OT. Jag har läst många förundersökningsprotokoll, INTE många gärningsmän som erkänner sina brott, trots att det är uppenbart, inte ens när dom är överbevisade är det inte säkert dom erkänner, ett ex är Christina Schurrer, fråga en dömd intern om han är oskyldigt dömd, vad blir svaret ?
2008 grips Anders Englund för mordet på Engla, vilket han erkände först långt in på häktningstiden och kunde berätta var han hade gömt henne, då var Anders 42 år.
Han erkände sen senare mordet på Pernilla från Falun som mördades år 2000, Eklund har konsekvent hela tiden hävdat att det var Pernilla som var drivande och ville att han skulle följa med upp till lgh för one night stand, men han ilsknat till för han ville göra det utomhus och då knuffat ner henne från ett broräcke.....då ska Anders E varit 34 år.
2014 var Anders E inhämtad av Jönköpings Polisen skäligen misstänkt för 6-åriga Jasminas försvinnande, finns körjournaler som kan bevisa Anders E:s närvaro i Sävsjö den aktuella dagen 1997, serialkiller, tycker inte jag behöver hänvisa till källor när det är så allmänt känt det jag beskrivit ?
Om jag ska gå på min lilla magkänsla + det att dom är på sannolika skäl häktade av tr,hr o nekat pt av hd och
VIKTA det mot mammas utsagor att dom visst fikade 18.15 på fre el visst den ena var o fiskade just då, så vill jag tro att polisen-förundersökningsledaren Åklagaren har lite mer på fötterna än bara omständigheter, teorier, vilket kommer komma som en fet jävla snyting på advokaterna, tror tyvärr yppandeförbudet beror på komlexiteten med två mgm och ett grovt sexualbrott, tyvärr