2016-06-09, 22:40
  #132757
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOE2
Ja, man vet inte. Risken med måndag morgon är dock betydligt större, skulle jag säga. Det är ju människor ute och rör sig jättetidigt av olika anledningar.

En annan fråga med anknytning till denna. Det naturliga vore väl att föra ut kroppen ur området och begrava den. Att gräva en grav är inget litet projekt (har många förstagångsmördare upptäckt) och det visste förstås en arbetskarl som NB och gjorde en i förväg. Om man tror så, lär det finnas en grav gapande någonstans bort i skogen. Om man får önsketänka, så har han t o m lämnat en spade för igenfyllandet där, som i bästa fall kan bindas till honom.

Ingen skulle misstänka NB mån morgon, han jobbar ju där. Oj, det har inte jag tänkt på men borde man inte sett den. Folk springer ju där mycket rörelse, promenerar i skog och mark, motionerar, arbetar, ja helt enkelt lever där. Då är det om man kan räkna ut var hans sjuka hjärna placerat den. Men tanken är inte dum. Nja, det med byssjan då, varför åkte han inte till den förgrävda graven istället borde verkat vettigare än att tränga in LH i ett skåp? Bara fundering från mig. Och hade han tänt eld på byssjan, kastat in hennes tillhörigheter så hade de väl bara haft tänder kvar för id-bestämning. Om han inte dragit ut dom förstås som vad jag hört den undre världen gör, och så kapar eller bränner de bort för fingeravtryck inte ska kunna tas. Råa typer ingen medkänsla, vet vad de gör.
2016-06-09, 22:46
  #132758
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sisotalo
Det finns oklarheter i familjen Bilevicius vitttnesml. Den viktigaste momenten är 19.00 när Nerius rökte utanför huset. Både Gustav och Henrik Jakobsson åkte förbi, men konkret har Gustaf berättat bara till sin pappa, att han hade hälsat till Nerius vid detta tillfälle. I sitt vittnesmål han berättar om denna vana, men kan inte med säkerhet vittna att detta hände 2016.06-07.

Upplysning kommer från överaskande håll, av en person som inte gillar Neris. För honom Nerius är dryg som person och en dålig yrkesman.

Detta står i FU s 236

När polisman pa Erlandsson står vid blombergs egendom (vid huset där de tre misstänkta
bor) kommer Markus Werjefält fram och vill lämna uppgifter. Markus är den som har hand
om jakten på godset.

Markus Werjefält informeras om att ett förhör kommer att hållas angående försvinnandet av
Lisa Holm.

Markus berättar att i lägenheten längst bort finns det en lucka i golvet som leder under golvet
och det kan även finnas i de andra lägenheterna. Eventuell platsa som de kan ha gömt henne
på. Det finns även en jordkällare på godset.
Markus berätta att de som är tagna, jobbar på godset och grejar med det som behöver göras
på godset. De har jobbat för Arne Jönsson ägaren till godset i minst två år så de känner till allt
på godset. De har även tillgång till alla nycklar.
Markus berättar att han tidigare haft dåliga vibbar av dessa killar. Den äldste av dem har han
upplevt som väldigt dryg.
Markus berättar att killarna just nu jobbar i ladugården som ligger mitt emot cafét. Han hade
hört från Clas Brännhage som jobbar på Arnes kontor att det hade varit en av killarna som
hade hittat handsken. Killen hade då plockat upp den och frågat den andre om det varit hans.
Sedan hade han gett handsken till Arne och Arne hade sedan gått med den till


Jaktledaren är intressant därför att han själv söker kontakt med polisen och i tidigt stadium ser bröderna son skyldiga till Lisas försvinnande. Dessa uppgifter behövs för att göra FU till enkelspårig.

