Tjena ni kärleksexperter på fb!
I fredags strula jag med en tjej som gick i min parallellklass (vi har inte pratat så mycket innan men såklart setts i korridoren). Jag la till henne på ansiktsboken samma dag och dagen efter skrev hon till mig, en vanlig konversation. Dagen efter detta började jag skriva och likaså dagen efter (igår). Började skriva rätt sent igår för väntade på att hon skulle börja skriva till mig.
Det är ju ett väldans spel detta med kärlek så har fått för mig att man börjar skriva varannan dag eftersom man ska visa intresse. Hon är skön och så i våra konversationer, inga "vet inte" eller korta tråkiga svar. Jag har tänkt att bjuda ut henne nu i helgen men vill inte göra det redan idag eftersom det är ett tag kvar.
Det jag behöver hjälp med är hur jag ska tolka konversationen. Förstår att det är svårt för er att kunna svara eftersom ni inte sett konversationen. Är det okej om jag fortsätter att börja skriva eller är det ett bevis på att hon inte är intresserad? Vill ju inte vara för på heller.
Vad för slags komplimanger eller vad kan man skriva för att få henne mer intresserad?