Citat:
Ursprungligen postat av
johanbyggare
Optimist. Hoppas du fattar att hon redan är död. Frågan är bara när och om man hittar henne.
Det är dock inte jag som gjort det.
Fick bara en känsla att om man färdas med båt över värnen så känns det geografiskt rätt att dumpa kroppen där ute, på öppet vatten.
Asså johanbyggare din jäfla attityd, du har tillfört precis 0% under alla dessa bästan 500-sidor utav inlägg!
Om du bara ska kommentera saker som "hon är död" "hon ligger på havets botten" dra hellre åt helvete isåfall, borsta tänderna och kryp ner för bollibompa har varit för fyra timmar sedan.. Tror inte jag är ensam om att anse detta!
Likadant alla som tjötar vidare om JV skulle va GM, häxjakten på FB som spridits som en löpeld. Ge fan i de bara, så kanske vi kan fokusera på att lösa detta.
JA, risken att hennes liv är avslutat på det mest horribla sätt, ja den finns! Men tror inte någon här vill få det svaret utan tvärtemot!
Så det som har funnits är:
1. Mobilskal
2. iPhone delar
3. Handske
4. Kontokort
Hjälmen som så många undrar över är alltså ej funnen. Som längre upp skrivet ang "JV" skulle vara gärningsman samt ha skapat filmen "13", det finns absolut inga bevis för detta och låt gärna polisen granska detta vidare och fokusera nu på att komma vidare och inte låta oss alla stå här och stampa på platsen!
Måste också säga att jag är förbryllad över hur energin och stämningen är på flashback nu, alla hjälps åt förutom en handfull stolpskott som antingen tror dom är roliga eller bara inte förstår bättre.
KEEP UP THAT GOOD WORK!