Familjens samlade uppgifter tyder på att både Nerius och Aivaris skulle de mesta varit i sina rum 18.00--20.00. Men Marcus berättar att de brukar sitta utanför och röka. Om bröderna var hemma 18.00--20.00, har de synts även utanför huset.
Du fortsätter att applicera din speciella metod på allsköns vittnesmål. Om du får någon stund över kan du väl svara på några konkreta frågor, som bl a jag ställt (ja, du vet, dessa löjliga DNA-spår och Hypotesen din) för nu ett bra tag sedan.
2016-06-09, 23:06
  #132759
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CatTheHunter
Ingen skulle misstänka NB mån morgon, han jobbar ju där. Oj, det har inte jag tänkt på men borde man inte sett den. Folk springer ju där mycket rörelse, promenerar i skog och mark, motionerar, arbetar, ja helt enkelt lever där. Då är det om man kan räkna ut var hans sjuka hjärna placerat den. Men tanken är inte dum. Nja, det med byssjan då, varför åkte han inte till den förgrävda graven istället borde verkat vettigare än att tränga in LH i ett skåp? Bara fundering från mig. Och hade han tänt eld på byssjan, kastat in hennes tillhörigheter så hade de väl bara haft tänder kvar för id-bestämning. Om han inte dragit ut dom förstås som vad jag hört den undre världen gör, och så kapar eller bränner de bort för fingeravtryck inte ska kunna tas. Råa typer ingen medkänsla, vet vad de gör.
Problemet är att man inte kan resonera "klokt" i en galnings ställe (har jag själv anmärkt på). Men om jag nu ger mig ut på ett sådant äventyr, så tycker jag att han borde ha förstått att kremering modell vikingabegravning mitt på gården vore en vanvettig idé. Dels är det mycket svårt att förbränna allt (det är en vetenskap om syretillförsel, materialkunskap, elddynamik, eldskugga osv), dels skulle det vara mycket uppseendeväckande och stanken vara vedervärdig under ganska lång tid. Men han var ju vanvettig, förstås.

Att han inte drog direkt till graven, OM sådan verkligen fanns, kan ju bero på att han blev skraj och började improvisera. Brottsplatsen verkar ju övergiven i panik, med allsköns rester kvar.

OM en grav förberetts, skulle spårning av hans mobiltelefon kunna vara vägledande. Intresset för att leta är dock noll, när han nu sitter på livstid. Det får bli något för Blomqvistare med fantasi. Det finns en del kunskap om hur dumpare väljer plats, så intressant område är inte oändligt stort.
2016-06-09, 23:14
  #132760
Medlem
TheMiracles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12
Du är lite trög i övervåningen va ?
På söndagskvällen trodde ju dumjäveln att allt var lugnt .
Då hade han ju ingen aning om vad som komma skulle .
Varför skulle han åka till Martorp då ?
Det var ju på måndagen han skulle ha fixat alla lösa ändar .
Då sattes det tvärstopp för städandet på grund av det stora pådraget .
Och pådraget sattes igång extra snabbt av Lisas pappas snabba agerande .
Ska jag förklara en gång till fast långsammare ?

Tror du på allvar att mördaren inte hade räknat med att Lisa skulle vara anmäld försvunnen dagen efter? Inget ont om Lisas pappa, men att han ringer polisen när hans dotter inte kommer hem, inte går att få tag på och han hittar hennes moppe ståendes med nyckeln i tändningslåset utanför kaféet är väl inget extraordinärt?

Om man nu tror på idén att boden var en tillfällig förvaringsplats så är ju det enda man kan förvänta sig från en rationell och normalbegåvad mördare att han försöker bege sig dit igen fortast möjligt för att göra sig av med kroppen. På kvällen är det dessutom betydligt större chans att inte bli upptäckt. Väntar man till dagen därpå kan man i princip förvänta sig att polisen inlett sökandet efter den försvunna.

Hur tänker du dig att NB:s perfekta brott skulle ha sett ut om allt gått enligt planerna? Hade han tänkt smyga iväg obemärkt till Martorp på måndagen, under arbetstid, mitt på dagen och köra iväg med kroppen för slutgiltig dumpning?

Det låter som ett väldigt våghalsigt företag som rimmar illa med det vi vet om NB:s karaktär. Hade det inte i så fall varit ett mycket perfektare brott att gräva en grop i förväg och köra dit kroppen direkt? Det krävs ju inget mastermind för att tänka ut en sådan plan och enligt er som är övertygade om NB:s skuld hade han ju planerat mordet en tid.

