Citat:
Håller fullständigt med dig, det är MANSCHAUVISM och inget annat.LYSSNA. Det handlar för i helvete inte om nån jävla duschmoral. Det är en diskussion kring om att Irina fick tvinga NB vilket framgår tydligt i FUP. När han öht duschar är det via tvång.
Det handlar i grunden om att han knappt ens tvättade sig och då inte självmant. Väldigt sällan är hans brors ordval så det vete fan om han gjorde det ens en gång i veckan och om nån tvättar sig så sällan så är det äckligt.
.. oavsett var han bor.
Ni lyckas tamejfan att snedsegla varenda gång med diskussionerna...
Nu är det nästintill lektioner från Ludvig Nordström och hans Lort-Sverige.
Jag måtte väl ha träffat på folk som inte tvättar sig dagligen, jag skiter i den geografiska fråga och det är fullständigt rubbat att försvara, bortförklara och försköna hans svinerier med att han minsann inte tvingades, att han minsann är normal för han bor på landet..
Att han minsann behöver inte tvätta sig förrän han ska knulla. Han minsann viftade bara med handen - hytte med näven.
Manschauvinism och inte ett skit annat.
Det handlar i grunden om att han knappt ens tvättade sig och då inte självmant. Väldigt sällan är hans brors ordval så det vete fan om han gjorde det ens en gång i veckan och om nån tvättar sig så sällan så är det äckligt.
.. oavsett var han bor.
Ni lyckas tamejfan att snedsegla varenda gång med diskussionerna...
Nu är det nästintill lektioner från Ludvig Nordström och hans Lort-Sverige.
Jag måtte väl ha träffat på folk som inte tvättar sig dagligen, jag skiter i den geografiska fråga och det är fullständigt rubbat att försvara, bortförklara och försköna hans svinerier med att han minsann inte tvingades, att han minsann är normal för han bor på landet..
Att han minsann behöver inte tvätta sig förrän han ska knulla. Han minsann viftade bara med handen - hytte med näven.
Manschauvinism och inte ett skit annat.
Det är märkligt hur attackörerna så till den milda grad ömmar för mördaren att man t.o.m vill normalisera hans högst bristfälliga hygien samt hans dominerande, lynniga sätt han hade hemma, som gjorde att både Irina och Aivaras visste att det var bäst att ligga lågt, att inte svara emot.
Och att man t.o.m försvarar att NB var hotfull mot IB, puttade på henne och annat, "inte så farligt."
Eller att man förklarar hans dåliga hygien med att det minsann är "normalt" för gästarbetare eller folk som är grovjobbare och bor på landet.
Där kan man VERKLIGEN snacka fördomar och ändå är det "åklagarkramarna" som beskylls för att vara fördomsfulla.
Helt vedervärdiga åsikter och bortförklaringar i mördarens tjänst.