabriksåterställning kan inte ångras/göras ogjord. Hade du haft backup på berörda partitioner så hade du dock kunnat återställa dessa därifrån.

Fabriksåterställning är ett vedertaget begrepp, likaså Systemåterställning.
Vad menar du med Totalåterställning? ...har aldrig hört det begreppet inom datorvärlden tidigare.
Citera
2015-06-10, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skadat gods
Som kimdah2002 säger, en Fabriksåterställning kan inte ångras/göras ogjord. Hade du haft backup på berörda partitioner så hade du dock kunnat återställa dessa därifrån.

Fabriksåterställning är ett vedertaget begrepp, likaså Systemåterställning.
Vad menar du med Totalåterställning? ...har aldrig hört det begreppet inom datorvärlden tidigare.
Han menade nog fabriksåterställning när han skrev totalåterställning.

När han fabriksåterställde läste och sammanfattade han antagligen texten på alternativet han valde till totalåterställning.

Det är i alla fall vad jag märkt när jag läst texten som dyker upp på laptops jag velat kolla upp hur man fabriksåterställde.
Senast redigerad av panpo98 2015-06-10 kl. 06:17.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in