Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-11, 15:19
Medlem
Kan det ha funnits 2 GM? För sakerna är allt för utspridda... förstår inte hur det kan ha gått till. Om BO har fått gå en bit så borde hundarna ha spårat upp det tycker man
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pythonn
Att titta bort och en torr gum samt mun, är indikatorer. samt att hon rynkar pannan är som att hon försöker komma ihåg något som hon skulle säga eller bara försöker komma på något hej vilt. tror kollegorna vet mer än vad dom säger.

Men sluta ljug för i helvete!!

Jag har av olika anledningar en hel del träning i att se lögner, är NLP utbildad samt tränat Paul Ekmans micro expression training.

Jag skulle säga att hon är helt ärlig. Inga indikationer på lögn.

PS:
Att titta bort är det som alla tror är ett tecken på lögn och har HELT fel i.
Medlem
t3x5s avatar
Har inte orkat titta igenom alla sidor men använder man sig av dykare för tillfället eller har dom inte påbörjat någon sådan insats?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Hon ligger i diket förmodligen, fy fan

Alltså...
"jag hitta ett lik. jag markerar platsen med en gul snitsel och tillkallar sen polisen, som sedan bedömer om fyndet är av något värde"

Själv tror jag att kroppen ligger i närheten men om man hittar liket så blir det nog mer uppståndelse.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikkelberg
Tänder pedofiler på 17åriga brudar?

Inte otänkbart, att ålder inte alltid spelar så stor roll, dessa människor är först och främst sadister, det ska man aldrig glömma. Bara tänk på A. Eklund, mördar en vuxen kvinna för att sen mörda ett barn.
2015-06-11, 15:20
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnity
Bra av polisen att mota bort Expressen som alltid ska vara i vägen.

Hoppas verkligen inte det är en död kropp man har hittat.
Hellre det än att inte hitta henne alls antar jag
Medlem
Annavazs avatar
Är han Johan hittad och avfärdad?
Medlem
8711s avatar
Om hon blivit styckad och man skulle hitta kroppsdelar så kan det ju omöjligen ha hänt nära där åtminstone. Då borde det hittas på annat ställe. Att det skulle saknas spår efter en styckning i området är osannolikt.
Medlem
bittermandels avatar
Nu lämnar polisen som fota något, samt lämnar även en gruppledare för MPS.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinmandt
Alltså...
"jag hitta ett lik. jag markerar platsen med en gul snitsel och tillkallar sen polisen, som sedan bedömer om fyndet är av något värde"

Själv tror jag att kroppen ligger i närheten men om man hittar liket så blir det nog mer uppståndelse.

Aa för ja skrev ju så sent när dom hunnit markera o allt suck..
Medlem
Jag fick detta i PM av en ny användare som inte kan skriva inlägg. Jag tar inte på mig något och har inte en aning om det är sant eller inte. Förmodligen inte.

Citat:
Jag är ny användare och kan därför inte posta i tråden.

Jag gick av en slump in på "Lisa Holm"-tagen på Twitter och kollade live feeden. Där var den en tjej som skrev att hon var dagens hjälte för att hon hade sett JV på stan och ringt polisen. Polisen hade då kommit direkt och plockat in honom. Jag gick in här på FB för att kolla om det var något som hade nämnts i tråden. Hittade inget och gick tillbaka till Twitter för att kopiera eller skärmdumpa. Upptäcker då att tjejen tagit bort sina Tweets. Kontot verkade genuint.

Tänkte bara dela med mig om det var av intresse.
2015-06-11, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senjinone
Men sluta ljug för i helvete!!

Jag har av olika anledningar en hel del träning i att se lögner, är NLP utbildad samt tränat Paul Ekmans micro expression training.

Jag skulle säga att hon är helt ärlig. Inga indikationer på lögn.

PS:
Att titta bort är det som alla tror är ett tecken på lögn och har HELT fel i.

Står fast vid min teori och har själv studerat beteendevetenskap. Hon ljuger. dessutom dina Micro expression training kan du slänga. Du har kollat på förmycket Hollywood filmer med mentalist.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in