Tillfälliga förvaringsplatser av mordoffer förekommer vanligtvis vid oplanerade impulsdåd. Den som planerar ett mord och inte vill åka fast tänker vanligtvis även ut i förväg hur han ska göra sig av med kroppen. Att Lisa placerats i boden talar mer för att mördaren ville att kroppen skulle hittas. Att han demonstrativt lämnat henne med blottade bröst och kön talar också för att han hade intresse i att visa upp sitt offer och ville förmedla något. Även de utlagda tillhörigheterna som leder fram till boden pekar i den riktningen.
2016-06-09, 23:26
  #132761
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOE2
Problemet är att man inte kan resonera "klokt" i en galnings ställe (har jag själv anmärkt på). Men om jag nu ger mig ut på ett sådant äventyr, så tycker jag att han borde ha förstått att kremering modell vikingabegravning mitt på gården vore en vanvettig idé. Dels är det mycket svårt att förbränna allt (det är en vetenskap om syretillförsel, materialkunskap, elddynamik, eldskugga osv), dels skulle det vara mycket uppseendeväckande och stanken vara vedervärdig under ganska lång tid. Men han var ju vanvettig, förstås.

Att han inte drog direkt till graven, OM sådan verkligen fanns, kan ju bero på att han blev skraj och började improvisera. Brottsplatsen verkar ju övergiven i panik, med allsköns rester kvar.

OM en grav förberetts, skulle spårning av hans mobiltelefon kunna vara vägledande. Intresset för att leta är dock noll, när han nu sitter på livstid. Det får bli något för Blomqvistare med fantasi. Det finns en del kunskap om hur dumpare väljer plats, så intressant område är inte oändligt stort.

Det var inte nån som kom och störde när han väl mördat LH? Därav paniken. Den där byssjan var övergiven en bit från gården i utkanten och de hade haft den som fikarum tidigare vad jag förstått. Med rätt kännedom eller bara ren tur hade den kunnat vara övertänd som ingen sett på en bra stund. Om man häller bensin över den dödas kropp och tänder på, stänger till dörren så kommer antagligen drag från fönster hjälpa till att bränna upp kropp och tillhörigheter först och sen sprider den sig automatiskt, och kanske om han skulle stänkt lite extra bensin, ah, du vet som de gör på filmerna. Tar sig snabbt. Bensindunk fanns redan på plats. Ditställd av honom eller av den som klippte gräset för förvaring till nästa gång.
För det var väl inte så att han ville att LH:s kropp skulle återfinnas. Om man kollar ledtrådar och så kan man ju faktiskt undra.
2016-06-09, 23:40
  #132762
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMiracle
Tror du på allvar att mördaren inte hade räknat med att Lisa skulle vara anmäld försvunnen dagen efter? Inget ont om Lisas pappa, men att han ringer polisen när hans dotter inte kommer hem, inte går att få tag på och han hittar hennes moppe ståendes med nyckeln i tändningslåset utanför kaféet är väl inget extraordinärt?

Om man nu tror på idén att boden var en tillfällig förvaringsplats så är ju det enda man kan förvänta sig från en rationell och normalbegåvad mördare att han försöker bege sig dit igen fortast möjligt för att göra sig av med kroppen. På kvällen är det dessutom betydligt större chans att inte bli upptäckt. Väntar man till dagen därpå kan man i princip förvänta sig att polisen inlett sökandet efter den försvunna.

Hur tänker du dig att NB:s perfekta brott skulle ha sett ut om allt gått enligt planerna? Hade han tänkt smyga iväg obemärkt till Martorp på måndagen, under arbetstid, mitt på dagen och köra iväg med kroppen för slutgiltig dumpning?

Det låter som ett väldigt våghalsigt företag som rimmar illa med det vi vet om NB:s karaktär. Hade det inte i så fall varit ett mycket perfektare brott att gräva en grop i förväg och köra dit kroppen direkt? Det krävs ju inget mastermind för att tänka ut en sådan plan och enligt er som är övertygade om NB:s skuld hade han ju planerat mordet en tid.

Tillfälliga förvaringsplatser av mordoffer förekommer vanligtvis vid oplanerade impulsdåd. Den som planerar ett mord och inte vill åka fast tänker vanligtvis även ut i förväg hur han ska göra sig av med kroppen. Att Lisa placerats i boden talar mer för att mördaren ville att kroppen skulle hittas. Att han demonstrativt lämnat henne med blottade bröst och kön talar också för att han hade intresse i att visa upp sitt offer och ville förmedla något. Även de utlagda tillhörigheterna som leder fram till boden pekar i den riktningen.

