Citat:
Ursprungligen postat av
wizardinrobe
I denna tråd har det dykt upp de som säger sig att ha hittat saker anknutna til fallet, de försvann, det finns de som tror att mördare låser in den mördade i utrymmen de själv har nyckel till, det finns de som tror det är viktigt villken byggnad hon hittats i (det är så klart viktigt för en nekrofil att ha tillgång till den mördade, men inte för andra), de tror också att handsken i ladan är avgörande på något sätt (den är viktig på det sätt att man trodde Lisa utsatts för något, men inte annars), det finns de som omtalar bonden som godsherre (det är han inte, herrar är adliga), godsägare (det kan han vara om han äger ett gods, men denna gård tycks vara av normal storlek i Västergötland), det finns de som kallar bonden godsherre och menar att denna 79-åring är mördare eller inblandad i mordet....
Herregud, när ska de sluta med att landets mentalpatienter får ha tillgång till internet?
Hur ska de annars låsa?

"Tror" du tycker inte det är viktigt var offret hittas. Förstår jag dig rätt?
Avgörande ser jag inte att någon skriver. Men det kan såklart måla en bild över förloppet. En liten bit av pusslet. Förövrigt så är ju allt som hittas som kan knytas till brottet av stor vikt! Eller du tycker inte det?
Godsherre, var väl media som först kallade honom godsherre men kan ha fel. Men rätt ointressant vilket epitet man sätter på honom tycker jag. Vi kallar honom bonden framöver?
Normal storlek? Är du allvarlig?
och menar att denna 79-åring är mördare eller inblandad i mordet. Flashback du är på nu. Spekulationer, teorier. Men vi hoppas väl alla att polisen jobbar brett och inte får tunnelseende på en gång. Säger dock inte att så är fallet. Bara att det dras i alla trådar..
Du kan hoppa ner från höga hästen. Ingen är speciellt imponerad av dina inlägg och slutledningsförmåga. Ingen mening med att hålla på att vara otrevlig hela tiden?