@insectqueen
Jag har äntligen blivit "stationerad" på en någorlunda post nu. Känner fortfarande att jag inte har så mycket kontakt med mina arbetskollegor och att det egentligen hade kvittat då ingen av de verkar bry sig om jag är här eller inte.
Dock struntar jag fullständigt i det och dom. Har börjat se möjligheterna att jag har fruktansvärt mycket fria händer och blev just idag faktiskt vän med en kille som äger en affär mittemot där jag arbetar. Snackade, drack gott från hans affär och hade allmänt nice. Känner mig uppskattad med andra ord och inte slängd åt sidan, så just nu vill jag säga att det går väldigt bra
@TheHollyhockGod
Yesyes, jag förstår precis var du vill komma. Datorspel & Flashback ägnar jag mig inte mycket tid på, snappar upp lite av språket här och var och när jag faktiskt tänker efter så har jag redan lärt mig en hel del! (Kan tex gå och köpa ex ciggaretter och vatten med att enbart tala deras språk)
Så framåt går det iaf! Ska försöka fråga och lära mig minst ett ord varje dag, ingen pressure, jag lär mig språket, jag blir glad, när jag försöker tala språket blir de andra säkert också glada, de blir win-win-win!
Uppskattar alla tips & inlägg av er!