Jag har ALDRIG påstått att det skulle varit planerat. Däremot tror jag att en attack mot någon för att leva ut hans sjuka fantasier var planlagt för det tog överhanden, försök ett Adriana misslyckades. Försök två LH lyckas. Varför? JOO för han har lärt sig hur han inte ska göra från försök ett. Däremot kan han ha grävt en grav för ett offer, en död som han lyckats döda. Det behöver inte ha med planering av en viss människa att göra. Strategiskt tänk bara. Han hade bestämt sig för att genomföra sitt sjuka mord länge tror jag och det kopplar jag faktiskt till alla besökande till Caféet där han hade fri uppsikt med sitt tryne över all kvinnlig fägring och la sina satser i runkrummet.
2016-06-09, 23:46
  #132763
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMiracle
Tror du på allvar att mördaren inte hade räknat med att Lisa skulle vara anmäld försvunnen dagen efter? Inget ont om Lisas pappa, men att han ringer polisen när hans dotter inte kommer hem, inte går att få tag på och han hittar hennes moppe ståendes med nyckeln i tändningslåset utanför kaféet är väl inget extraordinärt?

Om man nu tror på idén att boden var en tillfällig förvaringsplats så är ju det enda man kan förvänta sig från en rationell och normalbegåvad mördare att han försöker bege sig dit igen fortast möjligt för att göra sig av med kroppen. På kvällen är det dessutom betydligt större chans att inte bli upptäckt. Väntar man till dagen därpå kan man i princip förvänta sig att polisen inlett sökandet efter den försvunna.

Hur tänker du dig att NB:s perfekta brott skulle ha sett ut om allt gått enligt planerna? Hade han tänkt smyga iväg obemärkt till Martorp på måndagen, under arbetstid, mitt på dagen och köra iväg med kroppen för slutgiltig dumpning?

Det låter som ett väldigt våghalsigt företag som rimmar illa med det vi vet om NB:s karaktär. Hade det inte i så fall varit ett mycket perfektare brott att gräva en grop i förväg och köra dit kroppen direkt? Det krävs ju inget mastermind för att tänka ut en sådan plan och enligt er som är övertygade om NB:s skuld hade han ju planerat mordet en tid.


Tillfälliga förvaringsplatser av mordoffer förekommer vanligtvis vid oplanerade impulsdåd. Den som planerar ett mord och inte vill åka fast tänker vanligtvis även ut i förväg hur han ska göra sig av med kroppen. Att Lisa placerats i boden talar mer för att mördaren ville att kroppen skulle hittas. Att han demonstrativt lämnat henne med blottade bröst och kön talar också för att han hade intresse i att visa upp sitt offer och ville förmedla något. Även de utlagda tillhörigheterna som leder fram till boden pekar i den riktningen.


Oturligt nog för dig så tror jag inte att det var ett "planerat" mord i den bemärkelsen .
Han tog tillfället när det kom , det är i alla fall jag övertygad om .
Adriana klarade sig på lördagen men tyvärr inte Lisa dagen efter .
Efter misslyckandet på lördagen hade nog "rovdjuret" vässat klorna .
Att han inte ville att kroppen skulle hittas markerar han ju tydligt på fredagen
med sitt maskdrama på Martorp .
Waste of time blev hans sista och sämsta replik .
Vad han förmedlade var ju .
Jag Nerijus är en vidrig sexualsadistisk kvinnomördare .
Nu pekar ju inte de utslängda tillhörigheterna direkt mot boden .
Att dom ligger utmed en grusväg åt det hållet säger ju inte så mycket .
2016-06-09, 23:56
  #132764
Medlem
CatTheHunters avatar
Jag frågar en gång till om nån är på hugget. Vilken tid åkte de till affären söndag 7/6 för att handla?

Borde inte IB märkt då att han mördat? Ingen nervösrökning då? Svettningar?

