Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-08, 09:58
Awaiting Email Confirmation
Han åkte ju dit omedelbart ... haha. Så där sprack den.
2015-07-08, 10:00
Medlem
Jag tror mer på L GW än många andra. Han har en intelligens som dom flesta saknar och kunskapen är den också större än dom flesta har. En till god egenskap han har är att han erkänner när han har fel.

Jag kan inte helt tro att det är den häktade som är mördaren. Ibland går polisen för fort fram och missar annat viktigt.
Det finns fler senario än denna man och hans bror. Har hon någon pojkvän? Någon kille i hennes ålder som varit kär i henne? Nån avundsjuk tjej eller kille?

Det är inte gjutet i sten vem som gjort detta.

När man får veta när hon dog, hur hon dog, var hon dog osv då kan man börja spekulera seriöst.
Jag hoppas bara en sak, att dom tar fast den som gjorde det och att det är rätt person och att den får ett riktigt långt straff och helst aldrig kommer ut igen.
2015-07-08, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undulaten1
Jag tror mer på L GW än många andra. Han har en intelligens som dom flesta saknar och kunskapen är den också större än dom flesta har. En till god egenskap han har är att han erkänner när han har fel.

Jag kan inte helt tro att det är den häktade som är mördaren. Ibland går polisen för fort fram och missar annat viktigt.
Det finns fler senario än denna man och hans bror. Har hon någon pojkvän? Någon kille i hennes ålder som varit kär i henne? Nån avundsjuk tjej eller kille?

Det är inte gjutet i sten vem som gjort detta.

När man får veta när hon dog, hur hon dog, var hon dog osv då kan man börja spekulera seriöst.
Jag hoppas bara en sak, att dom tar fast den som gjorde det och att det är rätt person och att den får ett riktigt långt straff och helst aldrig kommer ut igen.

Hade du läst tråden från början så hade du sett att hennes fd pojkvän är avfärdad.
2015-07-08, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfj
Det finns inget i hens tidigare inlägg som tyder på att hen känner nån med insyn. Så känn dej lurad.

Detta fall samt hela händelse. Har påverkat folk helt olika. Oavsett vad som är sant eller inte, så lockad extremt många till tråden och det är upp till var och en att avgöra ifall man önskat tro på allt som skrivs eller inte.

Då det gäller mig, så betvivlar jag på att sättet jag besvarade den andre skribenten kunde tolkas som att jag tillsatte all min tro i personen som påstod att MGM hade erkänt.

Men tack för dina absolut varma ord.
2015-07-08, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Spännande. En skribent som hörde från en säker källa.... Det här dådet saknar motstycke i lösa rykten.

Allt är av intresse när inget intressant finns till hands.
Därav dessa lösa rykten och uppdiktade historier.
2015-07-08, 10:10
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Det har i tråden länkats till den intervjun den 14/6, 15/6, 16/6, 18/6, 28/6 och förmodligen fler datum. Vilken ny information tror du dig ha hittat i intervjun?

Ja men förlåt då jävligt otrevliga människa !!!
Jag tyckte att minnas att det bara återgivits på skrift och då jag då hittade ett interview där man hör AJ säga det tyckte jag att de var värt att dela på tråden.

Men fy fan vad deppigt det är med alla dessa otroligt otrevliga människor som finns på denna tråd som helt onödigt mobbar, trakasserar, hånar etc etc etc andra FB medlemmar, det är helt enkelt skrämmande som ni bär er åt.
2015-07-08, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
du kan lägga ner alla din inlägg om att du tror det är fel GM. I kvällens förhör har han erkänt så dessvärre har du nu en GM att förklara som inte stämmer med det du vill........
Skickliga förhörsledare och starka bevis, han tvingades erkänna till slut.
2015-07-08, 10:16
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fagro
Att genomföra ett brott av den här digniteten fordras en planering och organisation som inte den här gästarbetaren hade. Jag ser det som omöjligt att han är någon gärningsman.
Det har funnits minutiös planering därför det har inte funnits mycket tid att röra sig med, en amatör hade omedelbart åkt dit. Du kan se det att de har täckt upp helt, de har inte lämnat något spår efter sig.
De som utförde mordet på Lisa har varit med förr, det anser jag.
Jag vet inte vad åklagaren vet eller tror, men att häkta en person som sedan visar sig oskyldig får förödande konsekvenser för utredningen.
Nu koncentreras utredningen på den här gästarbetaren, och vittnen som kunde ha värdefull information tror att de gripit gärningsmannen, jag skulle tro att fallet är kört.

Mycket vettigt inlägg, hoppas verkligen att det kommer att visa sig att polisen har något parallell polisutredning på gång med fokus på någon annan misstänkt. Tyvärr tror jag inte att det är tillfället.
2015-07-08, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fagro
Att genomföra ett brott av den här digniteten fordras en planering och organisation som inte den här gästarbetaren hade. Jag ser det som omöjligt att han är någon gärningsman.
Det har funnits minutiös planering därför det har inte funnits mycket tid att röra sig med, en amatör hade omedelbart åkt dit. Du kan se det att de har täckt upp helt, de har inte lämnat något spår efter sig.
De som utförde mordet på Lisa har varit med förr, det anser jag.
Jag vet inte vad åklagaren vet eller tror, men att häkta en person som sedan visar sig oskyldig får förödande konsekvenser för utredningen.
Nu koncentreras utredningen på den här gästarbetaren, och vittnen som kunde ha värdefull information tror att de gripit gärningsmannen, jag skulle tro att fallet är kört.
Det var som jag trodde, det vara bara dina tankar och inte någon vetskap bakom det hela. I sanning är det ingen här i tråden som exakt vet vad som hände och med absolut säkerhet vet om MGM är skyldig eller oskyldig. Hur kan det ha funnits en minutiös planering och organisation bakom det hela när det var första gången som LH åkte moped? Vem kunde förutse just detta faktum?
2015-07-08, 10:37
Medlem
joxarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Båda kan engelska mig veterligen.

OK,men teorin låter inte troligt ändå.ALLT hittills är bara spekulationer så det enda är väl att gå på GW:s statistik tills det klarnar.
2015-07-08, 10:52
Medlem
Vbg1972s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheda
Skickliga förhörsledare och starka bevis, han tvingades erkänna till slut.
Vet du detta? Eller var det bara en kommentar på påståendet?
Tycker att det borde läcka ut till pressen om han erkänt.
2015-07-08, 10:54
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vbg1972
Vet du detta? Eller var det bara en kommentar på påståendet?
Tycker att det borde läcka ut till pressen om han erkänt.
Absolut. Efter ett erkännande i ett så här omtalat mord borde polisen ställa sig på polishustrappan med pukor och trumpeter, men jag hör inte ett ljud.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in