Tror inte IB är ärlig för enligt vad jag minns hon sagt, är att det var under följande vecka som kom som hans märkliga beteende kom.
2016-06-09, 23:59
  #132765
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12
Oturligt nog för dig så tror jag inte att det var ett "planerat" mord i den bemärkelsen .
Han tog tillfället när det kom , det är i alla fall jag övertygad om .
Adriana klarade sig på lördagen men tyvärr inte Lisa dagen efter .
Efter misslyckandet på lördagen hade nog "rovdjuret" vässat klorna .
Att han inte ville att kroppen skulle hittas markerar han ju tydligt på fredagen
med sitt maskdrama på Martorp .
Waste of time blev hans sista och sämsta replik .
Vad han förmedlade var ju .
Jag Nerijus är en vidrig sexualsadistisk kvinnomördare .
Nu pekar ju inte de utslängda tillhörigheterna direkt mot boden .
Att dom ligger utmed en grusväg åt det hållet säger ju inte så mycket .

Placeringen i boden tycker jag också pekar på att det inte var planerat.

Hade det sedan stannat vid ett normalt försvinnande hade han haft kanske en eller ett par veckor på sig att flytta kroppen. Vilket hade gjort att han förmodligen sluppit undan.

Så det var en jäkla tur att både pappans lysning och polisens reaktion kom snabbt.
2016-06-09, 23:59
  #132766
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12
Oturligt nog för dig så tror jag inte att det var ett "planerat" mord i den bemärkelsen .
Han tog tillfället när det kom , det är i alla fall jag övertygad om .
Adriana klarade sig på lördagen men tyvärr inte Lisa dagen efter .
Efter misslyckandet på lördagen hade nog "rovdjuret" vässat klorna .
Att han inte ville att kroppen skulle hittas markerar han ju tydligt på fredagen
med sitt maskdrama på Martorp .
Waste of time blev hans sista och sämsta replik .
Vad han förmedlade var ju .
Jag Nerijus är en vidrig sexualsadistisk kvinnomördare .
Nu pekar ju inte de utslängda tillhörigheterna direkt mot boden .
Att dom ligger utmed en grusväg åt det hållet säger ju inte så mycket .

Men de var i riktning mot deras eget hem där de tre bodde? Varför lägga hjälmen och det i rishögen? Han visste ju att sök efter LH pågick. Kunde lika gärna ha kastat in det i skåpet där LH hittades med en gång.
Nä man missar nåt här. Ibland ser man inte skogen för alla träd som det så fint heter.
2016-06-10, 00:08
  #132767
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sisotalo
Det finns oklarheter i familjen Bilevicius vitttnesml. Den viktigaste momenten är 19.00 när Nerius rökte utanför huset. Både Gustav och Henrik Jakobsson åkte förbi, men konkret har Gustaf berättat bara till sin pappa, att han hade hälsat till Nerius vid detta tillfälle. I sitt vittnesmål han berättar om denna vana, men kan inte med säkerhet vittna att detta hände 2016.06-07.

Upplysning kommer från överaskande håll, av en person som inte gillar Neris. För honom Nerius är dryg som person och en dålig yrkesman.

Detta står i FU s 236

När polisman pa Erlandsson står vid blombergs egendom (vid huset där de tre misstänkta
bor) kommer Markus Werjefält fram och vill lämna uppgifter. Markus är den som har hand
om jakten på godset.

Markus Werjefält informeras om att ett förhör kommer att hållas angående försvinnandet av
Lisa Holm.

Markus berättar att i lägenheten längst bort finns det en lucka i golvet som leder under golvet
och det kan även finnas i de andra lägenheterna. Eventuell platsa som de kan ha gömt henne
på. Det finns även en jordkällare på godset.
Markus berätta att de som är tagna, jobbar på godset och grejar med det som behöver göras
på godset. De har jobbat för Arne Jönsson ägaren till godset i minst två år så de känner till allt
på godset. De har även tillgång till alla nycklar.
Markus berättar att han tidigare haft dåliga vibbar av dessa killar. Den äldste av dem har han
upplevt som väldigt dryg.
Markus berättar att killarna just nu jobbar i ladugården som ligger mitt emot cafét. Han hade
hört från Clas Brännhage som jobbar på Arnes kontor att det hade varit en av killarna som
hade hittat handsken. Killen hade då plockat upp den och frågat den andre om det varit hans.
Sedan hade han gett handsken till Arne och Arne hade sedan gått med den till


Jaktledaren är intressant därför att han själv söker kontakt med polisen och i tidigt stadium ser bröderna son skyldiga till Lisas försvinnande. Dessa uppgifter behövs för att göra FU till enkelspårig.

Familjens samlade uppgifter tyder på att både Nerius och Aivaris skulle de mesta varit i sina rum 18.00--20.00. Men Marcus berättar att de brukar sitta utanför och röka. Om bröderna var hemma 18.00--20.00, har de synts även utanför huset.

Lucka i golvet. Jaha och varför kan inte NB gömt henne där själv då? Var inte NB också rätt dryg när han var ute och mucka gräl med andra, när han slog sin förra hustru, när han gav sig på Adriana, tror de är lika goda kålsupare allihop i så fall av de omnämnda. Och det var ju det jag poängterade av Expressens sammanfattning, att det var en av arbetarna som hittat handsken och ingen stod namngiven? Fick bara mothugg. Nja, tror NB körde LH direkt i panik till byssjan. Därav alla vittnen som sett honom köra stoll på tider som passar in där han saknar alibi. Därav hans tystnad.
2016-06-10, 00:19
  #132768
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Nämen hejda dig lite nu, Kapten Klänning har väl inte mördat någon? Russel Williams med arkitekt orkar jag inte bry mig om men kom inte och säg att jag är faktaresistent, bara för att jag finner NB vara en osannolik mördare, ett mysterium.
Du inbillar dig att " inte riskera en god framtid" skulle vare nåt som talar för att NB inte är mördare. En osedvanligt korkad slutsats med tanke på otaliga exempel i tråden (faktaresistens): Sexualsadisterna, våldtäktsmännen, mördarna/seriemördarna skiter blankt i familj, positioner och god framtid när begäret blir för stort.

# Kapten Klänning är sexualsadist likt NB. Kapten Klänning hade via sin uppsatta position allt att förlora då han greps för våldtäkterna.
# Russel Williams är sexualsadist och mördare likt NB. Russel hade via sin uppsatta position - en elitofficer, överste i Royal Canadian Air Force som flugit prins Philip, brittiska drottningen och andra statsöverhuvuden - allt att förlora.
# Den väl ansedde irländaren hade allt att förlora som välutbildad arkitekt, men likt de andra var fantasierna om att utföra sexualsadistiskt mord övermäktigt och tog överhanden.
Citat:
Hur länge sedan var det domen vann laga kraft?
Ännu har inget sipprat ut från folk där hemma i Litauen om hur hemsk NB varit tidigare. Ingenting. De borde väl känna sig trygga nu med att han är bakom lås och bom, om det nu var detta som höll dem tillbaka förut. Att det är absolut knäpptyst är märkligt i sig.
Frånvaro i brottsregister är inte det samma som frånvaro av brott - det kan givetvis finnas betydligt fler saker i hans bakgrund. Det kan finnas en kriminell krets som inte golar kring NB. Tystnad är absolut inte ett tecken på nån oskuld.
Man kanske inte vill att det ska grävas i dieselstölder eller inbrott på landsbygden eller vad det nu skulle kunna handla om. Risk för repressalier kallas det.
Det kan även finnas mörkläggande inom familjen - delar i hans uppväxt som tystats ner.

Men oavsett om han inte startat bränder, varit djurplågare, lekt horribla lekar som barn eller varit engagerad i organiserade stölder - så finns redan följande uppgifter som indikerar att han är en skitstövel innan mordet på Lisa:

1. Vi vet att han stulit på sin forna arbetsplats (uppgift modern och brottsregister)
2. Vi vet att han är en kvinnomisshandlare (uppgift via frun och brodern)
3. Vi vet att han är en rattfyllerist (uppgift NB och brottsregister)

Med tanke på att NB nämner slagsmål i personutredningen (polis inkopplad) så är nog uppgifterna från brodern korrekta - att NB provocerade fram slagsmål utan anledning.
Men likt alkoholintaget (sparsamt och endast vid högtider ) så uppger NB att slagsmålet bara var ett missförstånd.
Det enda märkliga är hur du kan inbilla dig att denna skitstövel har rent mjöl i påsen.
__________________
Senast redigerad av develi 2016-06-10 kl. 00:27.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in